Foros ›
Autor
Mensaxe
ammadrian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/08/10
0 Carreiras
106 Mensaxes
OVIEDO-OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 17:35
Asunto: ULTRAFONDO

Buenas , creo que dentro del foro , no hay ningun tema relacionado con el ultrafondo, ese es en el campo donde más comodo me siento, ¿alguno de vosotros os dedicais al ultrafondo?
ANTONIO MADRIÑAN

mad.jpg
Descrición: 24H RUNNING RACE 2010
Visto: 6849 veces
mad.jpg

ammadrian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/08/10
0 Carreiras
106 Mensaxes
OVIEDO-OURENSE
Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 21:54
Asunto: Re: ULTRAFONDO

Por lo que veo muchos mirais el post , pero no os animais decir nada.
El mundo del ultrafondo es solitario pero ¿tanto?
Os animariais ha hacer alguno una carrera de 24horas ?

Ultradistance athlete barefoot, autor de "El mundo en tus pies". Genéticamente incansable.
1x42 (250km) horas, 9x24 horas, 4x100kms, algún ultra trail, maratones, medias ....
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Ago 2010, 22:11

Buf...!! eu estou aínda pensando a ver se podo facer os 42k para o ano que ven, así que as 24h ou os 100km quédanme... como cho díría eu, un pouco lonxanos. Guiño Guiño Guiño

Perdón: Decateime de que non eras galego xusto tras pulsar 'Enviar'.

Traducción: Buf...!! Yo todavía estoy pensando a ver si puedo hacer los 42k para el año que viene, así que las 24h o los 100km me quedan... como te diría yo, un poco lejanos... Guiño Guiño Guiño

Saúdos (saludos)
ammadrian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/08/10
0 Carreiras
106 Mensaxes
OVIEDO-OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 5:20

xiamenfroi escribió:
Buf...!! eu estou aínda pensando a ver se podo facer os 42k para o ano que ven, así que as 24h ou os 100km quédanme... como cho díría eu, un pouco lonxanos. Guiño Guiño Guiño

Perdón: Decateime de que non eras galego xusto tras pulsar 'Enviar'.

Traducción: Buf...!! Yo todavía estoy pensando a ver si puedo hacer los 42k para el año que viene, así que las 24h o los 100km me quedan... como te diría yo, un poco lejanos... Guiño Guiño Guiño

Saúdos (saludos)

Hay oh son galego son, con asilo politico en asturias , pero galego o fin ¡¡
Da terra da chispa¡¡¡
Pois enton hay que animarse pola distancia que pouco a pouco xa veras como vai indo a cousa.
Que eu necesito compañeiros en Galicia para fazer estas tolerias.
Haber se podemos fazer algo por ahi Guiño
un saudo

Ultradistance athlete barefoot, autor de "El mundo en tus pies". Genéticamente incansable.
1x42 (250km) horas, 9x24 horas, 4x100kms, algún ultra trail, maratones, medias ....
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 7:16

amigo, eu coido que coas 5 horas que me vai levar a proxima maraton de montaña en penedos xa teño de abondo Silbar
24 horas para min e unha tolada nestes momentos (incluso si son de festa rachada) Silbar

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
santyrg

Foreiro infantil
Foreiro infantil
21/01/06
0 Carreiras
139 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 9:16

Ola,
qué tipo de probas corres tí?de 100 qm?Eu ando con ganas de debutar nos 100.Cántos qm se necesitan mais o menos para facer uns 100 qm aceptables?.Imaxino que o tipo de adestramento será horas de dedicación e o problema a maioría das veces é que non se dispón de ese tempo xa que tes que dedicarllo a outras actividades fóra do traballo,coma a familia.
Un saúdo.
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 10:16

Buenas, creo que en Valdepajarés coincidiste con algunos ourensanos "locos" de carreras ultratrail de montaña como Quintas y Pascual del CM Ribeira Sacra.

Para el año tengo un reto : la transvulcania 2010 Todo por culpa del "italiano loco" , jeje, que es un gran amigo pero que está como una cabra!!! Mr. Green
ammadrian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/08/10
0 Carreiras
106 Mensaxes
OVIEDO-OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 11:07

OSCAROURENSE escribió:
amigo, eu coido que coas 5 horas que me vai levar a proxima maraton de montaña en penedos xa teño de abondo Silbar
24 horas para min e unha tolada nestes momentos (incluso si son de festa rachada) Silbar

Oscar as 24 horas o mellor parecen tolada, pero se botas contas , correr por montaña unha maraton seria como correr polo llano unha doblemaraton , xa andas cerca dos 100km , e en carreiras de este tipo , mesturase a carreira coa marcha¡¡¡ asi que ¡¡¡ so falta que te animes un pouco Guiño

ammadrian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/08/10
0 Carreiras
106 Mensaxes
OVIEDO-OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 11:14

santyrg escribió:
Ola,
qué tipo de probas corres tí?de 100 qm?Eu ando con ganas de debutar nos 100.Cántos qm se necesitan mais o menos para facer uns 100 qm aceptables?.Imaxino que o tipo de adestramento será horas de dedicación e o problema a maioría das veces é que non se dispón de ese tempo xa que tes que dedicarllo a outras actividades fóra do traballo,coma a familia.
Un saúdo.

Boas Santi , a min gustanme os retos , comezei nesto coa idea de facer o IRONMAN , e rematei facendo todo tipo de tolerias, 24 horas , ultratrail de montaña, carreiras de 100 km eso si , inda teño pendiente o IRONMAN.
Nos imos ir en octubre os 100 km Madrid Segovia eh unha proba muy llana, seria moi boa para que debutases, os tempos ? o principio eso eh o de menos, o importante e chegar a meta e disfrutalos. Dan 24 pa rematala (podese facer andando). os entrenos pois ritmo aerobico tiradas largas de 20 km 5 dias a semana e un dia un pouco mais.
cunha media semanal de unho 105 km xa libras ben¡
recorda que nestas probas tamen se anda, que eso e un detalle a ter en conta¡¡¡¡

ammadrian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/08/10
0 Carreiras
106 Mensaxes
OVIEDO-OURENSE
Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 11:15

xabi escribió:
Buenas, creo que en Valdepajarés coincidiste con algunos ourensanos "locos" de carreras ultratrail de montaña como Quintas y Pascual del CM Ribeira Sacra.

Para el año tengo un reto : la transvulcania 2010 Todo por culpa del "italiano loco" , jeje, que es un gran amigo pero que está como una cabra!!! Mr. Green

Coincidin , e falei un chico con eles boa xente, a magoa eh que en ourense non teñan mais clubes pero todo chegara ¡¡¡
un saudo

xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 15:34

Estades como chotas... pero gústame!!! Mr. Green Mr. Green Mr. Green
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 16:43

ammadrian escribió:
xabi escribió:

Coincidin , e falei un chico con eles boa xente, a magoa eh que en ourense non teñan mais clubes pero todo chegara ¡¡¡
un saudo

Pero temos a carreira da miña terra en Parada do Sil !!! Mr. Green Mr. Green
Kandpalleiro

Experto no foro
Experto no foro
17/12/03
142 Carreiras
3200 Mensaxes
Ponferrada
Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 17:19

Eiquí no bierzo fíxose este ano a proba dos "101 peregrinos" que xa está a prepara-la vindeira edición...

Fas exercicio ou deporte?
acarreiradunkan.blogsp...porte.html
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Mar, 24 Ago 2010, 21:44

ammadrian escribió:
OSCAROURENSE escribió:

Oscar as 24 horas o mellor parecen tolada, pero se botas contas , correr por montaña unha maraton seria como correr polo llano unha doblemaraton , xa andas cerca dos 100km , e en carreiras de este tipo , mesturase a carreira coa marcha¡¡¡ asi que ¡¡¡ so falta que te animes un pouco Guiño

animado estou... pero pouco a pouco... o ano pasado medias , este ano maratons.... donde esta o limite? mmm ya xabes a resposta.. como di o amigo.... non sei onde esta o limite pero xa sei onde NON ESTA...

por certo os 101 de Ronda... teñene boa pinta Mr. Green
e os de Ponferrada tampouco esta nada mal.. pero coido que deberia de facerse unha media dos 101 (con 55-60 para ir empezando)

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
ammadrian

Foreiro infantil
Foreiro infantil
20/08/10
0 Carreiras
106 Mensaxes
OVIEDO-OURENSE
Respostar citando Envío Mér, 25 Ago 2010, 8:46

xabi escribió:
ammadrian escribió:
xabi escribió:

un saudo

Pero temos a carreira da miña terra en Parada do Sil !!! Mr. Green Mr. Green

Seino e ando botando as contas para podela facer¡¡¡¡¡ ten boa pinta ¡¡¡
e xa fai moitos anos que non corro na miña terra¡¡

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos