Foros ›
novo equipo: OS IRMANDIÑOS
Forum Index / O Circuito 2008/09
This topic is locked: you cannot edit posts or make replies.

Author

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4783 Posts
vigo
Reply with quote Post Thu, 02 Jul 2009, 20:49
Post subject: Re: novo equipo: OS IRMANDIÑOS

montxo escribió:
safardatxo escribió:
Noraboa equipaso!!! ides a por todas,Porriño power!!!

Gracias safardatxo, si vas o domingo a Leiro vas probar o Irmandiños power, que e o que tomamos os do Porriño pa adestrar e a REVOLUSION en bebidas energeticas.

un saudo e deixate ver mais a menudo.

Eu me deixo ver pero pola zona nobre da carreira,ou sexa a cola da mesma,non sendo a de S.Xoan que Irdam cedeume o seu dorsal para subirme a autoestima o poder verme tan arriba nunha carreira Laughing ,falando de Irdam como vai esa lesion?
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Posts

Reply with quote Post Thu, 02 Jul 2009, 21:28

Hola

Decia que te deixeras ver po lo foro, Very Happy Very Happy

Hose etiven adestrando con Irdam, leveino a Risca, e a verdade e que anda o pobre home ca moral moi baixa, pero vai millorando da perna,fixo una rodaxe e en Leiro sera da partida, aconselleille que puxese gelo e mañan que fora a modo, dende eiqui damoslle moitos animos e que este tranquilo que se pora ben.

ARRIBA ESE IRDAM........FORSA

un saudo
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Posts
cambados
Reply with quote Post Thu, 02 Jul 2009, 21:30

Alégrome moito de que Irdam esté mellor. Ánimo.
Mincha

Maratoniano
Maratoniano
23/11/08
0 Carreiras
2137 Posts
Salvaterra de Miño
Reply with quote Post Thu, 02 Jul 2009, 22:18

Moito ánimo para IRDAM que queremos vervos no mais alto da clasificación.
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
301 Posts
http://www.casadebrea.com
Reply with quote Post Thu, 02 Jul 2009, 22:54

Ay, meu irmandiño Irdam, Cool o dia esta preto en que eu, Chupete home de nejro Chupete , chegarei a galaecia Bailar Bailar para verte conmigo na carreira de leiro e non quero disculpas Parar Parar , de uy que estoy malito Muerto Muerto , nin nada que se asemelle, asi que xa sabes, descansa estos dias e mellorate Rezar Rezar que o dia esta chegando e ainda que sexa levote a rastro ata a meta Twisted Evil Twisted Evil , que non se diga de nos Nono Nono , os irmandiños, que non somos capaces de dar todo en todalas carreiras Mr. Green Mr. Green .

Animo meu amigo, estou desexando verte e correr ao teu lado.

Un saudo
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Posts
O Porriño
Reply with quote Post Fri, 03 Jul 2009, 15:48

Desajradecidos...malas personas...acabais de erir mi sensibilidad !!
Mira que chamarme vajo !! Enfadado Enfadado Eu que o dou todo pola causa Irmandiña... Nono Eivos lavar esa boca con xabón lajarto... Mad Mr. Green
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Posts
O Porriño
Reply with quote Post Fri, 03 Jul 2009, 15:54

Ah !! tranquilos o amigo Irdam solo estaba un pouco mimoso... unha caixa de jalletas "surtidos Cuétara" e unhas frejiñas polo cachazo, con moito cariño... e esa rodilla volve estar como un reloj...é que o bruto do Montxo maltratamo, é Irdam necesita cariño... tranqui Irdam que yo si que te quiero !! Payaso Avergonzado
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Posts

Reply with quote Post Fri, 03 Jul 2009, 16:13

NIKITO escribió:
Ah !! tranquilos o amigo Irdam solo estaba un pouco mimoso... unha caixa de jalletas "surtidos Cuétara" e unhas frejiñas polo cachazo, con moito cariño... e esa rodilla volve estar como un reloj...é que o bruto do Montxo maltratamo, é Irdam necesita cariño... tranqui Irdam que yo si que te quiero !! Payaso Avergonzado

Eres un inquisidor, ti o que queres agarrar o mando e mangonear a tua maneira pero vaiche costar votarme fora (coma un que eu me sei), ei de morrer antes de perdela vida., si queres o meu carjo a de ser con limpeza nin trucos

Arriba Irmandiños Aplauso Aplauso Aplauso
IRDAM

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/09/07
0 Carreiras
224 Posts

Reply with quote Post Fri, 03 Jul 2009, 17:57

Moi buenas a todos,graciñas por los buenos deseos de mi mejoria,no como otros (unas galletas cuetara), Payaso Payaso .Despues de 4 dias de paro forzoso,fui a dar un rodaje de 20´,y malamente con un ritmo lento,termine con muchas molestias,y ayer quise probar en otro terreno mas blando,por la Risca que me recomendo Montxo,y pude rodar 40´,y acabar con ritmo de 4´,hoy voy otra vez,para comprobar que no fue alucinacion,y ver como responde la rodilla a cambios de ritmo,mañana descanso para darlo todo en Leiro,solo espero estar bien y disfrutar la carrera.
Haber Nikito y Montxo animaros para un pequeño rodaje en la Risca, a las 9 esta bien ?.
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Posts

Reply with quote Post Fri, 03 Jul 2009, 18:41

IRDAM escribió:
Moi buenas a todos,graciñas por los buenos deseos de mi mejoria,no como otros (unas galletas cuetara), Payaso Payaso .Despues de 4 dias de paro forzoso,fui a dar un rodaje de 20´,y malamente con un ritmo lento,termine con muchas molestias,y ayer quise probar en otro terreno mas blando,por la Risca que me recomendo Montxo,y pude rodar 40´,y acabar con ritmo de 4´,hoy voy otra vez,para comprobar que no fue alucinacion,y ver como responde la rodilla a cambios de ritmo,mañana descanso para darlo todo en Leiro,solo espero estar bien y disfrutar la carrera.
Haber Nikito y Montxo animaros para un pequeño rodaje en la Risca, a las 9 esta bien ?.

Imposble curra hasta las 20:30 , pero si quieres tomamos unas isotonicas despues, llamame ok

tu tambien Nikito si tal nos vemos

hasta ahora
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
301 Posts
Reply with quote Post Fri, 03 Jul 2009, 19:09

ola, rapases Bailar Bailar , o home de nejro Twisted Evil xa quejou a jalisia Silbar Silbar , asi que xa estamos todos para Leiro Aplauso Aplauso .

Irdam, alejrome moito que xa empeses a rodar Parar ainda que penso que o de 4' pode ser unha alusinasion pola dor maiormente Pensando Pensando , porque sinon, que deus me colla confesado, chejarei moi detras de ti e ca lenjua fora Muro Muro .

Bueno un saudo e hasta leiro Mr. Green Mr. Green
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Posts

Reply with quote Post Fri, 03 Jul 2009, 23:11

jpb353 escribió:
ola, rapases Bailar Bailar , o home de nejro Twisted Evil xa quejou a jalisia Silbar Silbar , asi que xa estamos todos para Leiro Aplauso Aplauso .

Irdam, alejrome moito que xa empeses a rodar Parar ainda que penso que o de 4' pode ser unha alusinasion pola dor maiormente Pensando Pensando , porque sinon, que deus me colla confesado, chejarei moi detras de ti e ca lenjua fora Muro Muro .

Bueno un saudo e hasta leiro Mr. Green Mr. Green

Tranki Jesus, Irdam esta o 100x100 da perna. da cabeza tamen, no fijado xa non sei, pero a tope e con janas pa Leiro

una aperta e vemonos Bailar
home_de_nejro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
5/01/09
0 Carreiras
301 Posts
Reply with quote Post Wed, 08 Jul 2009, 7:20

ola irmandiños, levo un par de días fo.....ido, o martes tiven picos de febre Crying or Very sad Crying or Very sad , chegando á noite a 37'8 Muro e dor muscular nas pernas e tamén polo lombo, espero, pero non o sei, poder estar dispoñible para esgos Rezar Rezar , por dous motivos, primeiro porque senon o capitan dos irmandiños non recolle puntiños Nono Nono Nono , e segundo e mais importante porque sin o home de nejro Chupete que vai a ser do meu ben querido irdam Chupete Chupete , pois nada, que seguro que non rinde á altura que necesitamos Twisted Evil Twisted Evil .

Un saudo, e xa vos irei informando da miña evolucion
MICHI

Montañés
Montañés
26/11/07
0 Carreiras
664 Posts
O Porriño
Reply with quote Post Wed, 08 Jul 2009, 15:47

Non hai escusas Jesús !! ainda q sexa con 40 de febre, vas correr a Esgos, que total son 13 kilometruchos en subida... Silbar Silbar , ten en conta que este vajoneta que che fala non vai acudir Embarassed e tedes que facer que non se note na puntuación... Enfadado asi que a correr moito e lixeiros !!
¡¡ no hay dolor !!
Tranqui Jesus que estas feito un chavalito e deseguida te recuperas... unha aperta e que te mellores, amigo Wink
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8103 Posts
Vigo
Reply with quote Post Wed, 08 Jul 2009, 16:37

Un saúdo ós irmandiños dende as vacacións en Caños de Meca (Cádiz) onde me sentou de vicio a botella de irmandiños power

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum