Foros ›
Autor
Mensaxe
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Sáb, 20 Out 2012, 10:37
Asunto: Re: Os Correcamiños

Boas a todos ,inicio de tempada, acabo de enviar os primeiros puntos, con varias carreiras pendentes. Saúdos a todos que esta semana tocame descanso. Parar
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 20 Out 2012, 16:53
Asunto: Re: Os Correcamiños

Ben feito Torby Aplauso Aplauso Aplauso !!! Eu tamén descanso ( de competición ) esta fin de semana, xa que a MM de Pontevedra chégame demasiado pronto Silbar Silbar . A próxima fin de semana teño a intención de participar nunha nova carreira na zona de Vigo , a popular de Alejandro Gómez ( en principio Tara tamén). Supoño que a maioría de vós irá a Santiago a dalo todo en Vite Muerto Muerto Muerto .....

Moita sorte ós que mañá compitades en Pontevedra, desfrutade da proba, da climatoloxía e sobre todo, non mancarse Rezar Rezar Rezar !!!

Saúdos!!!

Se eu puiden, ti tamén...
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 11:19
Asunto: Re: Os Correcamiños

este finde a mín tócame Pedestre, aínda que poucos puntos vou sacar. Tócame facela con compis que a fan por primeira vez e necesitan facer grupo, xa sabedes. pero despois prometo dalo todo na de Bertamiráns e a media de Vilagarcía. Non creo que faga San martiño xa que vou facer Behobia e creo que ese finde terei que descansar. Muerto Muerto Muerto
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 21:28
Asunto: Re: Os Correcamiños

Supoño que a sección Ourensá e a sección Compostelana estaredes na Pedestre esta fin de semana...... Os 2 das Rías Baixas imos á popular que organiza Alejandro Gómez na zona de Zamáns-Universidade de Vigo, así que é de supoñer que en total caerán unha boa cantidade de puntos......

BaoEs, xa te vin nas fotos da MM de Pontevedra, estás feito un rapaz!!! que gañas teño de estar perto dos teus ritmos de novo e non andar moi lonxe de ti na S.Martiño, aínda que nesa proba sempre acabo "picando" na primeira metade do percorrido saíndo demasiado rápido Muro Muro Muro Muro .....

A adestrar duro e a coidarse moito!!!

Se eu puiden, ti tamén...
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Mar, 23 Out 2012, 22:26
Asunto: Re: Os Correcamiños

Tartarugo escribió:
Supoño que a sección Ourensá e a sección Compostelana estaredes na Pedestre esta fin de semana...... Os 2 das Rías Baixas imos á popular que organiza Alejandro Gómez na zona de Zamáns-Universidade de Vigo, así que é de supoñer que en total caerán unha boa cantidade de puntos......

BaoEs, xa te vin nas fotos da MM de Pontevedra, estás feito un rapaz!!! que gañas teño de estar perto dos teus ritmos de novo e non andar moi lonxe de ti na S.Martiño, aínda que nesa proba sempre acabo "picando" na primeira metade do percorrido saíndo demasiado rápido Muro Muro Muro Muro .....

A adestrar duro e a coidarse moito!!!

ANIMO "Tartarugo" Entonces vémonos na carreira de San Martiño...
Saludos
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Ven, 26 Out 2012, 8:45
Asunto: Re: Os Correcamiños

Enviados os puntos que tiña atrasados, este ano parece que imos lanzados respeto o anterior, da gusto.
O Domingo irei a carreira do pobo pero non o teño claro xa que levo 15 días sen correr, irei de entreno. Saúdos a todos.
rubmarc

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/04/08
0 Carreiras
121 Mensaxes
Vigo/El Barco de Valdeorras
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2012, 7:12
Asunto: Re: Os Correcamiños

Hola compañeros.A ver si coincidimos en San Martiño para la foto de equipo y conocernos oficialmente.Yo,discìpulo de BaoES,acabo de enviar los puntos de la Carrera de la zona universitaria de Orense y ayer corrì la popular de La Carballeira,ambas del circuìto corriendo por Orense.
Pròximamente tengo previstas inicialmente Los Santiños en El Barco el 11N y San Martiño 18N.La cosa es ir sumando puntos para el equipo,disfrutar haciendo killòmetros y no lesionarse.Saludos y nos vemos en el asfalto.
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2012, 11:15
Asunto: Re: Os Correcamiños

Amigos:
Fijaos que estamos en Segunda División...
Equipo de Categoria... Ya podemos cobrar... Silbar Disimulando Aplauso
Resumiendo:
BaoEs y Rubmar van a la San Martiño..
Cuantos más "Correcamiños" asistirán y hacemos la
Foto de Equipo de Segunda Divisón Aplauso Aplauso Aplauso
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2012, 14:36
Asunto: Re: Os Correcamiños

pero non estabamos en 3ª??? téñolle moitas gañas á de Ourense pero sempre me pilla mal nas datas. este ano fago a B/SS o domingo anterior e tiña pensado face-la media de vilagarcía o seguinte. Tería que descansar ese domingo, pero se cambio de idea avísovos e únome á foto
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2012, 17:28
Asunto: Re: Os Correcamiños

O final o traballo do ano pasado ainda valeu para algo.

Eu o mes que ven teño pensado ir a:

4 Nov Ames
11 Nov Negreira
18 San Martiño

Por min non ai problema coa foto en Ourense.

Saúdo a todos.
BaoEs

Mods
Mods
29/11/07
700 Carreiras
1637 Mensaxes
O Barco de Valdeorras (OURENSE)
Respostar citando Envío Lun, 29 Out 2012, 18:10
Asunto: Re: Os Correcamiños

Torby escribió:
O final o traballo do ano pasado ainda valeu para algo.

Eu o mes que ven teño pensado ir a:

4 Nov Ames
11 Nov Negreira
18 San Martiño

Por min non ai problema coa foto en Ourense.

Saúdo a todos.

Entonces ya tenemos 5 de 6 del Equipo:
Para la Foto-Kedada en "San Martiño: 2012"
Torby
Rubmarc
BaoEs
Tartarugo
Tara

La foto se haría a las 10,30 coincidiendo con la Foto-Kedada.. Vale.?


Última edición por BaoEs o Ven, 02 Nov 2012, 12:14; editado 1 vez
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 02 Nov 2012, 10:03
Asunto: Re: Os Correcamiños

Bo día equipo, non teño internet en casa, asi que seguramente non poderei escribir moito.... Tara e máis eu posiblemente iremos tamén á S.Martiño, asi que en principio poderiamos facer unha foto de 5/6

Gustame moito ver como imos todos sumando puntos.... Força equipo!!! A manterse en 2ª como pouco!!!

Se eu puiden, ti tamén...
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1147 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2012, 8:29
Asunto: Re: Os Correcamiños

Que tal a fin de semana ?? A min saiume unha boa carreira o domingo en Samil, quedei algo menos último que de costume, asi que arañarei unhas cantas decimas para o equipo......

Saúdos!!!

Se eu puiden, ti tamén...
Torby

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/11/09
207 Carreiras
229 Mensaxes
Conxo - Coira
Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2012, 9:32
Asunto: Re: Os Correcamiños

Alegrome Tartarugo pola carreira de Samil, xa lein que estaba todo fenomenal montado. Eu este fin de semana non puden correr en Ames por un compromiso familiar de ultima hora Enfadado pero o espero compensar, o domingo vou os tobogans de Negreira a sufrir moito Muerto Saudos.
francesco

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
22/11/08
0 Carreiras
195 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mar, 06 Nov 2012, 10:42
Asunto: Re: Os Correcamiños

Boteite de menos na saída, Torby. Despois xa sería outra cousa Silbar Silbar Silbar . A mín tócame esta fin de semana Behobia, pero si me podo apuntar a San martiño avísovos, non quero se-lo único en non saír na foto Avergonzado





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos