Foros ›
Autor
Mensaxe
Cecebre

Mods
Mods
9/11/03
0 Carreiras
1346 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 09 Out 2011, 19:16
Asunto: Mi tesssoro...

Si es azul es fea, si es roja también, si es de algodón es cutre, si la talla no se ajusta a mi "estilizado" cuerpo mal también, si es "técnica" me rasca en los pezones, destiñe, huele mal... a ver si dejamos de leer estas auténticas chorradas en los foros. El que se quiera comprar una camiseta en condiciones que vaya a una tienda, no a una carrera popular... Demo sorrindo A partir de ahora, medallas de latón para todos, que se pueden reciclar Ríndose
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Dom, 09 Out 2011, 19:23
Asunto: Re: Mi tesssoro...

Dar camisetas que non sirven (talla, etc.) É tirar os cartos. Mellor invertir en froita e isotónicas...
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Dom, 09 Out 2011, 19:25
Asunto: Re: Mi tesssoro...

Totalmente de acuerdo ...

Ni siquiera yo lo hubiera expresado mejor ... Aplauso Aplauso Aplauso

(al comentario de Cecebre ...)
ma.garcia

Montañés
Montañés
27/09/09
0 Carreiras
115 Mensaxes
redondela
Respostar citando Envío Dom, 09 Out 2011, 19:28
Asunto: Re: Mi tesssoro...

Ou calcetins,que se jastan moito.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Out 2011, 19:28
Asunto: Re: Mi tesssoro...

cecebre,eres un "puto crack" jejejejjeje, que razón tienes!

www.jeffxavi.blogspot.com
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
473 Carreiras
3688 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Out 2011, 19:31
Asunto: Re: Mi tesssoro...

ma.garcia escribió:
Ou calcetins,que se jastan moito.

A min déronmos en 2 carreiras en Asturias e en Segovia (3 medias maratóns), a parte de camisetas.
olangullo

Montañés
Montañés
26/09/10
0 Carreiras
210 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Out 2011, 19:48
Asunto: Re: Mi tesssoro...

Cecebre respecto a túa opinión como non podía ser doutro xeito, pero no caso da Coruña creo que estás a facer demagoxia coas camisetas. A respecto das medallas decirche que cando hai nenos de 4, 5 anos é moi importante a ilusión, e un pequeno xesto (medalla) sobelle a autoestima e provocalles unha tremenda alegría, AINDA QUE SEXA DE LATÓN.
A organización ten que mellorar moito, moito, con camiseta ou sen ela, e nesto che goste ou non, coincide todas as dúceas de comentarios que se están a facer. A igual que se coincide no maravilloso marco que é a cidade da Coruña para celebrar unha carreira e a grande ilusión que todos os corredores populares temos en que chegue este día. Seguro que para o ano voltaremos a estar todos para louvar a mellora da organización.
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 09 Out 2011, 19:49
Asunto: Re: Mi tesssoro...

Cecebre escribió:
Si es azul es fea, si es roja también, si es de algodón es cutre, si la talla no se ajusta a mi "estilizado" cuerpo mal también, si es "técnica" me rasca en los pezones, destiñe, huele mal... a ver si dejamos de leer estas auténticas chorradas en los foros. El que se quiera comprar una camiseta en condiciones que vaya a una tienda, no a una carrera popular... Demo sorrindo A partir de ahora, medallas de latón para todos, que se pueden reciclar Ríndose

Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
ex_chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
10/09/08
0 Carreiras
133 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Out 2011, 20:53
Asunto: Re: Mi tesssoro...

Totalmente de acuerdo con Cecebre.

Parte de este debate se debe a qué mucha gente ha pagado 5 euros y no se ha llevado una camiseta. Pero es que cuándo son gratuitas, también escucho a mucha gente quejarse de que no dan camisetas. Quién quiera disfrutar de una carrera (ya sea con afán competitivo o simplemente por hacer algo de deporte), quién quiera disfrutar del ambiente... que participe en las carreras. Quién quiera una puta camiseta, que vaya a Sport Zone o a Decathlon.

Eso sí, me parece muy bien que a los más peques se les obsequie con una medalla de latón. Una manera cojonuda de fomentarles el deporte y que repitan. Lo que me parece de juzgado de guardia, es participar en Coruña10 y que te den una medalla del Concello de Mañón. ¡Vergonzoso!

Y por cierto, quién quiera un Powerade que vaya al "super". Yo con un agüita me conformo.

elcaserondenosferatu.blogspot.com
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 09 Out 2011, 20:55
Asunto: Re: Mi tesssoro...

Falades moito de camisetas pero ver hoxe a desilusión de moitos nenos,entre eles o meu,por levar medalla e camiseta uns e outros non foi moi,pero que moi triste.Toda a semana dicindolle aos nenos que o importante é participar,que gañamos todos...Para chegar a meta e ver que só os primeiros levan premio (medalla e camiseta) e os da metade para atras NADA.
Recordar que falamos de nenos entre 3 e 6 anos,se o ocurrido hoxe e fomentar o atletismo e os bos valores ...
Coa choreira que levaron moitos ao ver diante da súa cara como uns levaban agasallos e outros non como os animamos a ir a outra carreira...
seixi

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
22/11/08
0 Carreiras
1016 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 09 Out 2011, 21:01
Asunto: Re: Mi tesssoro...

Perdonad esto que voy a decir...

Entiendo el fondo de este post, y que nunca llueve a gusto de todos, pero quizá no recordáis que hay gente que es su primera carrera o de las primeras, y va a llegar al final, y que le hace ilusión, y por eso protesta la gente, porque si se hacen las cosas hay que hacerlas bien.

Pero en realidad lo que no entiendo es que si hay tanta gente que jalea este post, ¿por qué no dejáis todos las dichosas camisetas en la meta y que las cojan aquellos que las quieren?
Migueliño

Foreiro Senior
Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 09 Out 2011, 21:16
Asunto: Re: Mi tesssoro...

seixi escribió:
Pero en realidad lo que no entiendo es que si hay tanta gente que jalea este post, ¿por qué no dejáis todos las dichosas camisetas en la meta y que las cojan aquellos que las quieren?
non te creas, eu fágoo ás veces, non espero 20-30 minutos de cola nas carreiras para coller unha camiseta cando está diluviando ou hai temperaturas baixo cero ; e se non, ás veces, xunto unhas cantas camisetas nunha bolsa e bótoas no contedor dunha ONG que manda roupa e calzado a xente necesitada do 3º mundo.
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Dom, 09 Out 2011, 22:50
Asunto: Re: Mi tesssoro...

Insisto!!! Non é a primeira vez que nesta carreira termina habendo xente que chega moi tocada e non lle chega cunha botella de auga e/ou non ten forzas para ir comprar ese Powerade ao super nin niguén que llo achegue á meta... Postos a dar algo, mellor avituallamento (falamos de saúde, non de caprichos, recordos, etc.). Efectivamente pasra isto está o Decathlon...

Pero aínda que non son amigo de polemizar (a xente que me coñece o sabe ben), no caso de dar camisetas, señores das orgs. miren ben as tallas dos participantes e encarguen en consecuencia. Confirmen as tallaxes antes de encargalas (non como na pasada Coruña 10 con ese erro nas tallas). Eu non encargo camisetas que non valen para aos meus atletas, xa que do contrario teño que tirar con elas e de paso os cartos dos meus patrocinadores. No caso anterior, pode resultar un mal uso deses 5 euriños dos populares e supoño que patrocinadores (para que vexades a importancia do detalle das camisetas neste caso). Só se trata de intentar facer as cousas medianamente ben aínda que a idea sexa cuestionable, útil, etc.

Dos peques non opinio xa que non teño vivencias ao respecto.

En canto ás opinións da xente, ésta é super libre de pensar o que queira sempre que nonse falte ao respecto aos demais ou aos seus comentarios (habitual detrás dun nick). E curisoso como certos comentarios "libres" neste foro (ou noutros) non os escoito cara a cara, neste caso nas carreiras cando nos coñecemos ben moitos de nós... Non vexo estas apasionantes réplicas nas post-carreiras, jejejej.

Aos que vaiades a Sada, vémonos alí...

As carreiras non paran!!!!

Miguel Anxo Nogueira
Noitebra FC Atleismo
mac-ray

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
30/05/11
0 Carreiras
1309 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 0:58
Asunto: Re: Mi tesssoro...

Me parece muy triste decir semejante tontería para justificar errores de organización como han sucedido en el día de hoy, y más triste que algunos compartan estas ideas, asi nos va.
Evidentemente todos los que queremos una camiseta, vamos a un comercio y nos la compramos a nuestro gusto y medida.
De verdad alguien piensa que se participa en una prueba de 10 mil para recibir una camiseta ? si es asi, que engañados vivís.
Pero creo que a todos nos gusta quedarnos con un recuerdo de cada prueba para el día de mañana recordarla, sea una camiseta, un llavero, una medalla o el mismo dorsal, tengo camisetas de hace 40 años de las carreras que disputaba mi padre, y creedme que es un buen recuerdo.
Lo que se ha hecho con los niños ya no tiene nombre, el que tenga hijos o recuerde su niñez o tenga un mínimo de sentido común lo entenderá.
No vengais ahora con tonterias de el que quiera una camiseta que se la compre porque eso es pura demagogia, cinismo e idiotez.
elnovato

Foreiro Senior
Foreiro Senior
22/10/10
30 Carreiras
399 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 10 Out 2011, 4:47
Asunto: Re: Mi tesssoro...

... todavía estoy intentando averiguar dónde se habla de "Si es azul es fea, si es roja también, si es de algodón es cutre, si la talla no se ajusta a mi "estilizado" cuerpo mal también, si es "técnica" me rasca en los pezones, destiñe, huele mal... ", porque yo no es lo que he leído...

... yo he leído que mucha gente se ha quedado sin camiseta, habiendo pagado y corrido igual que l@s demás... y lo que realmente me importa, he leído que much@s de l@s niñ@s participantes (entre ell@s mi hija) se han quedado sin camiseta y sin medalla... medallas que, por cierto, eran del CONCELLO DE MAÑÓN Pregunta Exclamación ... eso es lo que he leído...

... eso sí, para chorrada, este post...

Guiño

"Nuestra recompensa se encuentra en el esfuerzo y no en el resultado. Un esfuerzo total es una victoria completa". Mahatma Gandhi





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos