Foros ›
Autor
Mensaxe
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 06 Set 2006, 21:56
Asunto: Pidovos Consello sobre gundian

Pois eso, maquinas a ver se me describides un pouco o circuito, como o soedes afrontar. Dadeslle caña o principio ou vos reservades para o final??. Salu2
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 06 Set 2006, 22:10
Asunto: gundian

amigo nacho-1600 eu tamen debuto en gundian pero a xente k que entreno dixeronme q e moi dura vemonos o domingo saudos
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 06 Set 2006, 22:37
Asunto:

O circuito basicamente e subir e baixar, e hay que dar 2 voltas para completar un total de 4,2 Kms.
A subida e de 800 m.,e é bastante dura,sobre todo a primeira rampla.
A carreira faise rapida,polo que nacho_s1600 recomendoche que saias bastante adiante,si non cando te deas conta estas moi atras,e cando queiras reaccionar xa e demasiado tarde.
Sorte para Domingo.
gefreiter

Experto no foro
Experto no foro
18/11/05
0 Carreiras
4260 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Mér, 06 Set 2006, 22:46
Asunto:

eu corrín unha vez soa e hai xa anos, pero teño entendido que o circuito non cambiou. Empezas na ponte e axiña comeza a costa de marras, moi selectiva. Cando chegas arriba hai un tramo surrealista, porque é plano pero paralelo á vía do tren co cal non tes apenas sitio para adiantar non sendo que queras remodelar a articulación do nocello, e a continuación unha baixada que parece un descenso de esquí para finalmente volver disfrutar da costa.

Seguro que me deixo algo porque son os recordos de hai uns anos, e se me equivoco en algo pido disculpas, se cadra o percorrido foi modificado sen eu sabelo. Táctica de carreira... normalmente vas no medio da manada e pouco hai que reflexionar, eu cheguei demasiado fresco porque pensei que se remataba arriba da costa e resulta que había un desvío no medio (onde está o campo da festa). Unha lección que saquei é que non hai que recuperar no descenso como se soe facer porque logo xa queda un treito bastante curto, mellor arriscar un pouco aínda que sofran os cuádriceps.

Un saúdo a todos e ata o domingo en Gundián
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 06 Set 2006, 22:57
Asunto:

A verdade que e curioso o tramo de 150 m. que vai paralelo a via do tren.Non podes adiantar os teus rivales,pois non collen duas persoas o par.
mrdixie

Foreiro Senior
Foreiro Senior
3/08/06
0 Carreiras
667 Mensaxes
La Coruña
Respostar citando Envío Xov, 07 Set 2006, 14:13
Asunto: consultas

Hola amigos, ando con fiebre y por eso no em entero muy bien!!!!, qué pasa, este domíngo coincíden Abegondo, Guandián y Porto do son???
Gracias y disculpen mi estado febríl Avergoñado
Un saludo
Y a ver si me recupero para aunque sea rodar alguna

www.myspace.com/mrdixiejazzband
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Xov, 07 Set 2006, 21:11
Asunto:

Este Domingo coincide Abegondo,Meaño,Gundian y Esperante.
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 07 Set 2006, 23:40
Asunto:

Moitas gracias a todos por contestar. Pois a verdade é que gefreiter describiches a perfección o circuito.Non hai nada que contar. Boa memoria!!.Esquecécheste de que hai uns castiñeiros que vaia castañas que dan pola costa arriba jajaaj. Hoxe paseime a ve-lo circuito e a verdade e que é moi duro. Xa levo tempo sen correr e vouno tomar con calma. Eso en teoría, logo na práctica seguro que lle dou caña hasta que revento, jajaja. Non aprendo!!. Non sei se é o afán por superarse a sí mismo. Bueno xa intercambiaremos impresións despois da carreira. Un saúdo xente.
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Set 2006, 19:37
Asunto:

Buenas. Es posible que vaya a la carrera, me atrae el circuito con esa subida, es corta pero intensa. Si no hay cambio de idea o algun imprevisto de ultima hora, espero estar alli (con todo mi apoyo logistico, familia) con tiempo para hacer la inscripcion.

Saludos a tod@s





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos