Foros ›
Autor
Mensaxe
juanin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/02/09
0 Carreiras
116 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2012, 16:35
Asunto: Re: media maraton de viana

anarky escribió:
montxo escribió:

Anarky, podes pillar a A-28 que hasta Viana e de balde, pois si vas po la estrada nacional, faise interminable.

Gracias montxo pola información ... senón me enterei mal a idea sería salirse da autopista en Valença, seguir pola nacional ata Vilanova de Cerveira e coller alí a A-28.
Hola amigos,
Pero agora non hai que pagar nas autovías portuguesas?, eu teño entendido que por autopista pódese pagar en efectivo na peaxe, pero por autovía tes que ter un aparello contratado e pásanche a fatura polo banco..
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2012, 16:44
Asunto: Re: media maraton de viana

eu debuto este ano nesta media. a pesar do dura que dicides que é, lle teño moitisimas ganas. espero correr con cabeza e ir de menos a mais e disfrutandoa ao maximo.
por certo, en que puntos km hai auga para aliviar esta dura media???
saudos
telait

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/08/08
49 Carreiras
424 Mensaxes
noia
Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2012, 16:47
Asunto: Re: media maraton de viana

juanin escribió:
anarky escribió:
montxo escribió:

Anarky, podes pillar a A-28 que hasta Viana e de balde, pois si vas po la estrada nacional, faise interminable.

Gracias montxo pola información ... senón me enterei mal a idea sería salirse da autopista en Valença, seguir pola nacional ata Vilanova de Cerveira e coller alí a A-28.
Hola amigos,
Pero agora non hai que pagar nas autovías portuguesas?, eu teño entendido que por autopista pódese pagar en efectivo na peaxe, pero por autovía tes que ter un aparello contratado e pásanche a fatura polo banco..


Dende Galicia ata Viana é gratis. Si continuas cara a Porto sí que hai peaxe.
saudos
juanin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/02/09
0 Carreiras
116 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2012, 17:09
Asunto: Re: media maraton de viana

telait escribió:
juanin escribió:
anarky escribió:
montxo escribió:

Anarky, podes pillar a A-28 que hasta Viana e de balde, pois si vas po la estrada nacional, faise interminable.

Gracias montxo pola información ... senón me enterei mal a idea sería salirse da autopista en Valença, seguir pola nacional ata Vilanova de Cerveira e coller alí a A-28.
Hola amigos,
Pero agora non hai que pagar nas autovías portuguesas?, eu teño entendido que por autopista pódese pagar en efectivo na peaxe, pero por autovía tes que ter un aparello contratado e pásanche a fatura polo banco..


Dende Galicia ata Viana é gratis. Si continuas cara a Porto sí que hai peaxe.
saudos

Moitas grazas telait,
Teño outra dúbida,
Sabedes se pódense inscribir dous corredores individuais no mesmo ingreso?, por aquilo de aforrar ao menos unha das comisións, se é cobran por facer transferencia en non polo importe da transferencia..
Somos dous corredores e así faríamos o ingreso dos dous poñendo en observacións os datos que nos piden dos dous, alguén sabe dicirme?
khene

Maratoniano
Maratoniano
19/09/06
300 Carreiras
4160 Mensaxes
Khenesfera
Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2012, 17:37
Asunto: Re: media maraton de viana

juanin escribió:
Sabedes se pódense inscribir dous corredores individuais no mesmo ingreso?, por aquilo de aforrar ao menos unha das comisións, se é cobran por facer transferencia en non polo importe da transferencia..
Somos dous corredores e así faríamos o ingreso dos dous poñendo en observacións os datos que nos piden dos dous, alguén sabe dicirme?
Supongo que no habrá ningún problema pero, por si acaso, les puedes enviar un email con tu consulta a

pago @ mmviana.com Guiño


juanin

Foreiro infantil
Foreiro infantil
11/02/09
0 Carreiras
116 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2012, 18:57
Asunto: Re: media maraton de viana

khene escribió:
juanin escribió:
Sabedes se pódense inscribir dous corredores individuais no mesmo ingreso?, por aquilo de aforrar ao menos unha das comisións, se é cobran por facer transferencia en non polo importe da transferencia..
Somos dous corredores e así faríamos o ingreso dos dous poñendo en observacións os datos que nos piden dos dous, alguén sabe dicirme?
Supongo que no habrá ningún problema pero, por si acaso, les puedes enviar un email con tu consulta a

pago @ mmviana.com Guiño
Ok, vou consultalo e xa vos comentarei.
KathrineSwitzer

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/12
3 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 11 Xan 2012, 22:14
Asunto: Re: media maraton de viana

Khene, eu fixen o pago de dúas persoas poñendo os datos dos dous (nome, apelidos e dorsal) no asunto/motivo/observacións da transacción do banco. Non tiven ningún problema e só paguei unha comisión. Logo mandei por email os datos do resgardo do pago e de novo, no email, os nomes, dni e dorsal.
Dende Viana contestaron que estaba todo correcto e que as miñas inscripcións estaban completadas.
Eu non tiven problema así que supoño que tí tampouco Sorriso
Hamlet

Novo foreiro
Novo foreiro
17/10/11
9 Carreiras
34 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 12 Xan 2012, 11:07
Asunto: Re: media maraton de viana

KathrineSwitzer escribió:
O Banco Pastor si cobra comisión Triste
É a primeira vez que corro en Viana e con todo o lido por aquí, teño medo!!! Jeje.

Non teñas medo KathrineSwitzer, que sexa como sexa o perfil da estrada seguro que o pasas ben Guiño
KathrineSwitzer

Novo foreiro
Novo foreiro
10/01/12
3 Carreiras
6 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 13 Xan 2012, 16:02
Asunto: Re: media maraton de viana

Gracias Hamlet, aínda que todos sabemos que algúns só imos polo viño verde e logo, se podemos, a correr Sorriso
Xa queda menos!
anpefi

Maratoniano
Maratoniano
5/02/11
100 Carreiras
1020 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 13 Xan 2012, 18:40
Asunto: Re: media maraton de viana

Finalmente me he decidido y he hecho la inscripción. Así que nos veremos por Viana, aunque yo me lo tomaré con mucha calma.

Andrés.
nacho43

Foreiro infantil
Foreiro infantil
2/10/11
1 Carreiras
70 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 14 Xan 2012, 22:01
Asunto: Re: media maraton de viana

Dende Galicia para ir tendes que coller a A3, pasar Valenca e coller a saída (A27) que pon Ponte da Lima / Viana do Castelo. Aprox tendes 30 minutos dende Valenca
O tramo da A3 é de peaxe (2,55 euros) pero pódese pagar sen problema nas cabinas.

como din os portugueses: Boa Corrida!!!
menatodo

Maratoniano
Maratoniano
26/10/09
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2012, 16:22
Asunto: Re: media maraton de viana

¿Alguien sabe si cobran comisión y cuánto haciendo transferencia desde ING DIRECT?´Si cobran, ¿sabéis de algún banco que no cobre comisión?
¿Qué nombre ponéis en el titular de la cuenta de destino para que os permita hacer la transferencia?
jesusb

Maratoniano
Maratoniano
11/05/07
2535 Carreiras
6615 Mensaxes
Ferrol (Coruña)
Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2012, 16:43
Asunto: Re: media maraton de viana

menatodo escribió:
¿Alguien sabe si cobran comisión y cuánto haciendo transferencia desde ING DIRECT?´Si cobran, ¿sabéis de algún banco que no cobre comisión?
¿Qué nombre ponéis en el titular de la cuenta de destino para que os permita hacer la transferencia?

Yo hice la transferencia a través del Banco de Santander y, por ser cliente, no me cobraron comisión.

El titular de la cuenta portuguesa es "Millenium BCP"

saludos,

www.facebook.com/jesus.bernalgomez
menatodo

Maratoniano
Maratoniano
26/10/09
0 Carreiras
61 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2012, 17:02
Asunto: Re: media maraton de viana

¿Qué pusiste en el titular de la cuenta?
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 15 Xan 2012, 17:14
Asunto: Re: media maraton de viana

menatodo escribió:
¿Alguien sabe si cobran comisión y cuánto haciendo transferencia desde ING DIRECT?

No, no cobran.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos