pikamoku escribió: |
si hay que polemizar polemízase, que pa eso estamos en Navidá ![]() de ahí a facer o chiste fácil do que escribe o blog ese, vai un treito (grande). En cinco minutiños fágoche eu un en contra de non coidar os montes ou os beneficios da pesca abusiva. Por dicir algo. Sin acritú |
guti290971 escribió: |
Ramallo, mirate os pes y dime se non os tes deformados por mor de usar calzado toda a tua vida. O da Paleodieta e respetable, como o de correr descalzo, e non por ser alternativo e buscar non ter dor , vai se un frikie. |
ramallo escribió: | ||
Yo no he opinado, ( me da igual), si tu eres capaz de correr sin dolor así, bien, me alegro, porque yo se lo que es correr con dolores |
pikamoku escribió: |
si hay que polemizar polemízase, que pa eso estamos en Navidá ![]() pero o que conta guti, na miña opinión, é que tiña un problema nos pes que non daba solucionado e usando zapatillas planas (sen amortiguación, alpargatas) e variando a técnica de carreira, pode disfrutar correndo sen verse afectada o resto da súa vida por estar dolorido ou directamente lesionado. el como está satisfeito, e leeu a cerca do fundamento da súa elección, pois ven aquí e conta as bondades do método para o seu caso e comparteo por se alguén está nesa situación e lle pode servir. de ahí a facer o chiste fácil do que escribe o blog ese, vai un treito (grande). En cinco minutiños fágoche eu un en contra de non coidar os montes ou os beneficios da pesca abusiva. Por dicir algo. Sin acritú |