Foros ›
XXXIV Carreira popular de Negreira (10/11/2013).
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 19:07
Asunto: Re: XXXIV Carreira popular de Negreira (10/11/2013).

CesGti escribió:
asi como me queixei moito de EME no seu momento ca inscripcion tamen terei que comentar algo cando as cousas non foron mal.

polo de pronto correxiron pequenos detalles.
bridas na recollida de dorsais.
avisar ben os corredores de como levar os dorsales e o chip,sei que parece obvio,pero moitos ainda nin con esas o facian ben.
un home armado con tixerias na recollida de chips...

non sei,amin pareceume todo moi correcto polo organizacion e pola empresa de cronometraxe.
que ahora se demore unhas horas en colgar os resultados non me parece preocupante.
exacto,estou de acordó en todo,o do home cas tixeiras houbollo que pedir insistentemente para os peques e vese que dou resultado,si empezan a pulir o pequenos detalles eu seréi o primero que os felicite.A entrega de dorsales por parte da organización hoxe foi moi correcta e as carreiras dos peques moi ben a pesar de correr benxamíns e alevíns xuntos que é algo no que estou totalmente en desacordo polo perigo que conleva eso e máis ca cantidad de rapaces que había,pero bueno por aforrar uns minutos queren facelo así,pero moi ben o xuiz árbitro avisando que non había trofeos para nadie e que non era competitiva e así parece que saíron máis calmados e non vin caídas como as que houbo en Lestrove.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 19:35
Asunto: Re: XXXIV Carreira popular de Negreira (10/11/2013).

onde poderia ver a puntuacion por equipos??
txunda

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/01/11
52 Carreiras
56 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 19:48
Asunto: Re: XXXIV Carreira popular de Negreira (10/11/2013).

Era a miña primeira vez en Negreira, e quedei contento, a nivel organizativo, a nivel participación e a nivel de público, moi animoso durante todo o percorrido.
As costas, bueno, ahí está a gracia das carreiras, ¿non?.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 20:02
Asunto: Re: XXXIV Carreira popular de Negreira (10/11/2013).

txunda escribió:
Era a miña primeira vez en Negreira, e quedei contento, a nivel organizativo, a nivel participación e a nivel de público, moi animoso durante todo o percorrido.
As costas, bueno, ahí está a gracia das carreiras, ¿non?.

que as costas son a gracia das carreiras..

queres decir as costas abaixo non?? Mr. Green
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 20:23
Asunto: Re: XXXIV Carreira popular de Negreira (10/11/2013).

Un 10 por toda a cantidade de xente que estaba animando. A organización creo que funcionou perfectamente e, polo tema da cronometraxe, é certo que outras empresas colgan case inmediatamente na web, pero que tarden unhas horiñas tampouco me parece motivo para crucificalos. Eu era a primeira carreira cronometrada por esta empresa que corría e o único pero que lle poño e que o chip (era como unha tarxetiña) me parecía un pouco difícil de colocar na zapatilla.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 21:17
Asunto: Re: XXXIV Carreira popular de Negreira (10/11/2013).

dponte escribió:
Un 10 por toda a cantidade de xente que estaba animando. A organización creo que funcionou perfectamente e, polo tema da cronometraxe, é certo que outras empresas colgan case inmediatamente na web, pero que tarden unhas horiñas tampouco me parece motivo para crucificalos. Eu era a primeira carreira cronometrada por esta empresa que corría e o único pero que lle poño e que o chip (era como unha tarxetiña) me parecía un pouco difícil de colocar na zapatilla.

home,eu recoñezo que o chip tampouco me gusta,pero si funciona e resulta fiable tampouco resulta molesto,asique dame igual.
feexenio

Maratoniano
Maratoniano
24/10/13
42 Carreiras
1108 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 10 Nov 2013, 23:15
Asunto: Re: XXXIV Carreira popular de Negreira (10/11/2013).

Ola atletas, ¿sábese algo de quén gañou a tablet que sorteaban? non é por nada pero ....por saber.
melchorlaspra

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
3/10/11
0 Carreiras
234 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 11 Nov 2013, 8:38
Asunto: Re: XXXIV Carreira popular de Negreira (10/11/2013).

Lo primero; la carrera muy bonita. El entorno, el perfil, la gente animando, etc.

La organización, excelente. La recogida del dorsal y el chip, los avituallamientos en carrera y al llegar, la bolsa del corredor.

La empresa de cronometraje, perfecta. Ningún problema para inscribirme, el chip es distinto (y no hay que resolver ecuaciones diferenciales para ponérselo), los resultados publicados enseguida en el tablón, además de enviarlos por e-mail.

No entiendo las quejas sobre la tardanza en publicar los resultados. En este pais nos quejamos con más vehemencia de las cosas más superfluas, en cambio en lo más importante nos dejamos torear a base de bien.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 11 Nov 2013, 8:43
Asunto: Re: XXXIV Carreira popular de Negreira (10/11/2013).

melchorlaspra escribió:
Lo primero; la carrera muy bonita. El entorno, el perfil, la gente animando, etc.

La organización, excelente. La recogida del dorsal y el chip, los avituallamientos en carrera y al llegar, la bolsa del corredor.

La empresa de cronometraje, perfecta. Ningún problema para inscribirme, el chip es distinto (y no hay que resolver ecuaciones diferenciales para ponérselo), los resultados publicados enseguida en el tablón, además de enviarlos por e-mail.

No entiendo las quejas sobre la tardanza en publicar los resultados. En este pais nos quejamos con más vehemencia de las cosas más superfluas, en cambio en lo más importante nos dejamos torear a base de bien.


Simplemente Aplauso Aplauso Aplauso
memphis_ESP

Maratoniano
Maratoniano
9/05/11
0 Carreiras
941 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 11 Nov 2013, 8:47
Asunto: Re: XXXIV Carreira popular de Negreira (10/11/2013).


tiriclon

Novo foreiro
Novo foreiro
1/12/09
20 Carreiras
31 Mensaxes
Negreira
Respostar citando Envío Lun, 11 Nov 2013, 9:55
Asunto: Re: XXXIV Carreira popular de Negreira (10/11/2013).

A miña primeira carreira oficial de Negreira, ainda que o percorrido xa o fixen unhas 5 ou 6 veces.

Moitísima xente animando, pero moitísima, unha pasada. Xa sabemos que en Negreira hay moitísima aficción o atletismo.
Os atletas con un espíritu que non sei de donde o sacan, todo foi unha festa.

O trazado da carreira pareceume incluso mais facil que nos entrenos, as 6 costas terminan levandose ben.

A organziación do Concello pareceume Excepciónal, nos refrigerios Acuarius e Auga, algo de Froita, Yogur de beber,
e unha Galleta de chocolate, xunto con unha Bolsa portazapatillas e a Camiseta. Servizio de Fisioterapia. Dous puntos de auga no percorrido da carreira.

EMEsport: Dous arcos de salida perfectos, un perfecto vallado, tanto na salida como na chegada a meta, e incluso na devolución de Chips.
Carteis cos dorsais e cos postos de chegada dentro do pabellón. Control de carreira na 4ª costa,( segun teño entendido, o incidente de entrarda na meta dos primeiros foi alleo a eles)
A Federación: Coma siempre, todo un 10.
Premiacións: Houbo para todos, para os de fora e para os de dentro, non marchou contento o que non quixo.

Pola miña parte un 10 a todos, organizadores e participantes.

Gracias por todo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos