Foros ›
Centro Alto Rendimiento Marisqueiro (CARMA)
Foros de debate / Kedadas e grupos
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 19:02
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

A descansar o Caral... que tive que ir trabalhar...
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 19:40
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Vaya dia mas largo Muro Muro ,hoy tocara descanso del bueno
Tras sesion de fisio,ya mejore un poco,veremos si llego al Corgo Triste

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Lun, 18 Abr 2011, 20:13
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Como no vou contar o mesmo dúas veces, ahí vos vai a miña crónica do de onte:

banderas escribió:
Pois eu esta ano un pouco peor que o ano pasado en todos os aspectos, pero non tanto como para pensar que foi un fracaso.... ademáis de que por fin conseguimos tirar unha foto con bastantes foreiros Aplauso Aplauso Rubenigui, Jecarqui co seu irmán, Govi, Khene e mais eu.

Primeiro porque fun solo toda a carreira, mentres que o ano pasado fun ata o km. 25 de palique con Papabaloo (Canto che botei de menos, rapaz!).

Segundo porque, así como o ano pasado me atopei estupendamente nos derradeiros km. este ano estaba canso... moi canso... supoño que ir todo o rato acelerando e parando de tanto adiantar xente terá algo que ver... xa que a miña posición de partida foi 4579 mentres que o ano pasado foir a 2689. Toda esa xentiña que tiven que ir sorteando ata o km. 10 supuxo un esforzo extra e un zigzagueo constante que rematou pasado factura a partires do 35.

Teceiro, porque o temo neto foi superior ao de 2010 (de 3h. 29' 26'' pasei a facer 3h. 35 ' 23'')... o que non signfica que non estea contento. Creo que fixen unha maratona bastante equlibrada, que cmoecei con calma pero na que partín de demasiado atrás.... detalle que marcou todo o camiño. En todos os parciais fun adiantando máis xente da que me adiantaba (subindo como mínimo unhas 150 posicións en cada tramo).

Sobre a carreira, en xeral, non hai queixa. O dorsal levanteino en 5 minutos e comprobei o chip noutros 2, din unha volta ridícula pola feira do corredor máis que nada por ver o ambiente. Cecais o peor de todo sexa que a saída non é por caixóns de saída ben feitos, senón como na Vig-Bay, onde o primeiro que se coloca é o primeiro que sae. Fun pouco fino e paguei un prezo demasiado alto... penso eu... porque o resto das cousas fíxenas bastante ben: bebin en todos e cada un dos avituallamentos (en case todos fíxeno das dúas cousas : auga e isotónica), comín (duas das tres cousas que levaba... máis que nada porque deixei as botelliñas do cinto de hidratación a sabiendas de que había avituallamentos abundantes e frecuentes).

A chegada moi ben organizada, como sempre, e cantidade de cousas para comer, beber (esa cañita de cervexa sen alcol mentres estiraba sentoume de medo), entrega de bolsas... algo lenta a pesares de ter tanta xente nas tendas militares... e iso que saín bastante rápido.

Bueno, como dí o outro, xa teño unha maratona máis na buchaca. Vindeira parada na distancia, a maratona nocturna de Bilbao, da que me quero sacar a espiniña do ano pasado, cando me retirei no 30 para evitar unha lesión maior. Vemonos nas carreiras!!!!

igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 5:01
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

banderas escribió:
Como no vou contar o mesmo dúas veces, ahí vos vai a miña crónica do de onte:

banderas escribió:
Pois eu esta ano un pouco peor que o ano pasado en todos os aspectos, pero non tanto como para pensar que foi un fracaso.... ademáis de que por fin conseguimos tirar unha foto con bastantes foreiros Aplauso Aplauso Rubenigui, Jecarqui co seu irmán, Govi, Khene e mais eu.

Primeiro porque fun solo toda a carreira, mentres que o ano pasado fun ata o km. 25 de palique con Papabaloo (Canto che botei de menos, rapaz!).

Segundo porque, así como o ano pasado me atopei estupendamente nos derradeiros km. este ano estaba canso... moi canso... supoño que ir todo o rato acelerando e parando de tanto adiantar xente terá algo que ver... xa que a miña posición de partida foi 4579 mentres que o ano pasado foir a 2689. Toda esa xentiña que tiven que ir sorteando ata o km. 10 supuxo un esforzo extra e un zigzagueo constante que rematou pasado factura a partires do 35.

Teceiro, porque o temo neto foi superior ao de 2010 (de 3h. 29' 26'' pasei a facer 3h. 35 ' 23'')... o que non signfica que non estea contento. Creo que fixen unha maratona bastante equlibrada, que cmoecei con calma pero na que partín de demasiado atrás.... detalle que marcou todo o camiño. En todos os parciais fun adiantando máis xente da que me adiantaba (subindo como mínimo unhas 150 posicións en cada tramo).

Sobre a carreira, en xeral, non hai queixa. O dorsal levanteino en 5 minutos e comprobei o chip noutros 2, din unha volta ridícula pola feira do corredor máis que nada por ver o ambiente. Cecais o peor de todo sexa que a saída non é por caixóns de saída ben feitos, senón como na Vig-Bay, onde o primeiro que se coloca é o primeiro que sae. Fun pouco fino e paguei un prezo demasiado alto... penso eu... porque o resto das cousas fíxenas bastante ben: bebin en todos e cada un dos avituallamentos (en case todos fíxeno das dúas cousas : auga e isotónica), comín (duas das tres cousas que levaba... máis que nada porque deixei as botelliñas do cinto de hidratación a sabiendas de que había avituallamentos abundantes e frecuentes).

A chegada moi ben organizada, como sempre, e cantidade de cousas para comer, beber (esa cañita de cervexa sen alcol mentres estiraba sentoume de medo), entrega de bolsas... algo lenta a pesares de ter tanta xente nas tendas militares... e iso que saín bastante rápido.

Bueno, como dí o outro, xa teño unha maratona máis na buchaca. Vindeira parada na distancia, a maratona nocturna de Bilbao, da que me quero sacar a espiniña do ano pasado, cando me retirei no 30 para evitar unha lesión maior. Vemonos nas carreiras!!!!

BOA! Aplauso Aplauso Aplauso
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 8:16
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Grande banderas!!!!! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Acabar un maratón es muy grande... y correrlo con cabeza todavía más... la marca es un "extra" que no siempre se puede conseguir, y por el que a veces sufrimos más de lo que debiéramos... Muerto

MAPOMA es mucho MAPOMA, así que... Enhorabuena!!! Aplauso Aplauso Aplauso
Jeff

Foreiro Senior
Foreiro Senior
5/03/08
0 Carreiras
613 Mensaxes
Pontevedra é Boa Vila... dá de beber a quen pasa
Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 8:24
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Os presento al primo de nuestro Oso del Courel... Ríndose Ríndose Ríndose



Esa forma de hablar... Pensando ... me suena, pero ahora no caigo... Mr. Green Mr. Green Mr. Green
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 12:26
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Buenas,recuperando del intenso fin de semana.. Muerto

...enhorabuena a banderas y khene por poner un nuevo MAPOMA en el curriculum.. Aplauso Aplauso

... y no se que tal le fue a Cacho en A Estrada,pero con lo fino que esta,seguro que bien... Aplauso Aplauso

www.desnivelpositivo.com/
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 12:40
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Quiero aprovechar este espacio para dar un millon de gracias a tod@s l@s componentes del Carma ( y amig@s ),que de nuevo disteis una gran leccion de capacidad organizativa,trabajo,paciencia e implicacion con ese gran proyecto que es el GMTA.

La prueba de Folgoso era un reto para tod@s nosotr@s,ya era una prueba de gran envergadura,por la distancia y complejidad a la hora de organizar....evidentemente,aun hay cosas mejorables,pero considero ( y asi las personas que estuvieron lo corroboran ) que el trabajo fue muy bueno.Cada dia me quedo mas sorprendido de la fuerza que tiene este grupo humano,de verdad,son momentos dificiles de olvidar,asi que solo me queda rendirme ante vosotr@s,por un lado,mi orgullo de pertenecer a esta familia,y por otro lado,mostraros mi admiracion.

Gracias,de corazon a :

Aguita,Andrea,Begoña,Carlos,Cristal,Igor,Fifthelement,Jeff,LuaMeiga,Maria,Miguelbm,Moutinho,Pili,Safardatxo,Tara & family,Xana.

Espero no olvidarme de nadie.

El camino continua..... Frecha Frecha Frecha

www.desnivelpositivo.com/
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 15:19
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

www.lavozdegalicia.es/...C10991.htm

www.desnivelpositivo.com/
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 19:12
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Jeff escribió:
Os presento al primo de nuestro Oso del Courel... Ríndose Ríndose Ríndose



Esa forma de hablar... Pensando ... me suena, pero ahora no caigo... Mr. Green Mr. Green Mr. Green

Ai com karalhu... ai fodasse!!!
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mar, 19 Abr 2011, 19:27
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

De nada!!!
Maldito oso!!!que manera de dejar mal a la especie Ríndose Ríndose Ríndose

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
canido

Foreiro Senior
Foreiro Senior
18/03/09
0 Carreiras
720 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 9:57
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Aguita te deje un privado, cuando puedas contesta
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 14:50
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

linkinpark escribió:
Buenas,recuperando del intenso fin de semana.. xx

... y no se que tal le fue a Cacho en A Estrada,pero con lo fino que esta,seguro que bien... Aplauso Aplauso

Que tal chicos, ya veos que seguis muy activos.
Enhorabuena a Banderas y a Khene por su nuevo maraton pal bote.
A a los demas ya no os digo nada pq cada dia lo haceis mejor....

Por mi parte, sigo con mis entrenos individuales. No pude ir el domingo a La Estrada, imposible dejar a la niña antes de las 11 con alguien y a ella no le apetecia nada, asi que otro dia mas sin correr. Aproveche para meter kms de montaña a la bici subiendo a Los Milagros de Amil, puerto durillo en la ciudad.
Llevo ya 10 dias sin correr absolutamente nada y estoy recuperandome genial de todas los toques que nos da la carrera. Potenciando la natacion y la bici para el mes de mayo, buscando los minutos de no se donde para poder meter kms.
Esta semana intentare seguir sin correr y a partir del lunes, vuelta a los entrenos de carrera con suavidad.
Ya tengo las zapas de monte asi que ya me ireis contando cuando tengais un entreno por la zona en el monte y si puedo os acompaño, para coger un poco de vicio. Ya veo que estais todos muy metidos en este del monte. Debe enganchar de verdad...
Yo mientras nadando y bicicleteando..
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 22:49
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Sigue ahi,en la brecha Cacho,estas trabajando bien... Aplauso Aplauso

En otro orden de cosas,quiero proponer algo .

Que os parece si nos anotamos en la carrera de O Corgo-Corrubedo por parejas ? Creo que es una modalidad en la que nuestros amigos de la Barbanza merecen un poco de apoyo.

Que decis,os animais ?

Yo ya estoy haciendo gestiones al respecto... Silbar Silbar

www.eniac-informatica....index.html

www.desnivelpositivo.com/
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 20 Abr 2011, 23:04
Asunto: Re: Centro alto rendimiento Marisqueiro ( rias baixas)

Eu queriame anotar con Tara, pero non sei que opinará ela Silbar Silbar Silbar Silbar Silbar .......

Se eu puiden, ti tamén...





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos