Foros ›
es tan fiable como dicen Championchip?........
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ivanno

Maratoniano
Maratoniano
14/12/08
139 Carreiras
887 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 11:27
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

setter escribió:

Este señor me ha llamado dos veces esta tarde a mi teléfono particular, facilitado a la empresa por mi mismo pero no para que me llamen y me amenacen como lo hizo este señor.

Algo así me pasó a mí.

Que te llame un energúmeno de Championchip a cantarte las cuarenta y finalice sus improperios con un "me tenéis hasta los huevos" tiene tela. Pocas veces me había visto en una situación así. Debió de ser el mismo que te ha respondido al correo, veo las mismas formas.
gugon

Maratoniano
Maratoniano
10/01/11
24 Carreiras
259 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 11:37
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

Para exigir profesionalidad se dice que solo pagamos un euro....... Cuando se trata de justificar el alto precio de las carreras se dice que Championchip cobra 3000 euros.....

Pues por 3000 Euros por unas horas de trabajo, lo minimo que se puede exigir es profesionalidad, y si se comete un error tecnico o humano, asumirlo, explicarlo y pedir perdon.

A mi realmente me importa un pimiento la posicion en la que entre, ni siquiera la miro, solo miro el tiempo, y tampoco me muero por bajar el tiempo......

Pero entiendo que a alguien por entrar de 465 no se le tenga que despreciar por que no llega entre los 10 primeros, tiene el mismo derecho a reclamar su justa posicion igual que el 1, 8 o el 3450 puesto que todos pagamos.

Saludos
nesisi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/11/11
185 Carreiras
104 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 11:52
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

El tio sigue con el mismo patrón, a mí me también me llamó y me hizo sentir muy mal, como si fuera tonta a parte sus malos modos, no insistí por que estoy para pasarlo bien y no malos tragos como este.
En cuanto al video, la primera alfombra falla como una escopeta de feria, por lo tanto penalty y expulsión (esto último por chulos)
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 13:01
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

roixordo escribió:
Eu estou sancionado a perpetuidade por unha empresa chamada "Championshipnorte".
Algunha persoa se rexistrou cos meus datos e estes señores non me permiten correr co meu nome e meu apelido. Calqueira pode suplantar a identidade de outro que como non fan control ningún poden rexistrarse cos teus datos e non hai problema.
Surrealista. Pedín amparo a Axencia de protección de datos e eles me indican que non poden facer nada xa que hai un terceiro, o que falsificou os meus datos implicado.
Así que só teño 3 opcións, falsificar meus datos para poder participar, suplicarlle ao organizador de xeito privado que me deixe participar facendo el a inscripción ou non participar nas probas de Championchipnorte. Esto último é o que estou facendo dende fai 2 anos

Esto telo moi fácil de arreglar. A suplantación de identicade é un delito (http://cert.inteco.es/Proteccion/Recomendaciones/suplantacion_identidad). Tan sinxelo como falar cos de ChampionChip, comentarlles o caso e se non fan nada acercarse ata o xulgado, presentar a denuncia e xa se encarga o fiscal e a Garda Civil do resto. Non creo que os da empresa pasen de todo se lles dis que vas a denunciar o caso. A ninguén lle agrada que se presente a Garda Civil na túa empresa/domicilio por un delito.

¿Tes claro que non hai outra persoa que se chame igual ca ti? ¿Ou tamén usaron o DNI?

www.twitter.com/JesusAmieiro
setter

Novo foreiro
Novo foreiro
14/10/12
40 Carreiras
17 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 13:02
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

Pido disculpas por publicar el mensaje del señor Jose de champion chip norte en un lugar público.
La humildad es una característica de los que nos machacamos a diario, que colaboramos solidariamente con indeterminadas causas y de forma desinteresada.
Por otra parte espero que esta empresa haya donado también sus honorarios a Cáritas como lo hicimos todos.
Ya en las formas de comportarse este señor..... dudo mucho que solucionen estos fallos en el futuro, que es lo que yo persigo realmente.
Y por último y como yo sólo corro una o ninguna carrera en Galicia al año, que mala suerte que me ocurriese a mi este tema; ¿casualidad?
gugon

Maratoniano
Maratoniano
10/01/11
24 Carreiras
259 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 13:47
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

setter escribió:


Retiro el mail del señor como me lo pidió es señor abogado de su empresa.

Alucino pepino¡¡ Abraiado
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 13:53
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

A ver, aclarar como funciona a tecnoloxía de ChampionChip, pero antes de nada creo que se nos está indo a cousa "de madre", ¿non?

Se abristes algún día un chip destes (eu si que o fixen cos non retornables da Pedestre de Santiago, deformación profesional), funcionan con tecnoloxía RFID pasiva, algo similar ás tarxetas de fixache ou de acceso que se empregan nalgunhas empresas.

O chip leva unha bobina de cobre para alimentar ao circuito. ¿Como funciona? Pois o chip está "apagado" ata que pasa por riba dunha alfombra, que emite de forma continua un campo magnético, que se convirte na bobina nun campo eléctrico (efecto de inducción electromagnética) e así permite que o cirtuito electrónico que contén o chip se alimente e envíe o identificador único do atleta.

¿Para que todo este rollo? Pois simplemente porque creo que se o pé está demasiado elevado respecto da alfombra o chip non recibe o suficiente campo magnético, co que non se xera a enerxía eléctrica necesaria para alimentar o circuito e non se envía o identificador único do chip ao receptor de medición. Os lectores das tarxetas de fichaxe, por exemplo, funcionan a unha distancia máxima da tarxeta, e con estes sistemas ten que ocorrer algo semellante.

Espero que vos quede claro cales son os motivos polos que a veces estes sistemas poden fallar. Se fosen 100% fiables non creo que puxeran 2 alfombras. Toda tecnoloxía ten limitacións.

Tedes máis información sobre o chip na Wikipedia inglesa.

www.twitter.com/JesusAmieiro
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 14:27
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

Claro,e logo setter levantou o pé demais o entrar en Meta. Guiño
Rufino

Montañés
Montañés
10/09/12
0 Carreiras
1022 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 15:04
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

Cando algu
crap

Foreiro Senior
Foreiro Senior
13/05/07
0 Carreiras
618 Mensaxes
Excelente con vistas
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 15:25
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

Pois non sei por que o avogado da empresa esixe a retirada do mail, non se revelavan secretos industriais nin se falaba da vida privada de ninguén, e si non lle gustaba o que poñía pois antes de escribilo pdía habelo pensado millor
angel2314

Foreiro infantil
Foreiro infantil
4/11/09
0 Carreiras
57 Mensaxes
ARANGA
Respostar citando Envío Sáb, 01 Dec 2012, 15:40
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

Si os fijais en el video en el minuto 4 y 32 segundos y conseguis detenerlo.... el pie derecho (seguramente donde lleva colocado el chip) lo lleva totalmente levantado, con lo cual como bien explica algun forero de forma tecnica (no se genera la inducción electromagnetica con la alfombra) con lo cual la conclusión es que no puede marcar entrada en meta. Si eso mismo le hubiese pasado en la segunda alfombra no aparecería ni en la clasificación.
CONSEJO: si queremos asegurar que entramos en meta y nos marque el chip hay que pisar la alfombra con el pie donde llevamos colocado el chip.
Cuando vamos a currar y fichamos nos aseguramos bien de acercar la tarjeta al lector para fichar... jeje por la cuenta que nos tiene pues esto es igual.
OPINIÓN DE CAMPIONCHIP: Me parece un sistema muy bueno de los mejores que hay en el mundillo de las carreras. Pero tambien digo una cosa; vale para sacar una clasificación, más o menos fiable, con tiempos más o menos fiables, pero creo que nunca exacto, pues a las pruebas nos remitimos en el video y fotos de entrada y a diferentes casos que se nos han dado.
El mejor sistema del de siempre es el más fiable el que antes entra en meta es el que gana en eso no hay dudas nunca o sino foto finish.
Lo mejor es disfrutar de nuestro deporte e intentar mejorar siempre en todos los aspectos tanto de tecnicas de medición como deportivos.
Saludos a todos
JoeRace

Maratoniano
Maratoniano
11/09/06
1111 Carreiras
420 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 8:04
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

Dudas sobre quien entró antes y después no las hay, es evidente. Y, por lo que he ido leyendo en el hilo de este tema, aquí nadie se está (o se estaba, en un principio) cuestionando la profesionalidad de Championchip. Como siempre, los problemas empiezan cuando la respuesta ante ese problema es la equivocada. Y, no nos confundamos, no se trata de llegar antes que alguien. Se trata de que esto, mañana, le ocurre a otro corredor que llega en los primeros puestos, o que tenía una sana competición con un compañero, o lo que sea. Que en este caso nos pueda parecer banal el resultado no exime de que la empresa cumpla con profesionalidad su labor. Y no es por nada, pero de 1 euro por chip nada. Los que tenemos el chip en propiedad hemos pagado bastante más, incluyendo todos los que alquilamos hasta decidir comprarlo en su momento. Encima, la empresa tira de abogado, exige que se retiren mails, etc. Por si fuera poco, empiezan a salir a la luz otros temas, como el de suplantación de identidad de otro forero, las malas respuestas del señor X, etc.
Resumiendo, si alguna vez montais (y yo lo estoy haciendo) una empresa, este es el claro ejemplo de como NO se debe tratar a un cliente.
Por cierto, la multa de la agencia de protección de datos por permanecer impasible ante una sabida suplantación de identidad es de un importe realmente muy, muy serio. A lo mejor si su abogado se lo dice, este señor y la empresa entera cambian de actitud, aunque solamente sea por el poderoso caballero...
Saludos.
Anonimo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/06/10
0 Carreiras
55 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 16:25
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

Eu creo que o millor resumen de este tema e:
¿Fiable champion chip? 95% das veces
¿Maleducados os de Champion chip? 99% das veces
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 16:31
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

Anonimo escribió:
Eu creo que o millor resumen de este tema e:
¿Fiable champion chip? 95% das veces
¿Maleducados os de Champion chip? 99% das veces

Ja,ja,ja,este Anonimo é moito!!! Moi feliz
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Dom, 02 Dec 2012, 16:53
Asunto: Re: es tan fiable como dicen Championchip?........

Eu a partir de agora entrarei en meta facendo o salto da rá... poñendo ámbolos pés en ámbalas alfombras... e punto.

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos