Foros ›
XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 11:23
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

36'13" menuda marca. Quien pudiera!
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 12:59
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Moussambani escribió:
Hola,

Sabéis si existe la posibilidad de saber en que cajón han asignado a los corredores? Es que por ejemplo en mi caso no corrí la San Martiño 2013 y tengo este año en un 10k homologado (Samil) una marca de 36'13", y tengo miedo a que me hayan asignado el cajón verde y salir atrás de todo. En la inscripción en championchipnorte de todos modos he acreditado mi marca, pero no vaya a ser...

Si alguien pudiera ponerme un email de contacto de la organización para aclarar mi duda os lo agradecería enormemente.

Gracias de antemano

Pues creo que habia que hacerlo figurar en el momento de la inscripcion... ahora dudo que la organziacion pueda hacer nada...
esta en mano de CCN

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 13:22
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

a mi me dieron cajón rojo,yo no correré por lesión pero cuando me inscribí acredité una marca de un 10 mil cronometrado por CCN de 37'00''
timeisonmyside

Novo foreiro
Novo foreiro
23/05/13
0 Carreiras
9 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 13:26
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Moussambani escribió:
Hola,

Sabéis si existe la posibilidad de saber en que cajón han asignado a los corredores? Es que por ejemplo en mi caso no corrí la San Martiño 2013 y tengo este año en un 10k homologado (Samil) una marca de 36'13", y tengo miedo a que me hayan asignado el cajón verde y salir atrás de todo. En la inscripción en championchipnorte de todos modos he acreditado mi marca, pero no vaya a ser...

Si alguien pudiera ponerme un email de contacto de la organización para aclarar mi duda os lo agradecería enormemente.

Gracias de antemano

Supoño que o caixón estará indicado coa cor do dorsal como é costume. Algún foreiro que teña retirado o dorsal poderá confirmar.

As dubidas con championchip
consulta @ championchipnorte.com

Eu creo que esta carreira non é para facer tempo. Si que é conveniente sair na tua posición, mais que nada para non pasarlle por enriba a xente o sair. Na ponte hai que ir a modo.
Marcosf

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/10/13
57 Carreiras
298 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 13:38
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Correcto. O dorsal vai por cores.
titus

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
14/09/12
10 Carreiras
195 Mensaxes
Camos (nigran)
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 14:51
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Buenas tardes .algun dorsal q alguien no pueda ir.es para un amigo
miguelote

Novo foreiro
Novo foreiro
13/10/09
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 17:45
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

pontevedra escribió:
Eu son outro dos que non irá por no poder recoller o dorsal o domingo. Xa sei que ningén vaime a botar de menos...pero é unha pena.

Falo con total descoñecemento do tema, dado que ata este ano nunca interesarame por correr esta carreira, aunque evidentemente xa oira falar de ela.

Entendo que non é posible despachar 8.000 dorsais o dia da carreira, pero habería que faciliar os medios a xente de fora da cidade (se o que se quere e que a convocatoria vaia medrando, claro...), coa posibilidade de recollelo o domingo ou faciliar a recollida en un punto dos núcleos máis poboados de galicia (convenio co concello, coa tenda de turno...por exemplo) se custo añadido.

Se entendín ben o regulamento, se quixera ir dende Pontevedra tería que pagar a inscripción + o envío do dorsal + o desplazamento o día da carreira...un custo que para os tempos que están parece excesivo.

Non é unha critica se non unha opinión, que loxicamente se conseguiu esta fama será por as cousa xa as fan ben.

Moita sorte a todos e espero poder participar nangunha ocasión!

Para recoller o dorsal habia tres opcions:
1) recollida anticipada
2) envio por seur
3) presencial

Tiñas que haber elexido a primeira e poderias recoller o dorsal os dias 12, 13, 14 e 15 de novembro nestes establecementos gratuitamente:

championchipnorte.com/...-recogida/

Asique para a proxima non hai excusa! Non podes perderte esta gran carreira! Saudos!
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 19:55
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

rapaces, grazas polas vosas mensaxes, finalmente contactei con Championchipnorte e confirmáronme que tramitaran o meu dorsal no caixón correspondente, neste caso entre 35-40 minutos.

un saudo e vemonos o domingo!

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
CAS-68

Novo foreiro
Novo foreiro
28/10/12
0 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 20:05
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Boas tardes.
Alguén sabe si este ano hai recollida de alimentos? o ano pasado había e non me enterei, e como eu moita xente.
Gracias
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 20:33
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Estan dando dorsales a gente que no estaba inscrita!!!

Acabo de comprobar que personas que no estaban inscritas aparecen hoy con una fecha de inscripcion falsa.

Este año con trampas antes de empezar la carrera.

La gente que no le han dado dorsal que lo exigan porque tambien teneis derecho.

Y si quereis doy nombres no me voy a esconder, porque trampas no me valen, como siempre a los amiguitos les regalamos todo con todas las narices.

El año pasado salio gente con dorsal preferente sin tener marca y este año me da a mi que en la salida va a volver haber trampas y curioso que siempre son los mismos!
Kalandraka

Maratoniano
Maratoniano
25/04/14
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 21:22
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

A ver.
Historias en una carrera tan grande siempre va a haber.
Yo no quedo mal por no pagar 3 euros, pero bueno, alguno habrá y hasta lo contará orgulloso.
Fíjate lo de los que se colaron en Santiago, pues aquí lo mismo.
Aquí hasta tenemos un colegio que siempre gana por equipos en categorías de menores ya que todos los años saca tres o cuatro figuras del atletismo que, eso sí, ni nunca los viste antes ni los volverás a ver en ninguna carrera provincial, ni nadie los conoce.
Y digo yo, de que me vale un dorsal preferente a mí. Pues para meter codo a Lolo Penas en la salida, porque luego me pasan todos por encima y que he ganado, pues nada.
Un saludo
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 21:28
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Toda la razon en todo Kalandraka.

Pero lo mas me jode esque gente que por error o no darse cuenta quedo fuera del plazo de inscripcion y no pueda participar, y ahora de golpe unos cuantos fuera de plazo los inscriban y algunos con dorsales preferentes sin tener marcas y alguno no al cien por cien no ha corrido ni 10 km.

Pero como bien dices el ridiculo lo hacen ellos solos y sus trampas igual.
Kalandraka

Maratoniano
Maratoniano
25/04/14
0 Carreiras
118 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 21:49
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Tu imagina el gusto de adelantar a un dorsal negro y decir aparta que llevo prisa y todo esto a 200 metros de la salida, je,je.
Yo me moriría de vergüenza el ir súper lento con un dorsal que no me corresponde y que todos lo van a ver.
Allá ellos.
Un saludo.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 13 Nov 2014, 23:49
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

A ver, kunko, yo no pondría nunca la mano en el fuego por nadie y no pienso hacerlo ahora por la organización de la carrera porque, igual me quemo. Pero si dan dorsales a los que no están inscritos, la historia es que igual se los dan a todos, también a esos que dices que no se han podido anotar a tiempo... pero te invito a que, de igual manera, si haces comentarios de ese tipo, lo puedas justificar. Si no, es mejor ahorrárselo.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
kunko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/10/12
0 Carreiras
757 Mensaxes
A Rúa de Valdeorras
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 0:30
Asunto: Re: XXXVIII Carreira Popular San Martiño-Ourense (16/11/14)

Una de las personas que ahora aparecio inscrito por casualidad de la vida es un tal Marcos Alvarez Gonzalez que me conozco a este de sobra.

Resulta que el dia 10 mire por casualidad y no aparecia en la lista de inscritos de championchip y yo personalmente hablando con el por facebook le dije que la inscripcion estaba cerrada y que ya no se podria inscribir, el me respondio ya lo se que no estoi inscrito pero si puedo ir ire (decir que se estaba recuperando de una tendinitis segun el y que no sabria si podria ir) y curiosamente hoy miro y aparece en las listas QUE CURIOSO NO??

El año pasado a gente de nivel de clubs potentes en galicia (no clubs de ourense) no se le permitio inscribirse fuera de plazo y este año a este se le mete (claro como esta en un club de ourense y es amigo de quien sea pues pa dentro)

Dorsal preferente el año pasado metieron a un chaval con ese dorsal y nunca habia corrido un 10 km y le dan dorsal preferente curioso no?? y este año con una marca no menor de 35 me confirman que lo vuelve tener, que curioso de nuevo?? y resulta que es del mismo club que el anterior.

Yo no es por recriminar y por supuesto Pipe que vosotros no teneis culpa pero esto no se quien lo llevara pero no es nada justo.

Yo por mi parte saldre en el penultimo cajon y haber si la acabamos despues de estar ingresado en urgencias ayer.

Un Saludo!





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos