Foros ›
Autor
Mensaxe
azulceleste

Novo foreiro
Novo foreiro
25/03/10
0 Carreiras
39 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 04 Xuñ 2010, 7:39
Asunto: reloj gps

Hola a todos,quiero comprarme un reloj gps para correr,¿me podrías recomendar alguno?he visto los Garmin´,concretamente el 405,lo he visto en ebay y sale 218 con pulsómetro,,si me podéis ayudar os lo agradecería,un saludo.
CARNOCHO

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/11/07
0 Carreiras
106 Mensaxes
SOBRADO DOS MONXES
Respostar citando Envío Ven, 04 Xuñ 2010, 11:09
Asunto: Re: reloj gps

Eu tiven o 205 e agora ando co 305 e van que nin diola,quizais un pouco voluminosos por poñerlle algunha pega.Usoo a cotío e nunca fallou,a batería do 205 ten tres anos,unhas 800 saídas e dura case coma ó principio.Leín por aí que a xente tivo problemas coa rodiña do 405,pero dende logo e moito mais "feitiño" que os 300,tamén mais caro.Un saudo(non traballo para Garmin,nin me dan comisión¿vale?)
xiamenfroi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/10/09
0 Carreiras
814 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 04 Xuñ 2010, 11:45

**borrado**

Última edición por xiamenfroi o Ven, 03 Dec 2010, 14:44; editado 1 vez
xanro

Foreiro infantil
Foreiro infantil
18/08/07
0 Carreiras
67 Mensaxes
Betanzos
Respostar citando Envío Ven, 04 Xuñ 2010, 12:27

eu teño o forerunner 310 e é unha pasada; os unicos fallos que lle vexo son que é un armatroste(ainda que ao cabo de 5 min non te acordas que o levas...) e que as veces tarda un pouco en coller a sinal do satelite. En todo caso recomendocho
RaAmon

Maratoniano
Maratoniano
1/05/09
45 Carreiras
200 Mensaxes
Carballo (A Coruña)
Respostar citando Envío Ven, 04 Xuñ 2010, 13:51

Yo te puedo hablar del que tengo: un Keymaze 700, de Decathlon, y es muy bueno. Totalmente comparable con el Garmin 305, y creo que algo más barato; no sé incluso si no tendrá alguna función más, por lo que he leído, pero informate. En lo único que yo optaría por el 305 en lugar del KM700 es porque tiene un sensor de cadencia opcional (útil si haces ciclismo), pero en todo lo demás, prefiero el de Decathlon.

El Garmin 310 me parece una muy buena elección si también nadas (triatlon...), porque es sumergible (los otros, sólo resisten salpicaduras, pero no están homologados/garantizados como sumergibles), además de tener un sistema inalámbrico para pasar los datos al PC y otras mejoras.

El 405, a mi modo de ver, tiene la ventaja de su formato: es como un reloj de pulsera "normal", aunque eso puede afectar a la legibilidad de la pantalla si la configuras para que te saque mucha información. Por otra parte, la gente se queja del bisel exterior sensible, pues al parecer funciona de forma un tanto errática en ciertas condiciones (lluvia, sudor...). Como ventaja, que también tiene el sistema inalámbrido para pasar datos al ordenador.

De todos modos tienes MOGOLLÓN de foros en internet hablando de estos cacharros, así que por información no será... pero disponte para leer un buen rato!

Suerte en tu elección Guiño

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos