Foros ›
XIV San Silvestre de Castrelo de Miño
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
M-Picouto

Maratoniano
Maratoniano
2/10/11
0 Carreiras
61 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 18:23
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

Llevamos varios años consecutivos tanto Marilo como yo despidiendo el año en Castrelo, corriendo que es como nos gusta,ahora bien como dice Oscar estas no son forma de hacer las cosas, osea que otros dos que dejaran de ir a esta carrera y que muy gustosamente nos apuntaremos a la de Allariz.
Felices Fiestas a toda la Familia de Correr en Galicia.
egar

Novo foreiro
Novo foreiro
17/09/11
0 Carreiras
7 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Dec 2012, 22:26
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

decir que agora a carreira xa non a organiza cesar, e cousa do concello quen organiza todo...
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2012, 1:04
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

A mi que sea cesar o el concello me da lo mismo.
No tengo nada personal contra nadie. Solo critico la mala actuacion de quien haya organizado y tomado las decisiones a mi modo de ver....
Por cierto..... Sigo sin entender que ni siquiera ahora nadie se haya dignado a explicar lo sucedido .. ..
Y que conste que mi mayor crítica no es solo por el haber cambiado el reglamento y de repente convertir la carrera en de pago..
Mi mayor crítica es por la desinformación ... Eso no tiene explicacion.
Boas noites....
Que e noiteboa Sorriso

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Ariberna

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/10/11
25 Carreiras
938 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2012, 11:50
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

joseeiraseiras escribió:
A min tampouco me coincide o grafico,fun o ano pasado pero non see parece ,este ano repoto.O ano pasado subiase e logo baixavase e saliase a general.A min esta carreira o ano pasado gustoume moito

Eu foi a que encontrei en internet. Síntoo
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2012, 14:42
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

egar escribió:
decir que agora a carreira xa non a organiza cesar, e cousa do concello quen organiza todo...

si, con Cesar por detrás
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2012, 19:11
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

la web de www.castrelo.org no me permite el acceso........os pasa lo mismo o es que me han bloqueado???
vistahermosa

Montañés
Montañés
28/02/10
145 Carreiras
1431 Mensaxes
Terra de Afiadores
Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2012, 20:46
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

callosraba escribió:
la web de www.castrelo.org no me permite el acceso........os pasa lo mismo o es que me han bloqueado???
Debe ser en xeral, porque eu tampouco poido acceder. Eu iste ano xa me decantara por Allariz, correra hai tres anos e gustarame moito, pero lendo o que conta Oscarourense,ainda con mais razon.
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 25 Dec 2012, 21:23
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

Mi ma!!!
Pues después de la desfeita que se preparó.....
El día que me entere ayer 24/12 se podía acceder y había formulario del numero de tickets que se querían a 4€ cada uno
La inscripción se acababa mañana teóricamente
Y sigo esperando que alguien al menos de alguna explicación......

Feliz navidad

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
tanqueta

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/12
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Dec 2012, 12:46
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

Bos días, rapac@s son Maribel a concelleira de deportes de Castrelo de Miño e organizadora da carreira; primeiro mil disculpas, por a falta de información, a verdade non me enterei hasta hoxe a maña a primeira hora, pensando que a fg de atletismo, tiña redericcionado todo o tema de inscricción, hoxe nos encontramos con que non, e estamos dende Ourense Angel mais eu intentando solucionalo, e poñendonos en contacto con todos vos.
O do custe, e simple, este ano non conseguimos ningun tipo de axuda-subvención, por eso puxemos o prezo de 4€ para maiores de 18 anos, para que nos votedes unha man en organizar este evento e seguir disfrutando da carreira. Outro tema e que Cesar non ten nada que ver, xa o ano pasado a fixemos nos.
Esperando a ver dado unha minima explicación estou a vosa disposición.
Saudos
ABELLAS

Foreiro infantil
Foreiro infantil
22/04/11
212 Carreiras
51 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 26 Dec 2012, 23:26
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

Eu non me entero de nada
espadana

Montañés
Montañés
9/05/10
0 Carreiras
489 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Dec 2012, 1:01
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

tanqueta escribió:
Bos días, rapac@s son Maribel a concelleira de deportes de Castrelo de Miño e organizadora da carreira; primeiro mil disculpas, por a falta de información, a verdade non me enterei hasta hoxe a maña a primeira hora, pensando que a fg de atletismo, tiña redericcionado todo o tema de inscricción, hoxe nos encontramos con que non, e estamos dende Ourense Angel mais eu intentando solucionalo, e poñendonos en contacto con todos vos.
O do custe, e simple, este ano non conseguimos ningun tipo de axuda-subvención, por eso puxemos o prezo de 4€ para maiores de 18 anos, para que nos votedes unha man en organizar este evento e seguir disfrutando da carreira. Outro tema e que Cesar non ten nada que ver, xa o ano pasado a fixemos nos.
Esperando a ver dado unha minima explicación estou a vosa disposición.
Saudos
Yo soy organizador de una andaina y estoy dia a dia detras de todo y aun asi siempre salen cosas mal, lo de dejarlo en manos de otros como dices tu aqui dice mucho de la seriedad de este evento.
A dia de hoy (me inscribi y pague hace 5 dias) faltan cuatro dias para la carrera y no se si estoy inscrito si no lo estoy, porque no recibi ningun mail, llamada....ni hay ninguna lista de inscritos en ninguna parte publicada.
callosraba

Foreiro Senior
Foreiro Senior
28/08/12
0 Carreiras
406 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Dec 2012, 11:10
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

y resulta cachondísimo que te inscribes para la carrera de menores de 18 años pero en ningún lugar te piden la edad para seleccionar en que distancia participar.

me parto y me mondo!!!

todos a Allariz!!!
tanqueta

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/12
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Dec 2012, 12:05
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

bos días, eu teño a fecha de nacemento de todos os inscrito.....eso e suficiente para saber en que categoria compiten.
Saudos
tanqueta

Novo foreiro
Novo foreiro
22/12/12
0 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Dec 2012, 12:08
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

Cando bos inscribides, asignan un localizador e imprimides un xustificante eso e a vosa inscrición.
ramallets

Novo foreiro
Novo foreiro
4/07/10
0 Carreiras
43 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 27 Dec 2012, 15:56
Asunto: Re: XIV San Silvestre de Castrelo de Miño

Pero mira que sois criticos , en vex de criticar apoyar y el que no quiera que no vaya y punto por lo menos en ourense hay dos carreras en otros sitios ni una , haber si ahora nadie comete errores o somos todos perfectos y grandes profesionales.
Disfrutar de loq ue hay y apoyarlo que si no hubiese , haber que pasaba.
Que hace tiempo a lo mejor nadie sabia loq ue era correr t ahora parecemos todos prodfesionales del sector.
un saludo y feliz año





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos