Foros ›
I Trail Valgrande-Pajares (Asturias)
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 04 Ago 2010, 7:46
Asunto: I Trail Valgrande-Pajares (Asturias)



"Asturias patria queridaaaaaaaaaaa, Asturias de mis amoreeeeeesssssssssssss, quien pudiera vivir en Astiruasaaaaaaaasssssssssssss,jejeje..."

Pois si meus, no entorno da Estación invernal o CLUB DE MONTAÑA AVIENTU orgañiza esta I edición da trail nun percorrido por pistas, camiños e sendeiros de montaña cun total de 21km e un desnivel acumulado de 3400m.


Data: 22 de Agosto
Inscriciós: ate o 19 de Agosto
Cuota: 20€ a ingresar na conta de CAJA RURAL 30590006272310851122

Reenviar copia do formulario que podedes descargar EIQUIxunto co xustificante de pago a :

avientu.asturies @ hotmail.com


Web da proba :

www.avientu.es/i-trail...de-pajares


E claro, adiviñades quenes se apuntaron a ista proba? Pois siiiiiii, os amigos do Clube Ribeira Sacra !!! Formoso , Losada , Quintas.....e o gran campión galego Fernando Arca
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Mér, 11 Ago 2010, 23:01
Asunto: Re: I Trail Valgrande-Pajares (Asturias)

Cita:
..e o gran campión galego Fernando Arca
...Que ven sendo de Caldas de Reis (Pontevedra) si non me equivoco, os masaxes dallos meu primo. ;).

Moita sorte, igual me animo e vou a rodar por onde xa teño esquiado. A zona paga a pena.

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
chema

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/09/08
0 Carreiras
98 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 12:19
Asunto: Re: I Trail Valgrande-Pajares (Asturias)

Hola a todos;carrera preciosa,muy bien organizada y muy dura,con algun repecho brutal.El dia nos acompaño en todo momento y por el trato recibido creo que todos quedamos contentos de esta primera edicion.
Enhorabuena a Fernando Arca por el resultado,3º,un fenomeno,y a todos los compañeros del Ribeira sacra que hicieron todos una gran carrera.Un saludo
ammadrian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/08/10
0 Carreiras
106 Mensaxes
OVIEDO-OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 17:57
Asunto: Re: I Trail Valgrande-Pajares (Asturias)

Hola a todos:
Decir que la organización a sido de sobresaliente sin duda , muy cercana y familiar , creo que es la mejor organizacion que llevo visto hasta la fecha.
Es agradable correr y ver ahi un equipo de gallegos dandolo todo, yo tambien lo soy , pero yo ando conquistando las tierras asturianas.
Felicidades a todos los que hicisteis esta prueba , por que realmente aunque era corta , era muy técnica en algunos tramos, sin duda es lo que la hace atractiva. un saludo ANTONIO MADRIÑAN
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 20:52
Asunto: Re: I Trail Valgrande-Pajares (Asturias)

resultados:

avientu.files.wordpres...eneral.pdf
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 26 Ago 2010, 4:51
Asunto: Re: I Trail Valgrande-Pajares (Asturias)

Moi feliz Una gozada de entorno y dureza de carrera, lástima que los novatos corramos pocos tramos y pateemos muchos más; pero participar y acabarla ha sido una gozada. Por cierto, Xabi, no te ví por alli. Saludos

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 26 Ago 2010, 6:33
Asunto: Re: I Trail Valgrande-Pajares (Asturias)

krrkrrktpillo escribió:
:-D Una gozada de entorno y dureza de carrera, lástima que los novatos corramos pocos tramos y pateemos muchos más; pero participar y acabarla ha sido una gozada. Por cierto, Xabi, no te ví por alli. Saludos

Dificil que me vexas porque non fún!!! Mr. Green Eu soio informei da carreira porque ían un par de "sherpas" ourensáns, coma ti os chamas, a correr
krrkrrktpillo

Montañés
Montañés
11/01/09
0 Carreiras
859 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Xov, 26 Ago 2010, 12:48
Asunto: Re: I Trail Valgrande-Pajares (Asturias)

Moi feliz Pois moitas gracias, Xabi, porque de non ser por tí non me tería enterado. I non soio por esta aventura pq seguramente participe no duatlón de montaña de Tabuyo ,así que, repito, moitas gracias pola información i conto con que nos sigas informando mais. Guiño

RUN & FUN
email: greenpapillon2005 @ yahoo.es





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos