Foros ›
II Duatlón Cross Vila de Beariz
Foros de debate / Tríatlon e Duatlon
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
ghakho

Novo foreiro
Novo foreiro
17/01/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 23 Dec 2009, 12:57
Asunto: II Duatlón Cross Vila de Beariz

El proximo dia 31 de Enero se celebrara el II duatlon cross vila de Beariz,
ya teneis fecha espero que entreneis mucho para poder disfrutar un año mas de esta preciosa competicion, existen cambios salientables con respecto a la prueba de 09, todo es sorpresa!!!! Mas info en www.beariztriatlon.blogspot.com o en www.fegatri.org.
Nos vemos en BEARIZ 2010.
Felices fiestas a todos!!!
hyde

Novo foreiro
Novo foreiro
27/11/09
0 Carreiras
16 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 24 Dec 2009, 0:48
Asunto: Re: II DUATLON CROSS VILA DE BEARIZ

Hola ghakho, este va a ser mi debut en el duatlón, me puedes dar algo de información de la dureza y el tipo de recorrido de bici, es mucho de pistear rápido o tiene mucha trialera ? Va a ser la quinta vez que monte en bici en los últimos 15 años y tengo algo de cague, jeje
Gracias y suerte con la organización
ara74

Foreiro infantil
Foreiro infantil
30/01/09
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 26 Dec 2009, 0:32
Asunto: Re: II DUATLON CROSS VILA DE BEARIZ

Precioso duatlón en el que tuve la suerte de participa el año pasado. El circuito es bastante duro, no por el pefil en sí, sino por las condicines climatológicas. El año pasado mucho frio y mucho barro que hacía que la bici no rodara bien. La carrera a pie durilla en el último segmento por lo mismo (no sentía los pies). Muy buena organización.
Desde luego que animo a la gente a participar, y si es el primero a tomarlo con mucha calma.
ghakho

Novo foreiro
Novo foreiro
17/01/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 28 Dec 2009, 8:29
Asunto: Re: II DUATLON CROSS VILA DE BEARIZ

Si es el debut sera la prueba menos tecnica en bici con perfil un poco mas duro que el año anterior, la carrera se mantiene igual que el año pasado, esperemos por el bien de todos no este tan mal tiempo como el año pasado animense a participar no quedareis indiferentes!!
Sabaris

Novo foreiro
Novo foreiro
19/01/09
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 02 Xan 2010, 17:28
Asunto: Re: II DUATLON CROSS VILA DE BEARIZ

Espero q este tan bien como el año pasado y que haga menos frio.
Felicidades a la gente de Beariz.
El circuito era bastante rápido y las pistas anchas, por lo que no habia problemas a la hora de los adelantamientos como en Samieira, cada uno podia ir a su ritmo sin molestar ni q le molestasen, a mi fue el duatlon cross q más me gusto el año pasado.
kikito

Foreiro infantil
Foreiro infantil
28/03/09
0 Carreiras
52 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 03 Xan 2010, 20:46
Asunto: Re: II DUATLON CROSS VILA DE BEARIZ

hola donde se puede uno inscribir y de que distancias hablamos ?? graciass
ghakho

Novo foreiro
Novo foreiro
17/01/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 08 Xan 2010, 8:29
Asunto: Re: II DUATLON CROSS VILA DE BEARIZ

Perdon por no poder contestar antes pero las inscripciones se pueden hacer en fegatri.org, a partir de ahora podeis consultar novedades sobre la prueba en beariztriatlon.blogspot.com,para ls que estais dudosos sobre la prueba podeis ir a inspeccionar el recorido el dia 17 de enero todo esta listo para poder ir ademas tendreis duchas para bicis y ciclistas!!!
Bibi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 09 Xan 2010, 22:43
Asunto: Re: II DUATLON CROSS VILA DE BEARIZ

Hola ghakho, este ano quería probar a facer algún duatlón, pois o ano pasado inicieime no triatlón e gustoume o asunto. Estiven ollando o da kedada no blog do voso clube e gustaríame ir o 17 para ir tendo unha toma de contacto co duatlón. O problema é que non sei onde queda o lugar da proba, eu vivo en Santiago así que se me indicas hacia onde tirar mellor!! Saúdos.
manger316

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
15/01/07
0 Carreiras
223 Mensaxes
Lugo
Respostar citando Envío Dom, 10 Xan 2010, 17:46
Asunto: Re: II DUATLON CROSS VILA DE BEARIZ

Donde se pode ver información sobre o duatlón porque na páxina propia eu só vexo posto o do entreno do próximo domingo?

Gracias
ghakho

Novo foreiro
Novo foreiro
17/01/09
0 Carreiras
36 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Xan 2010, 8:06
Asunto: Re: II DUATLON CROSS VILA DE BEARIZ

Moi boas BIBI Beariz na carretera nacional que une Ourense-Pontevedra (N541) Dende Santiago podes ir por Forcarei e logo coller direccion O Carballiño e xa logo veras un cartel que indica Beariz, tan pronto pasar o cartel de Beariz na entrada do pobo tes que coller un cruce a dereita e xa estas no pabellón!!!
Bibi

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/04/08
0 Carreiras
81 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Xan 2010, 9:28
Asunto: Re: II DUATLON CROSS VILA DE BEARIZ

Graciñas ghakho!!
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
671 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Mér, 13 Xan 2010, 1:06
Asunto: Re: II DUATLON CROSS VILA DE BEARIZ

Pois eu agardo estar ahí tamén, ainda que estou comezando a tempada e ei chegar un pouco xusto, ha ser o meu debut no duatlon, xa fixen dous triatlons pequenos, e se me divirto tanto como neles xa me dou por satisfeito... ainda que o ano pasado fun a BEARIZ a ver a prova e me dá que se sufriu de lo lindo !! Pero... iso xa o sabiamos cando nos enterramos nestes deportes...non?? Un saudo amigos
toledano

Super Veterano
Super Veterano
4/07/08
0 Carreiras
2244 Mensaxes
OURENSE
Respostar citando Envío Mér, 13 Xan 2010, 22:06
Asunto: Re: II DUATLON CROSS VILA DE BEARIZ

Nunca participei e, non sei como é a mecánica das transicións. Gustaríame saber si é fácil e posible que un novato poda iniciarse nesta proba. Tentaría de non molestar a ninguen.

SAÚDOS.

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)

Grelos, sexo, e muiñeira.
danics

Novo foreiro
Novo foreiro
14/01/10
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Xan 2010, 10:55
Asunto: Re: II DUATLON CROSS VILA DE BEARIZ

Hola
Antes de nada, saludos a todos. Me gustaría participar en el duatlón pero creo que todavía estoy un poco verde. Sólo he corrido unas pocas populares, y mi objetivo es poder correr algún triatlón en verano (y a poder ser, no quedar último)
Voy a ir este domingo a la quedada para ver qué tal.
Esguellao

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/08
0 Carreiras
385 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 14 Xan 2010, 14:18
Asunto: Re: II DUATLON CROSS VILA DE BEARIZ

Hoxe inscribinme. O pasado ano xa quedara con ganas de participar e non poidera por coincidir cun campeonato galego de cross. Iste ano, pensando xa en Beariz, non deixei a bici no inverno e agora veremos que tal se me da. Espero non desentonar moito, ainda que teño a dubida das transicións, xa que non as preparei. En fin, o caso será divertirse. Vémonos





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos