Foros ›
Autor
Mensaxe
Ferreiro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/12/03
0 Carreiras
89 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xul 2006, 15:41
Asunto:

tette escribió:
también se hablaba que la organización no estuvo a la altura que las otras ocasiones.

Pues no sé, yo no oí nada. Para mi no tuvieron ningún fallo así gordo pero bueno yo competí en parejas y sólo hice la natación y el kayak.
De todas maneras a mí esta prueba me encanta, ya podían organizar más en otros lugares (y con bici de carretera mejor jejeje Moi feliz )

p.d. ya están puestas las clasificaciones completas en www.cuadriatlontui.com
tette

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
7/09/05
0 Carreiras
1252 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xul 2006, 16:22
Asunto:

A la hora de finalizar la bicicleta mucha gente se confundía y pasaba de largo los boxes, ya que estaba mal señalizado, luego tenía que volver en dirección contraria (no sé si alguno daría alguna vuelta de más... o de menos). Eso lo vi yo que estaba presenciando la prueba.
Luego me comentaron unos colegas que la disputaron que a lo largo del recorrido había mucha menos gente controlando el paso de los participantes que en ediciones pasadas, de hecho, vieron a un par de personas haciendo trampas (acortando el recorrido), yo conozco la zona y es muy fácil hacerlo si no hay nadie vigilando.
Es una pena que una prueba tan particular e interesante como esta vaya a menos: La primer vez creo que estuvo increíble en cuanto a organización, el año pasado quizás perdiera un poco y este año más todavía. No digo que estuviera mal, pero según comentarios de gente que participó en todas sus ediciones que quizás vaya un poco a menos. Ánimo de todas maneras y felicitaciones a la organización.
Okeniata

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/12/05
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xul 2006, 16:56
Asunto:

Boas estiven e participei en individual. A verdade paseino en grande. Pareceume un cto. moi chulo e bonito. Non podo comparalo con ningún outro xa que este e a miña segunda proba, a primeira foi un acuatlón en caldas e tamén o pasei en grande. Xa me picou o gusanillo do triatlón. Sempre lle tiven moito respecto, pero este ano por fin me animei e fun ao grande e dicir a un cuadriatlón.
Dende aquí animarvos a que participedes xa que vendo o estado de forma dos corredores populares e o tipo de carreiras nas que participades iriades máis que sobrados.
Este cuadriatlón foi soamente duro pero nada comparado a carreira de Gondomar coa sufócante calor, alí si que sufrín, e polo que me teñen contado a subida ao monte Aloia tamén lle chegou.
Dicir que non són un bo nadador aínda que o facelo nun río axuda moito tanto para orientarse como para nadar mais comodamente.
O que máis me gustou foi o cto. da bicicleta. no que me subiu adrenalina a tope, cando se baixaba polo casco vello, na última volta xa non tiña case frenos. Tamén contar con un erro de novato ao non repasar o cto. antes xa que na primeira volta perdinme e estiven 15´ dando tumbos polos camiños.
Creo que se notou un chisco que non tiña nin idea de andar en kaiak e parecía que non diferenciaba a dereita da esquerda, pero creo que o final amañeime bastante ben. Non era eu o único que se pelexaba co kaiak.
Por último o sector que mellor me saíu foi a carreira que é o deporte que son menos malo, encontreime descansado grazas a que fixen o kaiak antes e recuperei bastante.
Pareceume un cuadriatlón como dixen antes esixente e poderíase dicir que duro si fixera esa calor aberrante que fixo estes últimos días pero asequible. Non vos digo máis xa que despois aínda saín ata as 7 da maña. E unha compañeira de equipo xa quería ir a correr a Portugal o día seguinte. Dende aqui un saúdo a eses dous superatletas e haber si supermorais se anima pro ano.
Por parte da organización creo que estiveron moi ben e axudáronme en todo aquelo que lles foi posible. Ademáis salientar o traballo dos colaboradores xa que o inicio da proba sin contar coa preparación ea señalización de todo foi as 4:30 ea finalización case as 9 da noite, coa conseguinte recollida do material. E dicir que si alguén se pon como voluntario tense que armar de paciencia. Se houbo confusión nos boxes sería a que non se prestaba a suficiente atención xa que antes de cada proba explicabano claramente. Se cadra podrían haber posto unhas frechas mais grandes nas rúas por que son un pouco corto de vista e pasábame de largo. menos mal que o público xa cho dicía. Con respecto aos que fixerón trampas pois peor pra eles, tanto persoalmente xa que se enganan a si mesmos como deportivamente por non respectar aos compañeiros. Non e culpa da organización que un non sexa persoa. Tamén dicir que sería moi difícil poñer controis pola distancia da proba. Pero que se lle vai facer nunca chove a gusto de todos.


Un saúdo a todos eses cudriatletas.
xabi67

Novo foreiro
Novo foreiro
29/04/06
0 Carreiras
21 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Xul 2006, 22:35
Asunto:

Participé el sábado en este, mi primer cuadriatlon en la modalidad individual, y la verdad es que me encantó.
La prueba no es excesivamente dura, aunque particularmente a mi la bici si que se me hizo un poco cuesta arriba, pero solo debido a la falta de entrenamiento.
La organización, no fue perfecta posiblemente, pero no hubo grandes fallos que yo sepa, y hay que tener en cuenta lo dificil que debe de ser organizar una prueba compuesta por 4 sectores y que duró practicamente desde las 17 h hasta las 21:30. Es muy dificil no cometer fallos.
Por cierto, consegui las clasificaciones, asi q si alguien las quiere, q me envíe un privado con su correo. Un saludo a todos los compañeros.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos