Foros ›
Separación do Circuíto en dous
Foros de debate / O Circuíto 2012-13
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2012, 8:20
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

Es evidente que se haga como se haga siempre habrá quien piense que está mal hecho o el sistema es injusto, es normal en una competición con varios cientos de participantes. Lo raro sería que todos pensaramos igual o que nadie se quejara, por tanto se agradecen esos comentarios críticos pero respetuosos como estos.

Recuerdo que el año pasado hubo ciertos participantes que nos pusieron, literalmente, de "vuelta y media" ( Guiño ) por limitar el número de carreras a 40... sin embargo el resultado a nivel organizativo fue un éxito: clasificaciones más ajustadas todo el año y más emoción. Y además, al 98% de los participantes la medida ni les afectó.

Con la montaña lo mismo. Una queja que se repitió el año pasado y nadie parece recordar ahora es que los coeficientes de montaña eran muy bajos en comparación con el nivel de dureza de muchas de estas pruebas. Evidentemente no es lo mismo Maside que Parada de Sil, Monte de Santa Cruz que el Maratón de Penedos do Lobo pero todas comparten un recorrido por pistas forestales y por eso hay un coeficiente de desnivel que probaremos este año.

Si la cosa va mal o no convence pues volvemos al anterior sistema, pero eso si, cuando los propios participantes respondan porque 15 respuestas en una consulta a más de 700 inscritos no es un participación representativa. Triste

Gracias a todos por participar un año más!!
Admin

Adm
Adm
7/11/03
1 Carreiras
3128 Mensaxes
Galicia
Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2012, 9:39
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

home_de_nejro escribió:
Kandpalleiro escribió:
Polo que 2 ou 3 opinendes non penso troca-la miña actitude, si nos quixeramos "cargar" as probas de montaña non se incluirian de ningún xeito... só percuramos cómo incluílas sen que abafen á grande maioría de populares que non teñen tanta preparación.

Tes unha actitude pouco respetuosa con quen opina, e dicir que non pensas trocala a tua actitude polo que opinan 2 ou 3, que precisas para ver que unha gran maioria silenciosa estan dacordo en como estaba o circuito nos seus orixienes...eso fariate mudar a tua actitude...ou seguirias ca tua teima de faise o que eu digo que son o mais sabios entre os sabios.

No había leído la faltada esta del Home de Nejro, muy al estilo de las que me suelta cuando nos vemos en las carreras... jaja Moi feliz . Vaya sobrada... ¿será el representante de la mayoría silenciosa? Abraiado Que me lo digas a mi que soy el "malo" encargado de poner orden en el foro de vez en cuando aún bueno, pero largárselo a Kand que si por el fuera ponía 1 encuesta al mes... Molón

Ya te dije el año pasado que la "mayoría silenciosa" no va a 60 carreras en 10 meses, ni se hacen más de 300 kilómetros de coche + autopista para sumar 15 puntos más que su inmediato perseguidor. Si yo respeto a quienes van a 60, 70 u 80 carreras al año, también pido el mismo respeto para nosotros. Lo que piensa la "mayoría silenciosa" no lo sé si no me lo dicen, pero desde luego no creo que piensen lo mismo que yo simplemente porque estén callados.

Para nosotros lo más fácil era borrar las carreras de montaña y usar la web del año pasado, pero apostamos por el cambio y programar la web de nuevo, renovar y adaptarnos a los nuevos tiempos con carreras que hace 3 años ni había para que entren todas. Si la apuesta sale mal siempre queda volver atrás.

Ya sé que piensas que la web del Circuito es tan fácil como abrir un excel y aplicar filtros, pero igual deberías informarte mejor de lo que cuesta algo así. No tienes más que compararla con otra similares Guiño
pablo1969

Maratoniano
Maratoniano
28/06/10
28 Carreiras
175 Mensaxes
Sandiás
Respostar citando Envío Mar, 25 Set 2012, 22:28
Asunto: Re: Separación do Circuíto en dous

omiguel escribió:
Non entrei moito polo foro últimamente e acabo de enterarme de que as carreiras de monte non puntúan para un circuito xeral como o do ano pasado senón que van por libre, mentres que para asfalto mantéñense as divisións anteriores. A verdade, non entendo este sistema pois aparezco no circuito de ruta en 2ª división cando eu nunca participei en ningún circuito de ruta, e se subín de 3ª a 2ª a tempada pasada foi polos puntos que sumei conxuntamente en asfalto e monte. Non entendo esta "herdanza" de puntos que van parar a un circuito de ruta que nunca existiu. Estou de acordo (que non a favor) que haxa un circuito de ruta e outro de monte se se quere pero que á hora de computar os puntos se sumen e aparezca un circuito xeral no que se suba ou se baixe de categoría. A labor da xente de correr en galicia me parece unha pasada pero non se pode esquecer que os usuarios son os que fan grande ou pequena esta idea. Cando se fixo a enquisa do cambio de circuito creo recordar que os foreiros "montañeiros" non estaban dacordo con esta proposta e sí o estaban os de "asfalto" (entrecomillo todo esto porque salvo en casos moi concretos non entendo esta división), e agora, lendo as normas parece como si os montañeiros reclamasen un circuito aparte e eso non me gusta. Aproveito para reclamar desde aquí a miña categoría de foreiro asfalto-montañeiro que disfruta das carreiras ben organizadas, sexan polo terreo que sexan.
Quero deixar claro que a miña intención non é menospreciar o traballo de ninguén, máxime se o fai gratis e para o disfrute de todos, cousa que aplaudo dende aquí
Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos