Foros ›
nueva licencia independiente-coste total
Foros de debate / Atletismo en pista
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
caminos

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/11
0 Carreiras
49 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 14:45
Asunto: nueva licencia independiente-coste total

Hola, acabo de ver que la nueva licencia independiente va a pasar de 133 euros a 60 euros.
Y por curiosidad y a la espera de que salga, ¿ese será el precio de la licencia nacional?.
¿hay que añadir a eso el precio del seguro?

¿qué coste total tendría la licencia nacional como independiente, con seguro incluido?
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 15:37
Asunto: Re: nueva licencia independiente-coste total

Eu non teño moita idea destes temas de atletismo federado, licencias, etc...
Pero onte me chamou a tención un artículo no facebook do "Comesaña Sporting Club"

Empezaba así no facebook:
Comesaña Sporting Club escribió:
Ya se saben, sin tiempo no era, los precios para las licencias 2014/15 en la FGA, además del absurdo, en vista de la Ley que entrarán en vigor en julio, sigue el abuso con los atletas, los "Impuestos Revolucionarios" a los independientes y de clubes foráneos

Enlace a web, onde está escrito o artículo: Web Comesaña Sporting Club

Espero que che valga de algo.
santyrg

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/06
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 16:47
Asunto: Re: nueva licencia independiente-coste total

Lo que yo entiendo según el artículo es que la licencia nacional como independiente, sale en 153 euros. Es correcto?
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 17:20
Asunto: Re: nueva licencia independiente-coste total

Eu así o entendo, pero non fun federado, non son federado. Nunca estiven nun clube de atletismo, e non coñezo nada desa maquinaria administrativa.
sanmikel

Super Veterano
Super Veterano
11/08/14
100 Carreiras
2681 Mensaxes
Vilanova-Vigo
Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 17:31
Asunto: Re: nueva licencia independiente-coste total

Outro artículo relacionado coas licencias e a ley do deporte, pero no facebook do Comesaña Sporting Club
Facebook Licencias Federativas Ley, cambios

Parece que neste clube están ben postos o día, nestes temas!! Aplauso Aplauso
santyrg

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/06
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 15 Out 2014, 17:35
Asunto: Re: nueva licencia independiente-coste total

153 euros me parece "barata" con respecto al año pasado, y por eso pregunto ya que de aquella me pedían 210 eurazos.
felixx

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/10/11
45 Carreiras
170 Mensaxes
oleiros
Respostar citando Envío Xov, 16 Out 2014, 9:32
Asunto: Re: nueva licencia independiente-coste total

yo soy federado con la ficha gallega y lo que no entiendo ni entendere es como por correr en el mismo pais te cobran por duplicado si corres en galicia pagas la ficha gallega pero si corres en asturias o castilla que estan al lado por poner un ejemplo esa ficha no sirve para nada ni las marcas ni nada pues tendrias que tener la ficha a nivel nacional y a la inversa en vez de hacer una licencia que sirva para todo el territorio nacional.
Es lo mismo que sucede con el tema de las pistas en el cual prefiero no profundizar
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Xov, 16 Out 2014, 16:44
Asunto: Re: nueva licencia independiente-coste total

Yo no tengo ni idea de en cuanto esta la licencia Nacional Independiente, pero no la veo muy rentable ya que a parte de pagar la licencia y seguros, tienes que sumarle ropa de competicion y en muchos casos patrocinador...

Lo mas rentable esque si quieres competir o tu nivel es maximo a nivel Gallego sacate esa por un club de tu zona, ahora si tienes minimas o eres de los que viaja sacate la licencia Nacional.
santyrg

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/06
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 17 Out 2014, 17:00
Asunto: Re: nueva licencia independiente-coste total

Hay pruebas en ruta en las que no hay campeonato gallego y si campeonato de España. Y si preparas pruebas de ese tipo, tienes el campeonato de España absoluto y de veteranos, pero no gallegos.
Por eso lo pregunto. Y si vas como independiente, no tienes obligación de comprar equipación ya que puedes llevar el pantalón y la camiseta que te dé la gana.
xoel17

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes
San Miguel de Reinante
Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2014, 11:53
Asunto: Re: nueva licencia independiente-coste total

Bos días. o prezo da licenza nacional de maneira independente son 138 € incluído o seguro. seino porque fixen o pago o día 3 de novembro. a putada (falando mal pero claro) é que dende ese día non tiven máis noticias da federación galega de atletismo. é decir, fixen un pago por unha cantidade, á día de hoxe, importante, pero dende a federación non tiven máis noticias co mail automático que se xerou ao efectuar o pago a través da súa web. a día de hoxe e despois de enviarlles uns cantos mails e facer unhas cantas chamadas sigo sen resposta e sen número de licencia.
Son de barreiros, e por proximidade compito case máis en asturias que en galicia pero vou ter que perderme os primeiros cross da temorada pola tardanza da federación.
alguén máis tivo este problema ou parecido?

O ultimo nunha carreira gañoulle a todos aqueles que non tiveron o valor de participar.
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Sáb, 22 Nov 2014, 22:40
Asunto: Re: nueva licencia independiente-coste total

Hola Xoel, estamos no mesmo caso, eu finalmente tamen me saquei a mesma lizencia ca ti, e recibin o mensaxe automatico o pagar.

Pero a partir de hay non teño nada mais de informacion, mandeilles emails e chameios e dixeronme que inda as tiñan que subir a intranet (isto fai duas semanas) e sego sen ter noticias. Obviamente esta semana volverei chamar se non teño resposta positiva poreime en contacto con algun mienbro superior xa que me parece vergonzoso, a lizenza mais cara e tomanos o pelo.

Un Saudo!
xoel17

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes
San Miguel de Reinante
Respostar citando Envío Lun, 24 Nov 2014, 19:17
Asunto: Re: nueva licencia independiente-coste total

boas Kunko,
sigo igual, hoxe chamei e mareárome dun lado a outro e sen resposta.
é unha tomadura de pelo en toda regra. polo de pronto enviei un escrito á federación española dando as queixas. non sei si servirá de moito pero polo menos desfogarse un pouco.
é unha vergoña!

O ultimo nunha carreira gañoulle a todos aqueles que non tiveron o valor de participar.
xoel17

Novo foreiro
Novo foreiro
12/12/06
0 Carreiras
24 Mensaxes
San Miguel de Reinante
Respostar citando Envío Mar, 25 Nov 2014, 18:17
Asunto: Re: nueva licencia independiente-coste total

hoxe volveu tocar batería de chamadas e despois de 5 ou 6 infructuosas, na última atendeume unha rapaza moi amable que me confirmou que non tramitaran ningunha licenza de independente....
ante a miña insistencia e despois de dicirlle varias veces que a necesitaba para competir este fin de semana próximo, tramitouma en menos dun minuto. ata mañá non ma validan na federación española pero polo menos xa teño o número e o trámite feito. así que ao que lle corra présa que chame as veces que fagan falta que se non pode esperar sentado....

O ultimo nunha carreira gañoulle a todos aqueles que non tiveron o valor de participar.
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Mar, 25 Nov 2014, 20:05
Asunto: Re: nueva licencia independiente-coste total

Justamente te hiba a comentar hoy lo mismo, y le comente que la necesitaba para inscribirme a una carrera.

Hasta dijo que acabara de llamar a un chico supongo que serias tu jejeje

Y si en un momento la tramito.

Un Saludo!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos