Foros ›
XI Carreira Popular de Betanzos
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
lunaplateada

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
19/03/06
0 Carreiras
179 Mensaxes
VIVEIRO
Respostar citando Envío Xov, 24 Ago 2006, 21:30
Asunto:

Ola a todos bueno de parte de Paco que estivo falando con Emilio o organizador da carreira de Betanzos que lle dixo que estivera falando coa asociacion de veciños de santa cruz para tratar de chegar a un acordo para as datas das carreiras e eles pasaron olimpicamente del, non lle dando opcion a chegar a un acordo para as datas, polo tanto mantivo a data do domingo coma todos os anos. Eu acudín coma sempre con outros compoñentes do C.D. Egovarros-Viveiro e fomos tratados estupendamente por parte da organizacion como en anos anteriores, e esperamos seguir acudindo a Betanzos ainda que coincida con outras carreiras polo trato e o esforzo de toda a organizacion ós cales lles mando un saudo, e tamén un saudo a todos os foreiros.
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Xov, 24 Ago 2006, 21:47
Asunto:

Pregunta Pregunta pues no voy a convertir este post en un cruce de versiones pero va a ser que no,que sta.Cruz ya puso la fecha hace mas de un mes,que el año pasado habian quedado en respetar el calendario,que me comentaron que si hubo intento de contacto de sta.Cruz para confirmar las fechas y es dificil contactar con la organizacion de Betanzos(y de eso doy fe),o sea,no llego a haber contacto a pesar de los intentos,.....y mejor dejarlo asi,que para el año se pongan de acuerdo es lo mejor que puede pasar para alegria de los corredores.
Y admitir tb los errores,como dice bytheface cuando el pato no se que hace con la gallina,que errar es de humanos.
PD-a mi alguien a una semana de las pruebas me dijo que no habian podido hablar con sta Cruz,cuando las fechas estaban puestas,y cuando se decidio la de Betanzos Sta Cruz ya estaba en el calendario hace semanas.(tb hay otra disculpa del seguro de las fiestas,pero eso no fue problema el año pasado,la comision adelanto un dia el inicio oficial de las mismas para que entrara la carrera)

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
Cheche

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/06/05
0 Carreiras
338 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Ago 2006, 22:31
Asunto:

lunaplateada escribió:
Ola a todos bueno de parte de Paco que estivo falando con Emilio o organizador da carreira de Betanzos que lle dixo que estivera falando coa asociacion de veciños de santa cruz para tratar de chegar a un acordo para as datas das carreiras e eles pasaron olimpicamente del, non lle dando opcion a chegar a un acordo para as datas, polo tanto mantivo a data do domingo coma todos os anos. Eu acudín coma sempre con outros compoñentes do C.D. Egovarros-Viveiro e fomos tratados estupendamente por parte da organizacion como en anos anteriores, e esperamos seguir acudindo a Betanzos ainda que coincida con outras carreiras polo trato e o esforzo de toda a organizacion ós cales lles mando un saudo, e tamén un saudo a todos os foreiros.
Amén Mr. Green
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Xov, 24 Ago 2006, 23:55
Asunto:

tambien es cierto,pues me lo acaban de confirmar,lo que dice lunaplateada en cuanto al trato,organizacion y trofeos de esta edicion,en eso siempre nota muy alta;para el año tambien la gente les insistio a la organizacion de celebrarlo sabado a la tarde noche,seria un exito.

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos