Foros ›
novo equipo: OS IRMANDIÑOS
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 24 Out 2009, 21:18
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Montxo,quedamos 7:45,en el parque del cementerio,vienen 2 coches de Tuy,(Rafa,Manu,y lito)Amador ya sale de redondela,asi que puntual,si quieres atrasa la hora .Hasta mañan
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Out 2009, 20:37
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

IRDAM escribió:
Montxo,quedamos 7:45,en el parque del cementerio,vienen 2 coches de Tuy,(Rafa,Manu,y lito)Amador ya sale de redondela,asi que puntual,si quieres atrasa la hora .Hasta mañan

Sabes si xa voltaron do cimiterio o resto dos Irmandiños?

Imos facer un repaso

Amador, nin o vin en Santiajo
Home nejro ahi o vai
nikito ten bicicleta nova (esta e de carreiras)

Asi me justa concentrados po proximo circuito, descanso de unha seman e a atacar de novo.

De todas formas temos que ir arranxando o de San Martiño, paparota despues da carreira e decidir as eleccions pa capitania ok.

veña escribir aljo por dios Silbar
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mar, 27 Out 2009, 9:29
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Vos dias Irmandiños, vos dias capitan meu capitan. Satisfecho
A proxima vez quedade noutro sitio menos lujubre que eso do cemiterio da yuyu Disimulando Disimulando Disimulando . Contade conmijo para o sanmartiño Bailar Bailar Bailar e contade conmijo tamen para formar o equipo dos Irmandiños para esta temporada, como non pode ser doutra maneira Rezar Rezar Rezar Bailar Bailar Bailar .

Quixera aproveitar este momento e propoñerlle a Amador Pensando Pensando se quere formar parella (de feito) conmijo para competir no apartado de parellas Rezar Rezar Rezar , e asi poder ganarlle a parella deste ano Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo , que non fan mais que ocupar paxinas na prensa do corazon como "A PARELLA DO ANO" Mr. Green Mr. Green Mr. Green .

Amador, Rezar Rezar Rezar so me tes que contestar SI OU NON, poñendoooo neste foro, ala homiño, animate, so pon SI ou NON.

Un saudo

www.casadebrea.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 28 Out 2009, 22:38
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Despois de exito acadado na tempoda que esta a rematar, nada mais e nada menos que CAMPIONS Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Que tendes pensado pa tempada 2009/10

Ir dicindo aljo, que hai ofertas doutros equipos pa desestabilizarnos, veña co tempo apremia.

saudos
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Xov, 29 Out 2009, 9:00
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

montxo escribió:
Despois de exito acadado na tempoda que esta a rematar, nada mais e nada menos que CAMPIONS Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Que tendes pensado pa tempada 2009/10

Ir dicindo aljo, que hai ofertas doutros equipos pa desestabilizarnos, veña co tempo apremia.

saudos

Hola Montxo, Pensando Pensando Pensando eu penso que despois do circuito feito o ano pasado e vendo como imos Rezar Rezar Rezar , deberiamos inscribirnos outra vez sin perder o mais minimo de tempo Guiño Guiño Guiño , sobre todo para Nono Nono Nono acalar a eses outros equipos que estan desexando ou ben que non participemos ou ben que nos desfajamos como equipo, porque xa se sabe o medo e libre Avergonzado Avergonzado Avergonzado . E si te fixas este ano sejuro que vai haber mais Silbar Silbar Silbar falcons que nunca e penso que so por ese motivo Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo OS IRMANDIÑOS temos que estar ahi para voltar a Silbar Silbar Silbar Guiño Guiño Guiño "correr os gorrions detras dos falcons" Mr. Green Mr. Green Mr. Green .

Asi que dito esto. CONTA CONMIJO Rezar Rezar Rezar Satisfecho

www.casadebrea.com
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Xov, 29 Out 2009, 14:28
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

ESTA MENSAXE E PARA AMADOR, Pensando Chorando Chorando COMO NON RECIBO RESPOSTA PARA CORRER EN PARELLA E COMO DIN QUE QUEN CALA CONSINTE Bailar Bailar Bailar , VOU ESPERAR UNS DIAS A QUE ME CONTESTES NO FORO SI QUERES FACER PARELLA CONMIGO OU NON Rezar Rezar Rezar , E SI NON CONTESTAS ENTENDEREI QUE SI QUERES Silbar Silbar Silbar , E ANOTAMONOS PARA JANARLLES A ESTES DOUS LANJRANS QUE Enfadado Enfadado JANARON O ANO PASADO POR FALTA DE RIVALIDADE. Mr. Green

UN SAUDO

www.casadebrea.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Out 2009, 18:09
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

home_de_nejro escribió:
ESTA MENSAXE E PARA AMADOR, Pensando Chorando Chorando COMO NON RECIBO RESPOSTA PARA CORRER EN PARELLA E COMO DIN QUE QUEN CALA CONSINTE Bailar Bailar Bailar , VOU ESPERAR UNS DIAS A QUE ME CONTESTES NO FORO SI QUERES FACER PARELLA CONMIGO OU NON Rezar Rezar Rezar , E SI NON CONTESTAS ENTENDEREI QUE SI QUERES Silbar Silbar Silbar , E ANOTAMONOS PARA JANARLLES A ESTES DOUS LANJRANS QUE Enfadado Enfadado JANARON O ANO PASADO POR FALTA DE RIVALIDADE. Mr. Green

UN SAUDO

Non fai falla que JRITES, que non te oye, ojala janedes vos Muerto , que ais todo queda na casa, pero non a ser doado Enfadado
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 29 Out 2009, 18:13
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

CAMPIONS

CAMPIONS

CAMPIONS

OE OE OE
...........


Veña coño disfrutai, que non jañaremos outra vez hasta o ano que ven
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Ven, 30 Out 2009, 10:10
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Abraiado Abraiado Abraiado Abraiado mimadriña do carmen, Aplauso Aplauso Aplauso canta xentiña esta a intentar faser equipos e nos aqui Rezar Rezar Rezar quietiños sin saber si vamos ou vimos.

Enfadado Enfadado Enfadado Montxo, a ver, peja un jolpe de timon, duan ves, Bailar Bailar Bailar e inscribenos que ainda van pensar que temos medo. Avergonzado Avergonzado Avergonzado

un saudo aos irmandiños

PD.: AMADOR ESTOU ESPERANDO A TUA RESPOSTA, XA SABES, SI OU NON Satisfecho Satisfecho

www.casadebrea.com
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Out 2009, 15:57
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

home_de_nejro escribió:
8O Abraiado Abraiado Abraiado mimadriña do carmen, Aplauso Aplauso Aplauso canta xentiña esta a intentar faser equipos e nos aqui Rezar Rezar Rezar quietiños sin saber si vamos ou vimos.

Enfadado Enfadado Enfadado Montxo, a ver, peja un jolpe de timon, duan ves, Bailar Bailar Bailar e inscribenos que ainda van pensar que temos medo. Avergonzado Avergonzado Avergonzado

un saudo aos irmandiños

PD.: AMADOR ESTOU ESPERANDO A TUA RESPOSTA, XA SABES, SI OU NON Satisfecho Satisfecho

Vai haber novidades Moi feliz , estou a buscar frescura po equipo, pensa que OS CAMPIONS, estalle gardado o numero 1 pa proxima tempada, asi que non me metades presa.

Houbo moitos cambios en certos integrantes do equipo, e ajora xa no me valen, a mais que ainda non estan o dia os PAJOS, pendientes da tempada pasada, moais dun vai quedar fora, e non miro a ninguen Ríndose Ríndose Ríndose

Tendes que pensar que facendo un simil fubolero, somos os mais jrandes e a quen no lle justa xojar nun JRANDE

Asi que calmita e tereivos informado.

un saludo
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 30 Out 2009, 20:37
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Idebos perparando............. Ríndose Ríndose Ríndose Ríndose

Vai haber una nova fichaxe, de momento ten contrato de obra Avergoñado

Podese decir que a fame fai estrajos, que se preparen os apoltronados, porque aljun non a comer o turron Enfadado

E como nos estatutos vigentes di ben claro que o capitan ten que antepor o ben do equipo por cima de todo, na primeira carreira do circuito xa se vai saber quen madruja os fin de seman Payaso

Sejiremos informando Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 31 Out 2009, 21:29
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Xa esta todo arranxado

nikito sera vaixa pa tempada que ven Silbar , por motivos personais, bueno ya non entra nos plan do equipo, deixo de ser SOLTEIRON, e ajora a de estar aseado, e juapo, por iso trocou, po trialon, pero non se ha votar de menos no equipo, porque era o mais rapaido pero o menos eficiente ou sexa VAJO, o seu sustituo e dun nivel mais alto, en todo todito, e non se a notar a sua falla Aplauso

pois iso o equipo esta listo

Amador
home de nejro
irdam
montxo
runrunpabli

irdam e runrunpabli tendes que darvos de alta no circuito individual,
unha vez feito xa esta todo OK

Veña entrenade dabondo Mr. Green Mr. Green

Ah, nikito sejira sendo un IRANDIÑO, toda a sua vida anque se case Ríndose
e sejiremos indo xuntos as carreiras bien te lo sabe el Rezar
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Sáb, 31 Out 2009, 21:58
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Ola Montxo, Aplauso Aplauso Aplauso jrasias por ir poñendo orden en toda a orjanisasion, Bailar Bailar Bailar iba sendo hora, Pensando Pensando Pensando estou desexando coñecer ao novo irmandiño que xa vexo que ten sonido de bo motor Satisfecho Satisfecho Satisfecho .

Por certo si ves a amador dille que se inscriba tamen senon vai ser difisil poder ter un equipo de sinco Silbar Silbar Silbar .

Enfadado Enfadado Enfadado Enfadado Amadorrrrrrrrrrrrrrrrr estou esperando a tua contestasion para formarrrrrr parella de feito Satisfecho Satisfecho Satisfecho , Rezar Rezar Rezar dios, nunca ninjen me costou tanto de convenser para que fora a miña parella Chorando Chorando Chorando

www.casadebrea.com
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
667 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Lun, 02 Nov 2009, 12:48
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Nono Nono que pouca memoria, ainda estou de corpo presente.. e vos xa celebrando a nova incorporación !! Enfadado Eu que o dín todo por este équipo...!! E ídeslle facer caso ós embustes do Sr.Montxo ?? Eu nunca pensei en abandoar os meus Irmandiños ata que Montxo me ameazou cunha forquilla chea de esterco e me oblijou a abandoar o equipo para poder mangonear el ó seu antoxo Mad
Pero tranquilos Irmandiños ei comprar unha forquilla mais jrande ca del e volverei para espichalo como se dun meduco se tratase, para botar man deste equipo ingobernado !! Chorando
SIEMPRE VUESTRO. NIKITO...
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mar, 03 Nov 2009, 10:48
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

NIKITO escribió:
:[-( Nono que pouca memoria, ainda estou de corpo presente.. e vos xa celebrando a nova incorporación !! Enfadado Eu que o dín todo por este équipo...!! E ídeslle facer caso ós embustes do Sr.Montxo ?? Eu nunca pensei en abandoar os meus Irmandiños ata que Montxo me ameazou cunha forquilla chea de esterco e me oblijou a abandoar o equipo para poder mangonear el ó seu antoxo Mad
Pero tranquilos Irmandiños ei comprar unha forquilla mais jrande ca del e volverei para espichalo como se dun meduco se tratase, para botar man deste equipo ingobernado !! Chorando
SIEMPRE VUESTRO. NIKITO...

Chorando Chorando Chorando ayyyyy, aaaaaaaaayyyyyyyy, da miña vida, nikito, Chupete Chupete Chupete non sabes ti, como che ei votar de menos, xa antes de que partas para outros portos Triste Triste Triste , xa rompo a chorarrr Chorando Chorando Chorando , espero ainda que sexa poderche mirar en aljunha carreira Bailar Bailar Bailar , verche esa melena al viento que ti tes Abraiado Abraiado Abraiado , eses andares jarbosos Ríndose Ríndose Ríndose , ese sorriso mafioso que tanto cautiva as mulleres Disimulando Disimulando Disimulando , bueno meu home, que todo che saia ben ca Nono Nono Nono mariconada esa do triatlon que Pensando Pensando Pensando nin corres, nin nadas nin pedaleas como dios manda.
Apertas para ti meu Irmandiño Satisfecho

www.casadebrea.com





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos