Foros ›
vómitos despois de carreiras longas
Forum Index / Lesiones, salud y alimentación
Reply to topic

Author

Novo foreiro
Novo foreiro
30/10/11
50 Carreiras
7 Posts

Reply with quote Post Tue, 22 Jul 2014, 14:47
Post subject: vómitos despois de carreiras longas

Ola a todos,

Queria peguntarvos aos que tedes máis experiencia a qué se pode deber que despois de carreiras máis ou menos longas (medio maratóns, por exemplo) ou despois de facer un esforzo grande remate a carreira, beba un grolo de auga ou tome un anaco de plátano e ao pouco empezo a atoparme mal do estómago terminando vomitando. Isto pode durar arredor de 1 hora máis ou menos e despois xa estou mellor.
Pensei que podía deberse a que non me hidrato ben durante as carreiras xa que non estou moi afeito a beber correndo porque non me "entra" moito. Agora teño un tanto de medo a correr medios maratóns e maratóns debido a esta circunstancia. Onte tamen fixen unha tiirada longa e cando cheguei a casa bebin un pouco e outra vez o estómago empezou a pasar factura. Nesta ocasión non cheguei a vomitar a puden cear sen problema. Tedes algunha idea de a qué se pode deber? Agradecería as vosas ideas e suxestións.

Saúdos e bó verán para todos
Maxi

Maratoniano
Maratoniano
13/10/11
0 Carreiras
1931 Posts
Ordes, Sigüeiro e Guitiriz
Reply with quote Post Tue, 22 Jul 2014, 17:13
Post subject: Re: vómitos despois de carreiras longas

Podería ser debido a acumulación de ácido láctico. Os síntomas máis comúns suelen ser nauseas, dolor no abdomen e vómitos.

Proba a descansar 5-10 minutos despois de correr e logo fai 10 minutos de trote suave para levar o ácido láctico residual o figado. A ver si che da resultado, en caso contrario, quedaría descartado e terías que buscar outras causas.

Club: ESPRINTES OURENSE.
www.esprintesourense.com
RUNCANGAS

Novo foreiro
Novo foreiro
11/03/14
2 Carreiras
19 Posts

Reply with quote Post Tue, 22 Jul 2014, 17:30

A raiz de este hilo os hago la siguiente pregunta, Puede ser la acumulación del ácido láctico que provoque dolores en la zona abdominal/intestinal/lumbar y que dure durante varios días? Los síntomas por acumulación de ácido láctico se siente en pleno esfuerzo físico o en horas posteriores? hay alimentos o bebidas idóneas para eliminación del dichoso ácido? Un saludo.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Posts
Ourense
Reply with quote Post Sat, 26 Jul 2014, 12:36

A mí, las veces que noto malestar o vómitos, coincide con haber ido muy alto de pulsaciones o, incluso, llevar bastante tiempo sin comer.

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You can download files in this forum