Foros ›
Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)
Foros de debate / O Circuíto 2010-11
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 04 Feb 2011, 15:30
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

compi sa miraches a foto de viana ?? que pintiña tes jeje ,que tal quedaches do entrenamento ,vemonos
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 04 Feb 2011, 22:40
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Y hay una foto que omiti,esa foto lo decia todo,pobre rapas Aplauso Aplauso Aplauso

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Feb 2011, 22:40
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

tara escribió:
compi sa miraches a foto de viana ?? que pintiña tes jeje ,que tal quedaches do entrenamento ,vemonos

Xa mirei, xa Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado ....... este Safardatxo é un pouco (piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii), alomenos só puxo o enlace nas fotos do equipo e non no album xeral Rezar ..... a verdade é que a pinta é mundial !!!!! Nin que fora sachar un campo de patacas, mi ma, Gozilla vs Machado !!! Tremendo Muerto Muerto Muerto Muerto Muerto Muerto ...

Do outro tema, que mal o pasei..... cando cheguei a Porriño de volta estaba tan canso que o aparcar o coche quedeime frito dentro del case unha hora Avergoñado Avergoñado Avergoñado Avergoñado ......estaba baldado, e iso que fora unha cagada de adestramento..... está claro que non podo facer certas cousas en plena dixestión, o próximo adestramento polo menos 3 horas despois da comida Muro Muro Muro ........

E o de Lalín que?? Que se fai ó final??? E se queres falamos para o adestramento da semana que ven en Porriño....ok??

Se eu puiden, ti tamén...
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 04 Feb 2011, 23:43
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Ais!!!muchos secretitos,los demas tambien queremos saber Sorriso
Lo de la Machado,fue un mal dia,para la VigBay estaras mejor,ademas hay una previa antes para que la entrenes bien Silbar

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 06 Feb 2011, 13:23
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

safardatxo escribió:
Ais!!!muchos secretitos,los demas tambien queremos saber Sorriso
Lo de la Machado,fue un mal dia,para la VigBay estaras mejor,ademas hay una previa antes para que la entrenes bien Silbar

Este ano na Previa quero estar na parte organizativa, hai moitos mais días para facer "largos" en solitario ou acompañado de todos aqueles que sexan mooooiiii leeeeenttoooossssss Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green Mr. Green ......

Vémonos Guiño Guiño !!

Se eu puiden, ti tamén...
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 06 Feb 2011, 22:13
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

eu non teño moitas ganas de ir ,e o dia seginte madrugar ,acordate que o juernes tocanos entrenamento en porriño dime a que hora vou ,e ponte as pilas que te vou canear na segunda volta e na terceira sa non digo nada jeje , temos que facer 1h 2 segus ....para a previa vou preparar un piscolavis po remate que vos parece como levas os preparativos ???
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1149 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 07 Feb 2011, 20:25
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

A ver, entendo que non imos a Lalín...... por min ok, eu estou ó que digades e vai ser igual moito estar fóra da casa esa fin de semana ::- Silbar Silbar Silbar Silbar .......

En canto a Porriño..que chulita me estás, eh Mad Mad ??? Que o do outro día só foi unha mala tarde por culpa dunha dixestión mal feita....... Eu non digo que che vaia gañar, pero penso pegarme como unha lapa ata onde aguante, se ti fas 1h 2, eu 1h 3.....todo será mellor que 1h 14 do ano pasado Avergonzado Avergonzado ...... Chámote mañá e acordamos hora, para facer o circuito completo necesitamos aproximadamente 1h 10 a trote borriquero.....

Falando da previa eu teño 24 latas de cerveza (marca Carrefour Mr. Green Mr. Green Mr. Green , iso si, que foi un regalo da tarxeta) ás que non lle dou saída nin de coña...... ofrecense desinteresadamente para a Previa ou para quen as queira Silbar Silbar .......

Se eu puiden, ti tamén...
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 07 Feb 2011, 21:45
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Esas cervezas,iran bien para despues de la previa,ademas como aliciente para que la gente se apunte Ríndose Ríndose

Ganador de la Copa Maldini Clausura 2012
Ganador de Los juegos del Foro :: 1º Juegos de los JJOO batiendo FR y OR
Sponsored by Kaufman Games
Fundador del club de fans del pajarito

safarstudio.blogspot.com.es/
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 07 Feb 2011, 22:01
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

safardatxo escribió:
Esas cervezas,iran bien para despues de la previa,ademas como aliciente para que la gente se apunte Ríndose Ríndose
aaaaaaaaaaaaaaaaaaai esas cerveciñas con unhas empanadillas que teño pensado facer pa despois de tanto esforzo Ríndose Ríndose ,espero que veñan as animadoras do ano pasado Bailar Bailar ardilla e por ti ,e podes traer unhas cocas marca alcampo Mr. Green Mr. Green Mr. Green
ardillaroja

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
7/06/09
0 Carreiras
171 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 08 Feb 2011, 15:21
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Cocas del Alcampo? estos no dan ni pa pipas, para lo que voy por allí ultimamente... Enfadado Enfadado no te prometo nada de lo de ir de animadora, la gente ya no sabe quien soy y alomejor se asustan. Silbar Silbar
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 08 Feb 2011, 15:30
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

compi sa mirei a chaves inscrita para porriño ,esta quere a rebancha jeje,,,amigiña que tal estades ?? animate a facernos compañia imolo pasar pipa
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 10 Feb 2011, 21:57
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

felicidades xuncall e que cumplas moitos mais Aplauso Aplauso ,compi que polizon me metin ose 50m coa lingua na boca Nono casi prefieron ir contigo a trote borriquero Satisfecho Satisfecho ,bueno recuperate pronto vemonos o domingo si podes claro
xuncall

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/05/10
30 Carreiras
102 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 11 Feb 2011, 14:09
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

Jaja, grazas!!

Está ben que a xente te lembre que é o teu cumple, porque o que é eu...


Onte entereime a metade do día cando comezaron a chegarme sms...


A ver se nos vemos prontiño.



Apertas a todxs!!

MI BLOG SOBRE JUSTICIA SOCIAL
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mér, 16 Feb 2011, 17:59
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

hola rapazes ,como non entrades por aqui me imajino que estades a entrenar Mr. Green Mr. Green javiyl que tal o levas esperamos verte no porriño ,vemonos
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mér, 16 Feb 2011, 18:29
Asunto: Re: Equipaso: Pura Raza Galega (PRG)

buenas tardes, perdonen la intromision señores y señoras del Pura Raza.. ahora que vi que hablabais de la previa de la vig bay (el año pasado estaba de viaje y me la perdi...) cuando sera este año? se sabe?

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos