Foros ›
novo equipo: OS IRMANDIÑOS
Foros de debate / O Circuito 2008/09
Este tema está pechado: non pode editar mensaxes ou responder.

Autor
Mensaxe
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 08 Xul 2009, 17:50
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Anda,por fin ya empiezan a verse por aqui la gente,teniamos desde el sabado sin aparecer,quedasteis reventados de la carrera de leiro o que ?,yo es que andaba en el entierro de Michael jackson Silbar .
Hay que felicitar a Montxo por hacer una de sus mejores carreras del año,que maquina de coger puntos Moi feliz .

Bueno jpb353,animo tio,recuperate que aun faltan 4 dias,que ni se te pase por la cabeza que no vas a Esgos,eh ?, no le tendras miedo a esa pequeña subida ? Muerto .Yo a estas carreras de subida le tengo cogido el truquillo,ME SUELO ARRASTRAR BIEN ,la del Aloia tambien me gusta,y lo mejor de las 2 ,luego hay comilona Bailar .
Nikito,tu te lo pierdes,van haber cheer leaders ambientando la bajada en autobus desde la montaña,y luego un espectaculo en tanguita en la piscina,te lo vas a perder ? Mr. Green .

Beauvais,felices vacaciones,por el sur,parece que andais a relevos tu y jpb353,que tiene unos dias que vino de por ahy tambien,saludos,y tomate otra a la salud de Os Irmandiños.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Xul 2009, 7:05
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

beauvais escribió:
Un saúdo ós irmandiños dende as vacacións en Caños de Meca (Cádiz) onde me sentou de vicio a botella de irmandiños power

un saudo amigo Beauvais, alegrome moito que estes de JOLIDEIS, que recordos me trae a min ese lugar, a min si que me sentaba de vicio estar por eses lares

E non te preocupes que IRMANDIÑOS POWER COLLEITA 2008 teremos a oportunidade de degustalo mais veces.

O dito unha aperta e que o pases superben.
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Xov, 09 Xul 2009, 7:19
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

y mira que perderme la degustación del domingo en Leiro...

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Xul 2009, 11:22
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Pipe escribió:
y mira que perderme la degustación del domingo en Leiro...

Tranki Pipe, que ti eres da casa, nada de degustacion, ni hablar, ti has de levar unha farta Silbar Moi feliz
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 09 Xul 2009, 11:30
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

jpb353 escribió:
ola irmandiños, levo un par de días fo.....ido, o martes tiven picos de febre Chorando Chorando , chegando á noite a 37'8 Muro e dor muscular nas pernas e tamén polo lombo, espero, pero non o sei, poder estar dispoñible para esgos Rezar Rezar , por dous motivos, primeiro porque senon o capitan dos irmandiños non recolle puntiños Nono Nono Nono , e segundo e mais importante porque sin o home de nejro Chupete que vai a ser do meu ben querido irdam Chupete Chupete , pois nada, que seguro que non rinde á altura que necesitamos Demo sorrindo Demo sorrindo .

Un saudo, e xa vos irei informando da miña evolucion

Nada Jesus, si o sabado andas po la zona, convidovos a unha churrascada, tanto a ti como a Nikito, a Amador digollo en directo porque este non e amijo de entrar no foro, pois iso o Irdam mais eu imos enjordar o bandullo, con unha potente CHURRASCADA e mais que nada pamotivalo un pouco pa Esgos.

Penso que con churrasco e o IRMANDIÑOS POWER, irnase todos o males

un saudo
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Xov, 09 Xul 2009, 15:41
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

montxo escribió:
beauvais escribió:
Un saúdo ós irmandiños dende as vacacións en Caños de Meca (Cádiz) onde me sentou de vicio a botella de irmandiños power

un saudo amigo Beauvais, alegrome moito que estes de JOLIDEIS, que recordos me trae a min ese lugar, a min si que me sentaba de vicio estar por eses lares

E non te preocupes que IRMANDIÑOS POWER COLLEITA 2008 teremos a oportunidade de degustalo mais veces.

O dito unha aperta e que o pases superben.


JOLIDEIS pero con metenemento. Hoxe enfilei a estrada Caños de Meca - Barbate e mamaciña. Os primeiros 1400 metros parece que subes o Tourmalet. Ao principio pensaba correr hacia Conil pero tendo en conta a proba do Aloia decidinme a sufrir un pouco.

Pasádeo ben en Esgos
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Lun, 13 Xul 2009, 12:03
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

ola irmandiños, non sei que tal estades despois do de esgos, eu quedei reventado, ainda que moi contento, nunca fixera un tempo tan bo por km, jejejejeje, 6 minutos e pico, espero poder estar na carreira do monte aloia, e aportar o meu gran ao equipo, pero como xa sabedes algúns ese dia teño compromisos persoais e ao mellor non chego, asi que se non vou, perdoade, pero como haia a minima oportunidade estade seguros que ahi me planto eu a dar o callo.

Un saudo, e forsa Irmandiños
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 14 Xul 2009, 9:31
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

jpb353 escribió:
ola irmandiños, non sei que tal estades despois do de esgos, eu quedei reventado, ainda que moi contento, nunca fixera un tempo tan bo por km, jejejejeje, 6 minutos e pico, espero poder estar na carreira do monte aloia, e aportar o meu gran ao equipo, pero como xa sabedes algúns ese dia teño compromisos persoais e ao mellor non chego, asi que se non vou, perdoade, pero como haia a minima oportunidade estade seguros que ahi me planto eu a dar o callo.

Un saudo, e forsa Irmandiños

Non pode ser, agora que esta ahi tan perto, temos que remachar, total solo son 8 kms., uns 50 minutos como ti dis a 6 minutos km., que e iso pa un IRMANDIÑO.

Veña que temos que dar o ultimo paso

Forxa Irmandiños
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Mar, 14 Xul 2009, 23:27
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

ola rapases Guiño , bueno a primeira parte da decision de ir correr o aloia xa esta feita Bailar Bailar , hoxe xa me inscribín Bailar Bailar , para a carreira, Pensando Pensando agora so me falta poder estar alí para correla con vos Rezar Rezar Rezar , así que xa sabedes, en principio contade conmigo.

Un saudo, e vamos para diante Irmandiños Guiño Guiño , a polo primeiro posto, vamos a pillar falcons Demo sorrindo Demo sorrindo .
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 16 Xul 2009, 20:46
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Bueno IRMANDIÑOS

Eiqui estamos presto pa proxima faena, ya temos a isotonica preparada o IRMANDIÑOS POWER COLLEITA 2008, pa festa postcarreira, tamen habera pas equipas amigas,que nos queiran acompañar, asi que o dito.... vemonos o sabado no Aloia

un saudo
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Xov, 16 Xul 2009, 23:36
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Xa falei co amigo Montxo, e o sabado non poderei acudir, e creedeme cando vos digo q preferiría sufrir subindo esas costaneiras Muerto a pagar a multa que me chegou o mes pasado ( a boda dun compañeiro ). Muro e ainda por riba perdome a churrascada, son rarito si....pero prefiro a churrascada a unha mariscada... terei fodidas as papilas gustativas, que sei eu...
Bueno... portadevos ben, correde moito, non levedes un jolpe, sacade moitos puntiños e que aproveite ese churrasco Chorando

un saudo amigos IRMANDIÑOS e DEMAIS FAMILIA
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Xov, 23 Xul 2009, 12:35
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

ola, rapases, estiven a mirar Abraiado o calendario e xa me anotei para a noturna de vilajarsia Angel , Idea Idea ademais penso que se debe estar nesta carreira polo acontecido a Guillermo.

Tamén me anotei a de Bailar Bailar Guitiriz e penso anotarme a de Cartelle e facer doblete no dia Rezar Rezar , non sei que opinaredes vos Pensando , pero hai que coller puntiños Guiño a ver si dunha vez por todas poñemonos primeiros Bailar Bailar .

Bueno, xa me comentaredes como vos vai a todos e si estaredes nas mesmas carreiras.

Saudos Molón
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 24 Xul 2009, 21:35
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

jpb353 escribió:
ola, rapases, estiven a mirar Abraiado o calendario e xa me anotei para a noturna de vilajarsia Angel , Idea Idea ademais penso que se debe estar nesta carreira polo acontecido a Guillermo.

Tamén me anotei a de Bailar Bailar Guitiriz e penso anotarme a de Cartelle e facer doblete no dia Rezar Rezar , non sei que opinaredes vos Pensando , pero hai que coller puntiños Guiño a ver si dunha vez por todas poñemonos primeiros Bailar Bailar .

Bueno, xa me comentaredes como vos vai a todos e si estaredes nas mesmas carreiras.

Saudos Molón

Hola "home de nejro"

Eu tamen estarei en Vilajarsia, e o compañeiro Irdam tamen estara, coido que os mais tamen iran acola, pois andan un puco faltos de festa, e xa lles pica o lombo Bailar Bailar Bailar de todas formas temos que incentivalos un pouco, encherlles o bandullo e que se tonifiquen co IRMANDIÑOS POWER, agora nestas datas hai que orjanisar aljo-

un saudo meu
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
303 Mensaxes
http://www.casadebrea.com
Respostar citando Envío Dom, 26 Xul 2009, 10:50
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Ola irmandiños, como se nota que estamos nas epocas vacacionais Silbar Silbar , eiqui, non escribe nin o pupas Disimulando Disimulando , jjejejejejeej.
Irdam debe andar moi liado entrenando Muro Muro Muro para janarme en vilagarcia Rezar Rezar Rezar que xa nin escribe.
Nikito, dende a foda, uy Demo sorrindo , perdon a Boda, debeu de entrarlle depresion postboda Triste Triste ao ver que todos se casan menos el Rezar Rezar que non ten nin moza Muro Muro , e todo eso levao a meterse na cama Avergonzado Avergonzado e asi non sabemos si poderemos contar con el en vilagarcia. Nono Nono Nono
De Amador xa sei que non podo esperar unha sola palabra no foro Nono Nono , pois como nos saiu dislexico de dedos Silbar Silbar , pois non escribe, menos mal que corre, e hai que ver como o fai Aplauso Aplauso Aplauso .
En fin Montxo, que por sorte estamos ti e mais eu para darlle vidilla ao foro dos Irmandiños.

Estou dacordo contigo que en vilagarcia deberiamos facer algo Pensando Pensando , poderiamos cear unha currascada, e que pague o ultimo, ouxesa, Irdam, Bailar Bailar Bailar , non sei que che parece Angel Angel Angel

Un saudo aos meus IRMANDIÑOS
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Mensaxes
O Porriño
Respostar citando Envío Dom, 26 Xul 2009, 18:58
Asunto: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

Eeeeeeeeeeeeeehhhhhh !! Tranquis colejas !! Parar No estaba muerto estaba de parranda !! Mr. Green a verdade que vos tiven un pouco olvidados, pero é que o verán dame para desconectar de todo e había tempo que non entraba na páxina... "mea culpa" non teño perdón de dios !
Bueno pois xa me anotei en Vilagarcía e na miña defensa teño que alegar que estou dandolle mais caña a bicicleta e a natación para debutar na categoría de Triatlón o 22 Agosto en Allariz e estou descuidando un pouquiño a carreira a pé para darlle mais caña outra vez a partir de Setembro.
¿¿ IDES FACER ALGUNHA CARREIRA MAIS ANTES DE VILAGARCÍA ??
un saudo amigos
p.d. Jesús jracias por preocuparte por mín, pero eime casar o día que colla unha moza con manual de instruccións... non hai cristo que as entenda !! Payaso Mr. Green





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos