Foros ›
14 de Abril Duatlón Guitiriz
Forum Index / Tríatlon e Duatlon
Reply to topic

Author

Novo foreiro
Novo foreiro
7/03/06
0 Carreiras
37 Posts

Reply with quote Post Mon, 09 Apr 2007, 11:02
Post subject: 14 de Abril Duatlón Guitiriz

Boas.
Aproveito que temos agora esta sección para preguntarvos sobre este duatlón. Se alguén ten información de outros anos agraderialle que a compartise. Distancia, perfil, horario, etc. todo o que se lle poida ocurrir.

Un saúdo.

Practicando apredese
Miniyo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/02/07
0 Carreiras
98 Posts

Reply with quote Post Mon, 09 Apr 2007, 11:51
Post subject:

Pois eu aporto o meu grao de arena dicindo que o duatlon é as 17.00 do sábado. As distancias son as dos duatlons do circuito 5/20/2.5km. Xa non te podo axudar co do perfil.
Este duatlon pertence ó circuito galego polo que para participar nel. Ademais de pagar unha autentica fortuna entre inscripcións, aluguer de chip e fianza do mesmo, hai que estar federado xa que non vale a licenza dun día.
SAudos

gimnasio g21!
andromedas

Novo foreiro
Novo foreiro
7/03/06
0 Carreiras
37 Posts

Reply with quote Post Mon, 09 Apr 2007, 13:07
Post subject:

Graciñas miniyo pola túa pronta resposta, pero vendo como me vai a saír a cousa Crying or Very sad Crying or Very sad prefiro quedar na casa e aforro cartos e tempo que poderei adicar a outras cousas. Puiden ver o tema que lle adicades no foro dos cormorans, e non poderia estar máis de acordo, en que isto é un deporte pra ricos.8O Shocked

Gastos só de ida.
Tempo en chegar: 01h43
Distancia : 139km
Coste do peaxe: 3.60 EUR
Coste do carburante: 12.63 EU
Coste licencia 12â?¬
Coste chip 2E
Total saeme a tarde 55.49â?¬ Shocked Shocked sin contar as horas de coche.

Supoño que non me darei por vencido, e intentarei aforrar para o Duatlón de Santiago. Por certo intentei rexistrarme no foro dos cormorans pero non fun capaz. Sad Sad

Practicando apredese
Calamyty

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/03/07
0 Carreiras
77 Posts

Reply with quote Post Mon, 09 Apr 2007, 13:41
Post subject:

Xa que estamos co tema, canto tempo se tarda en tramitar unha licencia de triatlón?
Miniyo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
15/02/07
0 Carreiras
98 Posts

Reply with quote Post Mon, 09 Apr 2007, 18:32
Post subject:

Pois non demasiado tempo.
A ultima ficha que fixemos tardou pouco en ter efecto (outra cousa e tela fisicamente). No Duatlon de Teo fixemos unha ficha na semá previa, chamei a federación para avisalos e non me puseron pega algunha xa que na entrada dos boxes piden a licencia ou o DNI.
Se queres facela licencia para o Sábado chama a federación para informar. Eles se teñen o Xoves a documentación non creo que che poñan problemas.

Con respecto o noso foro. A verdade e que non estaba dando problemas a hora de rexistrarse. Tentao de novo se queres e se ves que non che deixa manda unha menxase o webmaster para tentar solucionalo ou participa coma invitado.

Unha aperta!

gimnasio g21!
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
276 Posts

Reply with quote Post Tue, 17 Apr 2007, 23:54
Post subject:

que tal foi por guitiriz?? Question Question

FORTITUDINE VINCIMUS