Foros ›
III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
trevinca

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
12/07/08
0 Carreiras
213 Mensaxes
barbanza
Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2015, 14:28
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

Amigo Borxa solo comentarche a parte que me toca ,estuven no 1ª avituallamento toda a mañan e verdad que agotaronse os platanos pero os moviles quedaron sin cubertura e non se pudo pedir mais , pero cando pasaron as motos levaron eles o aviso de traer mais pero non chegaron a tempo.
Despois entre pedirvos o numero de dorsal (para saber si faltaba alguen ) preparar a comida e bebida enchervos as botellas pois moitos non sentian as mans ,o estado no que estaba a carpa cando preguntabades pois a verdad igual nos engañamos algo nos km pero todo foi debido as condicions do tempo estuvemos moitas horas ali mollados e pasando frio para vos .
Despois tocoume cerrar do 13 o 33 fun solo, hasta a seara e estaba perfectamente marcado repito fun solo e con moita niebla , a partir da seara fomos 2 cerrando e sempre vias a siguiente marca.
UN saludo
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2015, 15:46
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

Boas, teño que romper unha lanza en favor da organización porque co dia que estaba era mui complicado organizar nada; o balizaxe era correcto, as cintas coa chuva soen dar problemas, pero coa axuda das marcas laranxa, nas pedras, axudou muito; eu fun a de 25km, e no ultimo avituallamento xa nos avisaron de que na parte final foramos con muito cuidado, pois había dudas coa balizaxe; no momento que saia do avituallamento, un corredor viña de volta porque non atopaba o camiño, un membro da organización acompañounos ate o punto no que o compañeiro non era quen de continuar, e indicounos o camino a seguir, era cuestión de fixarse un pouco; eu confundinme un par de veces nese ultimo tramo, pero non andiven sen cintas mais de 20 metros, volta atrás a ultima cinta, e voltar a orientarse no camiño correcto; tamen mirando pro chan, e mirando onde estaba mais pisado, podíase seguir a pista, todo axuda.

Polo que respecta a proba teño que decir que me gustou: a parte de subida da fervenza, co dia que estaba, resultou espectacular, e os voluntarios merecen unha medalla o merito, pois estar no monte con ese dia, ten moito merito, sobre todo o que estaba dando animos no final da primeira subida forte, miña nai como soplaba o vento ali, a min case me tira; e que decir da zona das eólicas, parecía que as aspas ian soltarse do muiños, je, je

Graciñas, po ano imos ver se facemos a longa.

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
newra

Novo foreiro
Novo foreiro
23/09/09
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2015, 16:29
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

Supongo que cada uno cuenta como le fue y tiene que haber alguna queja puntual, yo por mi parte que hice el de 25 km o 32 km segun decian al final tengo que darle gracias a la organización, después de llegar tarde media hora a la salida y pensando en pedir por favor que me dieran la camiseta ya que estaba alli y dar media vuelta me dejaron salir igual con charla incluida de lo que iba a encontrar arriba y avisaron al corredor escoba para que me fuera esperando, lo pase sobre el km 6 o 7 y en el primer alto con un viento infernal cuando todavia iba ultimo tb esperaron por mi los voluntarios pasandolo mal a narices.

La verdad no vi problemas de marcaje y eso que hice solo todo el trail al salir ultimo y no pillar gente de mi ritmo, mas bien fue al contrario hasta al final de la subida de la fervenza habia marcas practicamente cada dos metros ( los habituales del trail sabeis que eso desde luego no es lo habitual), luego es cierto que ya no eran tan seguidas pero estaba bien señalizado como un buen trail tipico, un par de veces dude algo mas bien por estar acostumbrado ya a ver marcas muy seguidas pero nada mas.

duro ya sabia que iba ser al ver el track y el desnivel, y me fui enterando de los kms que faltaban a mi por lo menos los voluntarios de los avituallamientos me informaron bien.

En fin que yo repetire y a ver si algun dia consigo ver la vistas de la curota porque cada vez que hago un trail en la zona me encuntro con niebla cerrada
Taragonio

Montañés
Montañés
4/01/12
29 Carreiras
104 Mensaxes
Boiro
Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2015, 17:31
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

Como xa dixen antes, "o principal é non levar un gholpe". E fóra diso, todo o demáis é anecdótico.
A esencia deste tipo de probas, é a superación persoal, a aventura, a experiencia vivida. E iso é o que tén que perdurar na memoria.
Poñámonos no pelexo do que organiza, do que traballa, do que axuda... A empatía é unha cualidade moi preciada e da que carecemos nos mundos de hoxe. Collede un ano a Comisión de festas da vosa aldea,e xa veredes o pago que ides levar.
Parabéns de novo para os organizadores e moitas grazas por facernos desfrutar dun día inesquecible.
Xalma

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/08/11
0 Carreiras
166 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2015, 17:34
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

newra escribió:
Supongo que cada uno cuenta como le fue y tiene que haber alguna queja puntual, yo por mi parte que hice el de 25 km o 32 km segun decian al final tengo que darle gracias a la organización, después de llegar tarde media hora a la salida y pensando en pedir por favor que me dieran la camiseta ya que estaba alli y dar media vuelta me dejaron salir igual con charla incluida de lo que iba a encontrar arriba y avisaron al corredor escoba para que me fuera esperando, lo pase sobre el km 6 o 7 y en el primer alto con un viento infernal cuando todavia iba ultimo tb esperaron por mi los voluntarios pasandolo mal a narices.

La verdad no vi problemas de marcaje y eso que hice solo todo el trail al salir ultimo y no pillar gente de mi ritmo, mas bien fue al contrario hasta al final de la subida de la fervenza habia marcas practicamente cada dos metros ( los habituales del trail sabeis que eso desde luego no es lo habitual), luego es cierto que ya no eran tan seguidas pero estaba bien señalizado como un buen trail tipico, un par de veces dude algo mas bien por estar acostumbrado ya a ver marcas muy seguidas pero nada mas.

duro ya sabia que iba ser al ver el track y el desnivel, y me fui enterando de los kms que faltaban a mi por lo menos los voluntarios de los avituallamientos me informaron bien.

En fin que yo repetire y a ver si algun dia consigo ver la vistas de la curota porque cada vez que hago un trail en la zona me encuntro con niebla cerrada

Gracias newra...podo dar fe do que dis.....chamaronnos por tlf avisando de que salira un corredor un pouco tarde....problema ?? ningún !! cambiamos estrategia : moto azul a controlar km 4 a 10 ....moto naranxa volta atrás ata visualizar o´rezagado, pasar información ao escoba...este ralentiza marcha e ao xuntarvos e ver que todo ok...luume pa riba e a seguir vixiando que todo "furrule ben"....resultado : Todos disfrutamos Guiño Guiño
zerira

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/14
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2015, 17:55
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

joderr, yo fui de los ultimos y no me perdi nunca, no tengo experiencia (primera vez que me pego esa paliza de km), supongo que en un trail es dificil controlar todo pero yo encontre de todo en los avituallamientos, en meta tambien me ofrecieron de todo
muchas gracias a la organizacion e impresionante lo que aguantaron, incluso mas que nosotros.
mi compañero se lesiono y lo recojieron lo llevaron....
lo recomiendo y si puedo volvere sin dudarlo
smsamp

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/12/13
3 Carreiras
78 Mensaxes
Riveira
Respostar citando Envío Lun, 04 Mai 2015, 22:02
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

Eu fun a última en facer o Ultra, o de 50 ou os que foran, fixen soa todo o recorrido desde que se separaon as dúas rutas e non me perdín en ningún momento, en ocasións había que seguir un pouquiño en liña recta para buscar a seguinte marca, pero sempre estaba ahí. Certo que había outras cintas pero na charla técnica un dos orjanisadores 'a jrito pelado' cun megáfono dixo ben claro cintas blancas e vermellas e tinta laranxa.
Os voluntarios de 10, ajuantaron coma fieras nunha xornada durísima. Cada vez que chegaba a un avituallamento e @s vía tes@s e frotando as mans pasabanseme as janas de queixarme que si calambre aquí e tirón alá.
E por riba pacientes, no último avituallamento, despois da subida do río, aconselláronme abandonar porque se me iba a faser de noite estaba pechado de néboa e tiñan dúbidas de que pudera atopar as marcas. Pois as 7 e pico da tarde subín e seguín as cintas sen problemas. O único problema foi baixar, pero esa é outra istoria.
E cando baixo estábanche os das motos sentados esperando por min para cerrar a cancela e foron acompañándome ata o camping.
Xa non había arco nin nada, pero aínda quedaba froita, e bebidas, galletas, pan de molde, nocilla, etc. cousas todas que me ofreceron ao chegar.
Oxalá tódalas carreiras estiveran a metade de ben marcadas que ésta. E o dos voluntarios é entreja, porque eu non me pasaba un día enteiro no monte papando frío, ajua e vento para dar de beber e comer a uns pobres toliños afisionados a meterlle unha boa malleira ao corpo.
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 05 Mai 2015, 8:03
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

BorXa. escribió:
No recomiendo carreras organizadas por esta gente.

No suelo meterme en carreras en las que no participo y todo el mundo sabe que en el foro se pueden escribir las críticas que se quieran, pero no puedo dejar de comentar esta frase.

Conozco a "esta gente" desde hace muchos años y si por algo se han caracterizado las carreras en las que participé es que tratan por igual tanto al 1º como al último clasificado y se preocupan de que todo salga lo mejor posible.

No dudo que hubiera problemas el fin de semana por las adversidades climatológicas, pero "yo si recomiendo carreras organizadas por esta gente".
tarántula

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/03/13
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Mai 2015, 12:41
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

Y yo también
Gondomar

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/09/11
30 Carreiras
759 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Mai 2015, 13:10
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

Yo estare en el trail de 100 do barbanza que organiza " esa gente" y por lo que me Han demostrado en los correos que envie son muy profesionales y se ilusionan por la causa que ya muchos organizadores tendrian que aprender. Confio 100% en ellos y seguro que lo haran bien. no se puede catalogar a alguen por una mala experiencia que tuviste tu y la muestra es que la maioria de los participantes no se quejaron.
david13

Novo foreiro
Novo foreiro
18/04/15
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 05 Mai 2015, 15:19
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

Boas a todos.
Case nunca me gusta entrar nos foros, pero desta volta vouno facer para darlle a mina noraboa os organizadores, colaboradores e toda aquela xente que prestaron toda a axuda posible.
E ademais dar o meu apoio a organizacion, sobre algun sector que criticou a carreira.
Eu fixen a carreira longa e fun dos que enviei a mochila para cambiarse para o km 37.
Certo e, como din alguns, que o principio non se aclararon moi ben sobre o km que ia cadrar dito posto para a roupa, pero eu ante a dubida fun a xunto duns dos organizadores para preguntarlle e amablemente aclaroumo todo, asi q no caso de dubida, o mellor e preguntar a alguen da organizacion para aclaralo e xa esta. Asi xa non criticas a ninguen.
Polo momento ainda non "cobran" por preguntar.
Respecto a marcaxe, tamen e certo q da metade cara o final da carreira, os sinais estaban bastante dispersos, pero senon me lembro mal, na charla q deron xusto antes da saida, recalcaron que habia tramos nos q os sinais estarian mais dispersos, pero todo era cuestion de fixarse un pouco, ademais os puntos e flechas laranxas pintadas no chan ou rochas, axudaron moito a seguir o percorrido.
Tamen critican a falta de comida no avituallamento final.
Como dixen antes, eu fixen a longa e chegei entre os oito primeiros e non habia moita comida, sobre todo bocadillos, pero certo e que a min as rapazas que estaban ali, ofreceronme os bocadillos q tinan gardados para os voluntarios, asi coma, barras de pan e latas de peituga de pito para facer bocatas.
En fin, non vou escribir moito mais por que se vai facer moi "toston" toda esta parrafada.
Simplemente duas cousinas mais:
- de novo, a mina noraboa e agradecemento a organizacion desta carreira.
- Cada quen e libre de criticar e expresar as suas opinions. Senon che pareceu correcta a organizacion ou a carreira, non voltas para a proxima e xa esta.
Pero de ahi, a recomendar a xente a non ir a unha carreira, xa hai que pensar o que se di !!!!!!.
vemonos para para a proxima
mcorredoira

Montañés
Montañés
21/12/10
0 Carreiras
966 Mensaxes
la coruña
Respostar citando Envío Mar, 05 Mai 2015, 15:45
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

Yo lo que creo es que las criticas si quieren ser constructivas deben hacerse con discreción.Basicamente porque el personal puede aburrirse de organizar carreras y mandarnos a todos al carajo.A mi en una carrera el año pasado iba con el escoba y este se perdio porque no conocia el recorrido.Aparecemos en medio de un avituallamiento y resulta que habiamos atajado tres kilometros adelantando a un huevo de corrdores.Ninguno se dio cuenta y me ofrecieron seguir en carrera.Yo dije que no.No se me ocurre ponerlos a parir y menos en publico.Por cierto la señalización no es que me pareciese buena es que me parecio perfecta.
P.d(no teneis que invitarme a la proxima edición voy a volver y pagando jajajaja)
gerardo_fontan

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/04/12
100 Carreiras
86 Mensaxes
Romai
Respostar citando Envío Mér, 06 Mai 2015, 13:22
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

Unome as felicitacions a organización, e sinceramente a balización foi extraordinaria, nunca tal vin, nas condicions que se deron o sinxelo era perderse, e quen máis e quen menos tivo que facer metros de máis, sin embargo, gracias a que había balizas cada poucos metros, en seguida te decatabas si estabas fora de pista. Descoñezo si chegaron os bocatas ata o final, pero a bolsa do corredor era moi completa. No único que estou de acordo na crítica, e que a pobre rapaza que estaba no primeiro avituallamiento estaba soa indicando por onde seguir, e había un bidón de cinco litros de auga o lado do todoterreo para facer selfservice, pero claro, son moitos kms a cubrir, nun día tan duro, e chegabase perfectamente ben o seguinte avituallamiento si levabas o que che recomendaba a organización, bidón con líquido máis o alimento da bolsa do corredor. O día terrible para todos, pero moi satisfeito coa organización e felicitar a todos e cada un dos participantes tamén.
zerira

Novo foreiro
Novo foreiro
25/08/14
0 Carreiras
19 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Mai 2015, 16:08
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

gerardo_fontan escribió:
Unome as felicitacions a organización, e sinceramente a balización foi extraordinaria, nunca tal vin, nas condicions que se deron o sinxelo era perderse, e quen máis e quen menos tivo que facer metros de máis, sin embargo, gracias a que había balizas cada poucos metros, en seguida te decatabas si estabas fora de pista. Descoñezo si chegaron os bocatas ata o final, pero a bolsa do corredor era moi completa. No único que estou de acordo na crítica, e que a pobre rapaza que estaba no primeiro avituallamiento estaba soa indicando por onde seguir, e había un bidón de cinco litros de auga o lado do todoterreo para facer selfservice, pero claro, son moitos kms a cubrir, nun día tan duro, e chegabase perfectamente ben o seguinte avituallamiento si levabas o que che recomendaba a organización, bidón con líquido máis o alimento da bolsa do corredor. O día terrible para todos, pero moi satisfeito coa organización e felicitar a todos e cada un dos participantes tamén.

e que creo que esa rapaza con bidon de auga era un extraliquido,penso que non era un dos avitutuallamientos indicados, eso e o que entendin na charla previa
danielogsx26

Novo foreiro
Novo foreiro
5/05/15
15 Carreiras
1 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 22 Mai 2015, 23:30
Asunto: Re: III Ultratrail do Barbanza - Ribeira [2/5/2015]

hola después de 20 días aun no hay ninguna foto?¿?¿?¿





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos