Foros ›
[TRI] Triatlo Longo de Caminha - (14/07/13)
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 26 Mar 2013, 1:07
Asunto: [TRI] Triatlo Longo de Caminha - (14/07/13)

Hola
Por se vos pode interesar...o 14 de julio deste ano celebrarase na localidade portuguesa de Caminha unha proba de triatlón coas seguintes distancias:
1,9 Km. de natación
90 Km. en bicicleta
21,1 Km. de carreira a pe
Máis info: www.triatlocaminha.com
enrique2696

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/09/11
12 Carreiras
152 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 29 Mar 2013, 23:13
Asunto: Re: Triatlo Longo de Caminha

muy buenho gracias
en mayo tiene el de aveiro 25 euros
Cangas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/12
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Mar 2013, 15:37
Asunto: Re: Triatlo Longo de Caminha

enrique2696 escribió:
muy buenho gracias
en mayo tiene el de aveiro 25 euros


Aveiro 75 euros
delfix08

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/07
0 Carreiras
30 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 30 Mar 2013, 20:31
Asunto: Re: Triatlo Longo de Caminha

Este año en Portugal también se tiran de la moto y van, como todos al negocio. El año pasado, había tres triatlones de media distancia, dos a 25 Euros y el de Madeira 50, este año, pasan a 75, subida del 200%. Pues por ese precio, me hago uno en este país, hasta hace poco conocido como España.
Benito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
19/08/08
0 Carreiras
111 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Mar 2013, 0:13
Asunto: Re: Triatlo Longo de Caminha

Creo que estamos no de sempre e eu no de Caminha non teño nada...nin conozo ós organizadores, o de sempre é se a inscripción nunha proba é cara ou é barata, pois depende.
Considero que o nivel organizativo en Portugal é MUI ALTO e na FPT traballan mui ben.
E polo tanto, nunha proba podes pagar 25 € e ser un timo e noutra pagar 200 e ser un regalo.
No ano 1.993 paguei máis de 30.000 pts. por correr o Ironman de Lanzarote e pareceume barato polo nivelazo de proba a nivel organizativo.
Personalmente levo perdido miles e miles de euros organizando probas, empecei no ano 1.992 e si, por parte de muitos triatletas agradécense as palabras de agradecemento, pero os bancos non pensan o mismo.
Os organizadores de probas somos os que sempre estamos no punto de mira e baixo o xuicio de deportistas, "patrocinadores", que ahora non os hai...
Xa sei que naide nos obliga a organizar unha proba e eu non miro nada de malo en que un organizador gane diñeiro organizando unha proba se realmente o fae ben.
Os triatletas pagan unha inscripción e a cambio reciben unha serie de contraprestacións.
É normal que se nos exija un nivel de calidade, por suposto, pero os organizadores non sempre estamos o suficientemente valorados.
E polo tanto doenme comentarios sobre que os organizadores van ó negocio.
A min, en 20 días tócame empezar a organizar o Triatlo da Amizade. Dedicación a media xornada durante meses, non durmir....centos de preoucpacións...iso non se paga con diñeiro.
Levo retirado da práctica deportiva desde o ano 2002, retireime nun Campeonato de España de Duatlon de Larga Distancia.
14 Km. de carreira a pe, 60 Km. de bicicleta e 7 Km. de carreira a pe. Creo que éramos uns 200 participantes e eu quedei no puesto 31 ou 32...quedoume pena non poder quedar máis adiante pero...tiña que organizar e nos últimos 3 días non puden dormir e ademáis tamén traballaba nun turno de noite e ter que encargarse de muitos detalles da proba pois tampouco te deixa tempo para entrenar, nin siquiera para descansar, e da pena... que se conseguira rebaixar o meu rexistro nun par de minutos...metíame no top ten.
Creo que nunca terminei unha proba con tanta rabia, pensando donde podía haber quedado e ó ter que organizar, pois o agotamento non me deixou quedar máis adiante.
Gustaríame que se valorara ós organizadores dunha forma máis xusta. Somos os grandes olvidados....e se unha persona fae ben seu traballo, ¿qué ten de malo ganar diñeiro con iso?.
Unha bici vale diñeiro, a roupa vale diñeiro e o traballo dun organizador ¿non vale cartos?. ¿Temos que faelo de forma altruista?, ¿ten algo de malo ser un organizador profesional?.
O que paga a inscripción para unha proba, ten todo o dereito do mundo a exigir, por suposto, pero...¿qué faemos co organizador?, que organice, que traballe horas como un casaco, se non chega o diñeiro...que pague as facturas do seu bolsillo e se non lle chegan os cartos que os pida ó banco.
Todo isto pasoume a min.
Sinto ser, ó mellor, un pouco duro nas miñas palabras, pero agradecería que nos se tomara tan a lixeira o custe dunha inscripción...
E se nos respetara un pouco máis, hai comentarios que doen e muito...e pódovos asegurar que se nunha proba se fora ó negocio...as inscripcións custarían muitísimo máis.
Xa sei que a algún os meus comentarios lles poden sonar a batallitas do abuelo.
Pero eu, que xa finalicei 3 Ironmans, competín e centos de probas, maratóns, carreiras de montaña de ultradistancia...todo iso supón muitas horas de entrenamento e sacrificio...pois todo iso, ó lado do traballo do organizador dunha proba deportiva é mel, mel no, miel sobre hojuelas, no mundo do deporte non hai nada máis duro que organizar unha proba.
E o que teña algunha duda...que organice unha proba ou senón...que se poña en contacto conmigo, ofrezo inscripción gratuita e aloxamento dunha semana a todo aquel que queira vir a axudarnos a organizar o Triatlo da Amizade, se nos sigue o ritmo de traballo...xa non lle faerá falta entrenar.
Vémonos o último domingo de setembro.
ongrip

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/05/09
0 Carreiras
68 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 31 Mar 2013, 21:04
Asunto: Re: Triatlo Longo de Caminha

+1 Benito,
Ademáis vindo de ti o comentario, e tendo como respaldo a túa traxectoria na organización do Triatlo da Amizade, ano tras ano, ainda ten máis peso.
E que conste que eu este ano, cando vin que Aveiro subira tanto tamén me enfadei coma un choco, pero bueno, é o que hai, nadie obriga a inscribirse en ningunha proba, de momento somos libres para escoller; o que pasa e que nos tiñan mal acostumados, jejejejeje
popechia

Novo foreiro
Novo foreiro
29/03/12
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Abr 2013, 7:02
Asunto: Re: Triatlo Longo de Caminha

Yo entiendo y alabo la labor de los organizadores, pero de 25 a 75 euros es difícil de explicar. Cada vez hay más carreras de todo tipo y cada vez es más difícil encontrar pruebas gratuitas (en el triatlon ya ni digamos)... a ver hasta cuando dura esta burbuja.
Piky

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
13/02/06
0 Carreiras
1893 Mensaxes
Santa Comba - Santiago
Respostar citando Envío Mar, 02 Abr 2013, 16:07
Asunto: Re: Triatlo Longo de Caminha

Lo de Aveiro era dumping puro Guiño Estaba fuera de mercado. Yo participe en todas la ediciones y tenía claro que no podía durar mucho con esos precios, ademas la organización es fantástica. Por 75€ sigue siendo muy recomendable.

En cuanto a lo que comenta Benito tan solo quiero añadir que no puedo estar más de acuerdo. Nunca entendí porque muchos participantes en eventos de este tipo interpretan que las carreras, pruebas de montaña, triatlones y demás familia deben de ser gratis. Deben de pensar que se organizan por generación espontanea.

Y para continuar con el tema del post. Nos vemos en Caminha Guiño
popechia

Novo foreiro
Novo foreiro
29/03/12
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Abr 2013, 16:56
Asunto: Re: Triatlo Longo de Caminha

Es cierto, con el dineral que nos dejamos en nuestras pijadas deportivas, ¿por qué no vamos a pagar en las carreras?

Cada vez deberían ser más caras, a ver si logramos eliminar de este mundillo a los domingueros que sólo pueden permitirse material del decathlon que quedan fatal en las fotos!
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Abr 2013, 17:06
Asunto: Re: Triatlo Longo de Caminha

Ya salio el de la marquitis..

Entiendo a los organizadores, pierden tiempo y fuerzas en organizar las pruebas para poder disfrutarlas. Y en pocas veces les agradecemos todo ese esfuerzo.

Saludos a tod@s.
Josedr10

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/10/11
3 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Abr 2013, 18:45
Asunto: Re: Triatlo Longo de Caminha

Hola a todos!! Está claro que si no fuera por los organizadores, todo esto de lo que hablamos no existiría, así que tenemos que estarles agradecidos siempre por su esfuerzo. Ahora bien, tampoco es normal que por participar un día en una prueba tengas que pagar 400 o 500 euros (sin contar gastos extras)... ahí creo que se nos va un poquito la pinza... Pero cada organizador está en su derecho de poner el precio que le parezca y los que participamos de correr dónde queramos, por eso existe tanta variedad (y que dure). Dicho esto, y pensando en debutar en Aveiro este año, viendo el de Caminha más cerca y con mejores ofertas hoteleras... nos vemos en Caminha!!

www.losretosdejose.blogspot.com
Cangas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/12
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 02 Abr 2013, 20:20
Asunto: Re: Triatlo Longo de Caminha

Josedr10 escribió:
Hola a todos!! Está claro que si no fuera por los organizadores, todo esto de lo que hablamos no existiría, así que tenemos que estarles agradecidos siempre por su esfuerzo. Ahora bien, tampoco es normal que por participar un día en una prueba tengas que pagar 400 o 500 euros (sin contar gastos extras)... ahí creo que se nos va un poquito la pinza... Pero cada organizador está en su derecho de poner el precio que le parezca y los que participamos de correr dónde queramos, por eso existe tanta variedad (y que dure). Dicho esto, y pensando en debutar en Aveiro este año, viendo el de Caminha más cerca y con mejores ofertas hoteleras... nos vemos en Caminha!!


¿Viste algun hotel para el triatlon d aveiro?Igual m animo a hacer los dos y necesito informacion,gracias.
Josedr10

Foreiro infantil
Foreiro infantil
1/10/11
3 Carreiras
57 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Abr 2013, 13:29
Asunto: Re: Triatlo Longo de Caminha

Hola Cangas! No hay hoteles en Aveiro, por eso lo decía... las opciones que yo barajaba eran el sur de oporto, aveiro (a 1 hora de camino del tri) o habitaciones de alquiler de gente de la zona... pero teniendo el de Caminha ya ni me lo pienso... un saludo!!

www.losretosdejose.blogspot.com
Cangas

Foreiro infantil
Foreiro infantil
3/09/12
0 Carreiras
59 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 03 Abr 2013, 21:47
Asunto: Re: Triatlo Longo de Caminha

Josedr10 escribió:
Hola Cangas! No hay hoteles en Aveiro, por eso lo decía... las opciones que yo barajaba eran el sur de oporto, aveiro (a 1 hora de camino del tri) o habitaciones de alquiler de gente de la zona... pero teniendo el de Caminha ya ni me lo pienso... un saludo!!

Muchas gracias
delfix08

Novo foreiro
Novo foreiro
17/12/07
0 Carreiras
30 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 06 Abr 2013, 10:30
Asunto: Re: Triatlo Longo de Caminha

No conozco a Benito ni tengo intención de polemizar con él, y tampoco sé si forma parte de la organización del tri de Caminha o de otros en Portugal, aparte del ya mencionado triatlón da amizada. Me has dejado muy claro que eres un gran deportista y un gran organizador, aunque tampoco lo estaba pidiendo, ni me interesaba, sólo decía que me parece exagerado el cambio de 25 a 75 Euros, y que en teoría tanto en España como en Portugal las federaciones deberían estar para fomentar su deporte, no para hacer negocio, y el triatlón de Aveiro y los otros que nombré son organizados por la federación, o eso pone en su página. Está claro que todos pueden poner el precio que les venga en gana y todos tenemos libertad para ir o no ir. Pero en este país, hasta hace poco conocido como España, las inscripciones son absolutamente igual para todos, Españoles o extranjeros, hombres o mujeres, la única salvedad es la licencia, quien no tenga licencia en España tiene que pagar la licencia de un día, 12 Euros en la mayoría de los casos. He visto los precios en Caminha, 40 para hombres federados en Portugal y 20 para mujeres, 70 para hombre sin licencia en Portugal, 40 para mujeres. Me puedes explicar si los hombres gastan más en las carreras, si la licencia de 1 día cuesta 30 Euros y 20 para las mujeres, que claro consumen menos porque pagan menos. Lo de la discriminación de precios pasa en todas las pruebas portuguesas, me lo explicas, que tanto conocimiento tienes de la organización de pruebas. Y que conste que no digo que me parezca caro, y que soy partidario de pagar en todas las pruebas, pero no que me tomen el pelo, que ya tengo poco. Un saludo





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos