Foros ›
Autor
Mensaxe
dani77

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/06/12
0 Carreiras
68 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 11:57
Asunto: Re: El flipatleta

Benito escribió:
Pois sinceramente, e o digoo con todo o cariño do mundo e xa que hai "debate".
Considero, e isto é unha opinión personal, que se está involucionando no deporte.
Claro que non hai nada de malo en que seandes miles de triatletas e teñandes unha teconología alucinante, sempre e cuando non se perda a esencia do deporte.
Cuando estuven no Ironman de Lanzarote na década dos 90, a proba era tan alucinante que me dedicaba a sacar fotos, tomar notas e aprender como se organizaba aquela carreira.
E logo importar as ideas a Galicia e organizar carreiras da mellor calidade posible, que foi sempre a miña aficción.
Antes miles de pesetas e logo miles e miles de euros, miles e miles de horas dedicadas a organizar primeiro o Duatlón do Baixo Miño, que chegou a ser Campeonato Ibérico e de España e logo o Triatlo da Amizade.
Todo o que conseguimos foi gracias a colaboración de amigos e a xente do pueblo, sempre coa intención de ofrecer o mellor ó participante.
O momento memorable foi no ano 2001, unha semana de sol de primavera, pero ocurríusenos comprar 200 mantas por se faían falta, inda temos algunhas guardadas.
Pois resulta que as armas as carga o diablo e o domingo da carreira, enriba do valle do Rosal instalonse unha tormenta de agua fría que provocou unha hipotermia brutal na maioría dos participantes e alí estaba un grupo de voluntarios, encabezados pola miña irmán, cunha manta para envolver a cada participante.
No salón de plenos do Concello de O Rosal montamos un "hospital de campaña" coa calefacción a tope, 50 masajistas, litros e litros de bebidas quentes, te, leite, café....
E tanto esforzo pola nosa parte, non era posible, nin o pedíamos, que se nos compesara económicamente, porque o que faíamos non se paga con diñeiro.
Pero aqueles triatletas que nos chamaban dias despois para algo tan sencillo como para dar as GRACIAS, era unha compensación máis que suficiente ó noso esforzo.

Faíamolo porque nos gustaba o deporte e porque, traballábamos desde o cariño e tratábamos ós deportistas como nos gustaría que nos trataran a nos.
Cuando económicamente non pudemos aguantar ó Duatlón do Baixo Miño, cerramos o chiringuito, no ano 2002, vendemos a loxística a que ahora é a empresa lider en organizar eventos deportivos en Canarias www.toptimecanarias.com/ e que estaba empezando no mundillo de organizar carreiras e !!COMO CRECEU!! pero é que Pablo Cardona é un currante e supo traballar organizando probas de alta calidad, no como en Galicia que haberá muita teconloxía no material dos triatletas, pero a meu modo de ver, a nivel organizativo, que era a miña pasión, as probas teñen pouca calidade de todo.
E no 2004 decidimos organizar o Triatlo da Amizade, sempre tendo como referente a probas como Ironman de Lanzarote e a empresas como Toptime, que de feito colaborou con nos na primeira edición.
Tardamos máis de 2 anos en preparar a primeira edición, foi no 2006 e outros 2 anos para organizar a edición do 2008, no 2007 non hubo proba.
E ahora todo ese esforzo foise ó traste coa patada no cu que nos deron desde os Concellos e en especial desde a FEGATRI que se quedou co Triatlo da Amizade.
E se algo nos sorprendeu foi o silencio dos triatletas, solo un nos enviou unhas palabras de apoio, o resto silencio, non sabemos si siquiera a proba saliu ben ou no...solo pudemos ver 2 fotos.
Pois imaxinade como nos podemos sentir e non polo feito de que nos quitaran a carreira senón polo sentimento que temos ahora os organizadores, familia e amigos, sentimos que o noso esforzo foi inútil e que a idea de faer traballos de calidad, inda que a veces preparar unha carreira nos levara 2 anos, pois é algo que non se valora.
Pero bueno, ahora despertamos daquel soño de algún día chegar a organizar probas de calidade, visto que non se nos valora muito, por non decir nada, e que siga o "circo".
Cada un a sua velocidade e con toda aquela tecnoloxía que considere oportuna, pois que siga correndo carreiras e disfrutando do deporte.Ata sempre.
Todo lo que pones esta muy bien e imagino tu rabia e indignación , pero con todos mis respetos creo que no tiene absolutamente nada que ver con este debate. O Acaso tratas de decir que sólo los que empezasteis con el tri sois auténticos? O qué hacer un IM con una bici de 6000 euros no tiene ningún mérito? Creo qué además del flipatleta y el globeros ahora hay otro espécimen que se cree muy pero que muy por encima de los demás por practicar deportes "minoritarios" y les jode mogollón que se masifiquen las carreras porque les quitan la exclusividad de ser súper súper guays, pues a mi me encanta participar en un maraton con 50000 personas, eso es una fiesta del deporte o un en IM con 5000 participantes, cojo nudo, que ambientazo, pero claro no molas nada porque ya lo hace mucha gente.....
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 12:23
Asunto: Re: El flipatleta

Creo que te equivocas no teu comentario Dani. Todo o mundo quere que se practique cuanto máis deporte mellor e que os deportes minoritarios se convirtan en deportes de masa.
Na miña época participei en probas que xa daquela tiñan muitos participantes, miles, e que un ano tras outro íbamos porque nos gustaba o ambiente que se respiraba, como por exemplo a carreira popular de Santiago de Compostela ou a Andar e Correr de Baiona.
Eu prefiero quedar o 5.000 nunha proba de 20.000 e 1º nunha proba de 5, se pensara o contrario non podería pensar que me considero un deportista.
E se un se mete a organizador é porque ama ó deporte e se no mismo día se organiza unha proba para os pequenos, como faíamos no Triatlo da Amizade é para promocionar o deporte.
Outra das peleas era que nos deixaran dar charlas nos colegios, sin cobrar un duro, eu ofrecinme hasta a saciedad nos concellos donde organizamos probas e nunca nos deixaron. Iso é o que lle importa o deporte ós políticos.
Así que un organizador, se de verdá o é, pelea para que as probas crezan e se popularicen os deportes.
Así que non me malinterpretes e quedoume unha cousa antes por decir, inda que posiblemente, como tu ben dices, non perteneza a este post.
Muitos triatletas gastan un montón de pasta na sua aficción e logo doeme escoitar comentarios sobre que os precios das inscripcións son caros.
Os organizadores, no meu caso ex-organizador, porque non vamos a organizar nada máis, somos os grandes ignorados, os que todo Dios pasa deles e os que máis caña levamos,aguantando chaparróns e broncas de federacións, concellos, críticas dos participantes e os patrocinadores, cuando os hai.
E cuando pomos as cartas enriba da mesa, polo menos no noso caso, pois patada no cu.
Pola miña parte non hai ningún tipo de enfado, o que aprendín organizando carreiras, desde fai uns anos aprovéitano empresas como Unipublic, que nos contratan para a organización da Vuelta Ciclista a España e outras empresas que de forma puntual nos chaman para os seus eventos, digamos que traballo de "mercenario" para outros.
Oxalá os que colleron ahora o Triatlo da Amizade sean capaces de faelo crecer e convertilo en algo interesante, que iba máis alá dunha proba deportiva e os que practiquendes deporte, cuidar ós organizadores de probas, sobre todo ós independientes que lle plantan cara a aqueles que pretenden monopolizar o deporte, refírome as federacións, e morren coas botas postas. Muita sorte a tod@s e como decían nunha popular serie, Canción Triste de Hill Street ..Chic@s tened mucho cuidado ahí afuera.
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 12:26
Asunto: Re: El flipatleta

Que leín o post e quedoume un que atrás, je,je...quixen decir que prefiero quedar o 5000 nunha proba de 20000 que 1º nunha de 5. Correxido queda.
dani77

Foreiro infantil
Foreiro infantil
24/06/12
0 Carreiras
68 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 13:07
Asunto: Re: El flipatleta

La verdad que no pretendía ni criticarte ni ofenderte, pero al autor del artículo si, porque creo que insulta y falta al respeto de muchos que nos vimos reflejados ahí. Yo tengo tres bicis, una de montaña una de carretera convencional y una cabra, podría tener sólo dos y prescindir de una de las de carretera, por supuesto pero con mi dinero hago lo que me da la gana. Tengo un reloj chulisimo con GPS y reconozco que casi no soy capaz de entrenar sin el, podría correr por sensaciones, claro que sí pero me mola ir con el relojito, el deporte es mi pasión y mi vicio y lo disfruto como me sale de las narices, nadie tiene que reírse de mi ni llamarme tonto como hace el autor del articulo.
pantoja

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/05/11
900 Carreiras
74 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 13:42
Asunto: Re: El flipatleta

Pues a mi el artículo me parece genial y cuanto mas lo leo mas gracia me hace, la verdad. Prueba de lo bueno que es, es la de ampollas que parece levantar.
Yo llevo mi 310xt hasta para mear, medias compresivas, sensor de cadencia y el de potencia a ver si cae estas navidades.
Creo que hay una cosa importante, que es aprender a saber reirse de uno mismo. Esa es mi conclusion principal de ese relato. Al final va a ser cierto y tanto macarrón nos sienta mal Ríndose Que nadie se ofenda por favor, que no es esa mi intencion
El blog, ni lo sigo, ni lo leo, ni me interesa. Me da igual. Pero lo del flipatleta me parece muy gracioso y creo que refleja muy bien el actual boom de este deporte.
Nos perdemos en materiales, precios y en tener la ultima tecnología y se pierden los valores importantes del deporte; como son el superarse con el esfuerzo, la humildad, el respeto al rival y a los mayores y el compañerismo.
Para mi, aunque os suene raro, de todo eso habla este artículo.
Os puede parecer tan raro como lo raro que me puede parecer a mi el hecho de que alguien se ofenda con lo del flipatleta.
abulo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/07/09
13 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 14:21
Asunto: Re: El flipatleta

pantoja escribió:
Pues a mi el artículo me parece genial y cuanto mas lo leo mas gracia me hace, la verdad. Prueba de lo bueno que es, es la de ampollas que parece levantar.
Yo llevo mi 310xt hasta para mear, medias compresivas, sensor de cadencia y el de potencia a ver si cae estas navidades.
Creo que hay una cosa importante, que es aprender a saber reirse de uno mismo. Esa es mi conclusion principal de ese relato. Al final va a ser cierto y tanto macarrón nos sienta mal Ríndose Que nadie se ofenda por favor, que no es esa mi intencion
El blog, ni lo sigo, ni lo leo, ni me interesa. Me da igual. Pero lo del flipatleta me parece muy gracioso y creo que refleja muy bien el actual boom de este deporte.
Nos perdemos en materiales, precios y en tener la ultima tecnología y se pierden los valores importantes del deporte; como son el superarse con el esfuerzo, la humildad, el respeto al rival y a los mayores y el compañerismo.
Para mi, aunque os suene raro, de todo eso habla este artículo.
Os puede parecer tan raro como lo raro que me puede parecer a mi el hecho de que alguien se ofenda con lo del flipatleta.

Puede que no lo esté entendiendo del todo; pero para mí no se trata de lo que dice, sino cómo lo dice el autor...

Si hace el mismo relato en primera persona diciendo "yo soy flipatleta; me lleno de geles , barritas sin saber para qué"....o "vaya tonto soy por gastarme 500 euros en un GPS y sólo doy vueltas a la urbanización".. Pues seguramente me resultara gracioso... Yo soy el primero en reconocer que se nos va muuuucho la olla..

Ahora que... un tío que hace eso mismo, que llame a los demás tontos,flipaos, a eso no le veo la gracia. Sinceramente, prefiero ver lo que define como flipatletas en las competiciones, que este tipo de personas que se creen por encima de todos porque sí.
chancletas

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/02/10
0 Carreiras
179 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 17:46
Asunto: Re: El flipatleta

Benito escribió:
Creo que te equivocas no teu comentario Dani. Todo o mundo quere que se practique cuanto máis deporte mellor e que os deportes minoritarios se convirtan en deportes de masa.
Na miña época participei en probas que xa daquela tiñan muitos participantes, miles, e que un ano tras outro íbamos porque nos gustaba o ambiente que se respiraba, como por exemplo a carreira popular de Santiago de Compostela ou a Andar e Correr de Baiona.
Eu prefiero quedar o 5.000 nunha proba de 20.000 e 1º nunha proba de 5, se pensara o contrario non podería pensar que me considero un deportista.
E se un se mete a organizador é porque ama ó deporte e se no mismo día se organiza unha proba para os pequenos, como faíamos no Triatlo da Amizade é para promocionar o deporte.
Outra das peleas era que nos deixaran dar charlas nos colegios, sin cobrar un duro, eu ofrecinme hasta a saciedad nos concellos donde organizamos probas e nunca nos deixaron. Iso é o que lle importa o deporte ós políticos.
Así que un organizador, se de verdá o é, pelea para que as probas crezan e se popularicen os deportes.
Así que non me malinterpretes e quedoume unha cousa antes por decir, inda que posiblemente, como tu ben dices, non perteneza a este post.
Muitos triatletas gastan un montón de pasta na sua aficción e logo doeme escoitar comentarios sobre que os precios das inscripcións son caros.
Os organizadores, no meu caso ex-organizador, porque non vamos a organizar nada máis, somos os grandes ignorados, os que todo Dios pasa deles e os que máis caña levamos,aguantando chaparróns e broncas de federacións, concellos, críticas dos participantes e os patrocinadores, cuando os hai.
E cuando pomos as cartas enriba da mesa, polo menos no noso caso, pois patada no cu.
Pola miña parte non hai ningún tipo de enfado, o que aprendín organizando carreiras, desde fai uns anos aprovéitano empresas como Unipublic, que nos contratan para a organización da Vuelta Ciclista a España e outras empresas que de forma puntual nos chaman para os seus eventos, digamos que traballo de "mercenario" para outros.
Oxalá os que colleron ahora o Triatlo da Amizade sean capaces de faelo crecer e convertilo en algo interesante, que iba máis alá dunha proba deportiva e os que practiquendes deporte, cuidar ós organizadores de probas, sobre todo ós independientes que lle plantan cara a aqueles que pretenden monopolizar o deporte, refírome as federacións, e morren coas botas postas. Muita sorte a tod@s e como decían nunha popular serie, Canción Triste de Hill Street ..Chic@s tened mucho cuidado ahí afuera.

Falas de solidaridade, e colaboras ca Vuelta... Todolos Auxiliares, ciclistas do Xacobeo si que non tiveron mostras de solidaridade, cando mandaron o equipo a tomar polo cú para darlle os cartos os da Vuelta... Bueno, algún que bailou o son do que había que bailar...

Teñen razón por aquí. Non toca ese tema aqui.

Saúdos.
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 19:44
Asunto: Re: El flipatleta

Hai a quen lle fai gracia e a quen non, o que está claro é que todos vemos moi fácil a palla no ollo alleo. Fantasmóns hai en calquera lado, todos coñecemos algún, pero porque a xente entrene, se cuide ou teña bo material tampouco os vamos a matar.

Vou facer de crítico literario, para min o autor do post comete o erro de extenderse demasido forzando moito as situacións, un par de coñas se aguantan teñan ou non teñan gracia, pero si é moito pode chegar a tocalas pelotas.
Hai que lembrar tamén que ningén é perfecto

Faltaría a la verdad si afirmara que estoy en desacuerdo con usted
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 25 Set 2013, 20:12
Asunto: Re: El flipatleta

Hola Chancletas, parece que me querendes tocar todolos temas e inda que poida que non toque aquí, como tu dices, polo menos podo expresar libremente o que penso, xa que en outros medios estamos vetados e por medo a represalias non se nos permite expresar o noso punto de vista.
Eu non colaboro coa Vuelta, simplemente vou e me pagan polo meu traballo e considero que indo me estou prostituindo, porque quen me paga faino con diñeiro conseguido dunha forma non mui legal xa que a empresa que pon o diñeiro que logo eu cobro, contamina ríos e fai algún que outro arraso ambiental.
E polo tanto considero que indo a Vuelta estoume prostituindo e faioo porque non teño nin para comer. Oxalá este ano me vaia mellor e poida ganar para sobrevivir e o ano que ven non teña que ir.
A Vuelta non é máis ca un circo, co que custaron as etapas en Galicia se pagan uns poucos de equipos profesionales.
Ó Xacobeo cargáronso os políticos ó igual que a nos nos "votaron fora" de organizar carreiras os políticos, o que ten o poder fai o que lle ven en gana, no seu propio interés ou no dos seus.
Para mitigar o daño e a comedura de coco que me provoca esta prostitución de ir a Vuelta, e isto non me exime da miña culpa, o feito de traballar na Vuelta convírteme nun cómplice, pero isto que conto aquí xa llo comuniquei a quen me contrata, non é un comentario feito as suas espaldas.
Pois cada día, mentres faio o meu traballo, sun o responsable da señalización dos últimos 30 Km. de cada etapa, pois a maiores teño unha aportación personal para os corredores, non para a Vuelta, faio por vocación e non me pagan por iso , nin me importa.
Pois encárgome de limpar as curvas máis peligrosas dos últimos 30 Km. de cada etapa e intento solucionar todas aquelas incidencias que eu considere peligrosas para os corredores.
Isto faio cos meus medios ou buscando quen o faia, reparando baches, alcantarillas, encerrando cabalos, cabras, apartando coches e non sei cuantas cousas máis...desta forma, e este ano creo que o conseguimos, redúncense o volumen de caidas.
E non o faio para que mo agradezan, nin para presumir diso, faio porque me poño na piel dos corredores e a maior alegría para min é que a competición se resolva nun man a man como foi este ano no Angliru e non nunha caida, como nos pasou cuando fai uns anos caiu o lider, Igor Antón, antes de subir a Peña Cabarga.
Que o noso medo pasamos cuando os miras baixar como locos o Cordal camiño do Angliru ou o puerto francés que conducía ó Peidesur.
Pois eses descensos, inda que é un traballo que non se mira, son repasados e limpados hasta que non queda nada e noso traballo nos da, porque non o faio eu solo, hai máis locos coma min que tampouco salen na tele.
Polo menos con iso intento dormir tranquilo, faer polos ciclistas o que me gustaría que fixeran por min.
Para o ano que ven...oxalá non teña que ir, señal que na miña vida normal me foi ben e xa non o necesito económicamente e mentalmente non me terei que volver a rallar a cabeza. Saludos.
infgge00

Maratoniano
Maratoniano
8/05/12
300 Carreiras
577 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 26 Nov 2013, 9:15
Asunto: Re: El flipatleta

lihto escribió:
pantoja escribió:
Me he reido con este post, por eso lo comparto. Muchos ya lo habreis leido.

www.maldangoratri.com/?p=961

jajaja,muy bueno..........

jajaja +1

MMP
--------------------------
5.000m => 18:01
10.000m => 38:41
21.097m => 01H23:18
42.195m => 03H04:53





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos