Lun, 04 Out 2010, 16:18 Asunto: Re: Medición relevos Maratón do Miño
Este tema ya se trató en el foro del Maratón del Miño aquí: www.correrengalicia.or...c&start=75
Pero, para resumir:
relevo1 : +- 13.620 m
relevo2 : +- 14.290 m
relevo3 : +- 14.620 m
Lun, 04 Out 2010, 16:49 Asunto: Re: Medición relevos Maratón do Miño
Joaquin, del todo fiable si se hizo como indica Xabi. Lo de "sortear charcos" era en parte un poco en broma, por lo complicado de ir corriendo ayer por el recorrido... algo sorteé, pero luego me cansé y seguí de frente...
Mi fore ponía 14.2XX metros. Las "X" es que no recuerdo bien cuál eran los números... pero el margen de error sería mínimo. "El que no corre, vuela"
Migueliño Foreiro Senior
6/07/09
100 Carreiras
721 Mensaxes
A Coruña
Lun, 04 Out 2010, 18:15 Asunto: Re: Medición relevos Maratón do Miño
OOOOOOOOOla, pois mandei a semana pasada un mail á organización e contestaronme dicindo que o 1º relevo era 200 metros máis longo ca os outros 2, así que, quén ten a razón ?
Lun, 04 Out 2010, 18:44 Asunto: Re: Medición relevos Maratón do Miño
A mi el fore me dio 14,52 km para el tercer relevo, desde 4 metros antes de la carpa de relevos.
Saludos
etuxia
Foreiro Xuvenil
15/09/06
0 Carreiras
164 Mensaxes
Lun, 04 Out 2010, 19:06 Asunto: Re: Medición relevos Maratón do Miño
e a min o terceiro relevo diume 14,550. chegáronlle de carallo, ja,ja
Mar, 05 Out 2010, 10:49 Asunto: Re: Medición relevos Maratón do Miño
Migueliño escribió:
OOOOOOOOOla, pois mandei a semana pasada un mail á organización e contestaronme dicindo que o 1º relevo era 200 metros máis longo ca os outros 2, así que, quén ten a razón ?
pa rachar.....
no coment Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España ! oscarunin.blogspot.com esprintes.blogspot.com
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos