Foros ›
diferencia entre monte-montaña
Foros de debate / Carreiras de Montaña
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 20:54
Asunto: diferencia entre monte-montaña

editado posto que vexo que se mal interpretou o tema

Última edición por xabi o Lun, 19 Abr 2010, 11:33; editado 1 vez
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 21:45
Asunto: Re: diferencia entre monte-montaña

Paderne es mas bien ligth trail por pistas creo no?

MI duda es si La Tebaida es Montaña (quizas por el desnivel + - sí no? ) otra cosa es por el terreno (mas tecnico menos tecnico)

Rocas Eirado tiene mucho desnivel (conste que nunca la corri) pero igual es mas monte que montaña no?

estas otras :

Cita:
Penedos do Lobo - Ourense - Macizo Central Ourensano
Parada do Sil- Ourense - Ribeira Sacra
Peña del Tren - Torneros de la Valdería (León)
Alto Sil - Sta. Cristina (León)
Vizcodillo - Truchillas (León)
Montederramo - Serra de San Mamede - Ourense

va a ser que es montaña montaña de carallo

PD.- pero no te mosques, que no hay razon y total pa que? entiende que hay muchos como yo que en esto del running son seminovatos, pero en lo de la montaña mas todavia
saludos

Esprintes inde nai - ORT (Ourense Running Team)- El Equipo
Esprintes Ourense .- El club
La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 22:04

editado: tema malinterpretado que non pretendia xerar polémica

Última edición por xabi o Lun, 19 Abr 2010, 15:59; editado 1 vez
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Ven, 16 Abr 2010, 22:11

Tranquilo, si yo no me lo tomo como algo personal ni mucho menos... pero si es cierto que hay diferencia entre monte montaña o incluso alfalto con mucho desnivel, piensese en Subida en Tui MOnte Aloia
Yo hablo de montaña cuando tengo que caminar Mr. Green es una buena referencia... por ejemplo se que no es alfalto llano , pero es cierto que en Boboras hice la distancia a 4.15 creo recordar.... en Penedos la media de los 20 km fue a 6.20 Silbar Silbar hay diferencia no?
jeje
lo dicho este año intentaremos la montaña (y algo de monte( y sobre todo lo diosfrutaremos , espero
saludos

La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 17 Abr 2010, 8:48

Estoy de acuerdo con la reflexión de Xavi, en ocasiones se aplica el término de "carrera de montaña" a lo que en realidad son carreras de "Cross" o "Campo a Través", carreras TT "Todo-Terreno", o "Subidas".
Una carrera de montaña presenta dificultades técnicas importantes, además de distancia y desnivel, también suele haber tramos largos en los que la mayor parte de los participantes caminan.
Carreras como Tui-Aloia, Angliru o Iroite son denominadas correctamente como subidas, aunque alguno le aplique el término de CM igual que ocurre con las otras modalidades que se salen de lo que son las habituales carreras de asfalto.

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
anarky

Colaborador Circuíto
Colaborador Circuíto
14/01/09
136 Carreiras
2237 Mensaxes
Becerreá (Lugo) e Vilaboa
Respostar citando Envío Sáb, 17 Abr 2010, 9:46

Supoño que a Travesía do Xalo é carreira de montaña? E o Tangaraño consideradelo carreira de montaña, pq eu hai o tramo donde se sube á pedra eu teño q facelo andando sempre?

www.24gramos.blogspot.com
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 17 Abr 2010, 10:08

A Volta ó Xalo considérola carreira de montaña.
Do Tangaraño non podo opinar xa que non a coñezo, penso que un tramo non define una carreira, senón o seu conxunto, polo que habería que ter en conta qué mais características presenta (dificultades técnicas, distancia, desnivel, etc.)

"La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner)
porpiernas.blogspot.com
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Abr 2010, 11:12

anarky escribió:
Supoño que a Travesía do Xalo é carreira de montaña? E o Tangaraño consideradelo carreira de montaña, pq eu hai o tramo donde se sube á pedra eu teño q facelo andando sempre?

A do Tangaraño é unha carreira de monte dura, non chega a ser de montaña.

Do Xalo millor non falo porque non a coñezo

Última edición por xabi o Lun, 19 Abr 2010, 16:00; editado 1 vez
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1683 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Sáb, 17 Abr 2010, 11:22

xabi escribió:
Boas, ando algo perplexo porque ultimamente chámaselle carreira de montaña a calquer cousa, arredemo!!! Enfadado Enfadado

Imos ver, sen entrar a debatir ó que entende a FEDME por carreira de este tipo, carreiras de montaña son , por exemplo:

Penedos do Lobo - Ourense - Macizo Central Ourensano
Parada do Sil- Ourense - Ribeira Sacra
Peña del Tren - Torneros de la Valdería (León)
Alto Sil - Sta. Cristina (León)
Vizcodillo - Truchillas (León)
Esgos - Ourense
Montederramo - Serra de San Mamede - Ourense

....porque carreiras coma Paderne i outras de Galiza que non quero nomear son probas por camiños de monte, sendeiros, etc....

Un chisco de consideración pra os que partimos os cornos adestrando todo o ano costas polo monte.

Boas noites
Hola Xabi. Espero que este teu enfado non o causase, como me temo ,eu co meu comentario en facebook. Si he asi, pidoche mil disculpas, e non te enfades, porque ainda que non te coñezo practicamente nada, tes pinta de ser un bo rapaz, e a miña intencion dende logo non era nin moito menos que os que coma ti, entrenades montaña de verdade vos sentisedes molestos.Como xa che expliquei no facebook, penso que o que non deben os organizadores e vendernos unha carreira de montaña si realmente non é de montaña. Eu solo fixen o comentario en relacion a clasificacion que lle dan a Paderne en Correr en Galicia.
Nada mais, e repito todas as miñas disculpas se te sentiches mal polo meu comentario, sinto.
Saludos.
kraken

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/08/09
0 Carreiras
78 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Abr 2010, 12:03

Hola

Mi humilde opinión:

Un factor importante en esta polémica es a mi entender la altitud. Quiero decir, no es lo mismo correr, vencer desniveles, etc a 600-800 mts de altitud sobre el nivel del mar, por ejemplo Xalo, que hacer una carrera a 1500, 1700, 2000 o más mts de altitud. Yo creo que esta es la principal diferencia.

La gente que venimos de la costa en altitudes a partir de 1000 mts sobre el nivel del mar lo notamos mucho.

Alguien que entrena por montes de ourense, por la sierra madrileña, ancares, etc, va rendir más que nosotros siempre.

Resumiendo, para mi la autentica carrera de montaña sería aquella que discurre en altitudes superiores a 1000, 1200 mts, y todas aquellas que sean inferiores a esta altitud, las podriá llamar de monte...

bueno esta es mi reflexion, mañana iré al Xalo, a ver que pasa

saludos y salud Angel
xabi

Montañés
Montañés
31/07/07
159 Carreiras
5372 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Abr 2010, 12:37

koala36, de verdade que non estou enfadado Sorriso Sorriso Sorriso

Abrín o post precisamente pra debatir e as opiños ben argumentadas , coma por exemplo a de kraken, sempre son ben recibidas

Vémonos maña en Paderne, unha aperta correlega!!!
OSCAROURENSE

Maratoniano
Maratoniano
8/09/08
0 Carreiras
6676 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 17 Abr 2010, 13:25

por certo o final ca merquei as zapas de trail... nada do que pensaba, postas no pe nin salomon nin adiadas me convenceron.. igual me trabuquei, pero xa se sabe que sin errar no se aprende..

sera muy descabellado estranarlas ,sin domar, mañana en paderne?

La caña de España !
oscarunin.blogspot.com
esprintes.blogspot.com
Cándido

Montañés
Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Sáb, 17 Abr 2010, 16:50

Extraído de la página oficial de la FEDME, según eso, la del Xalo quedaría a 7 m del desnivel mínimo acumulado que fija el reglamento (1.000 m).

¿Qué son las carreras por montaña?
Las carreras por montaña son una modalidad deportiva que puede desarrollarse en Alta, Media y baja Montaña.
Los deportistas que participan en estas competiciones no sólo tienen que ser rápidos, sino demostrar una enorme capacidad de resistencia. La distancia mínima para que un circuito sea considerado competición oficial es de 21 Kilómetros, con un desnivel mínimo acumulado en subida de 1.000 metros.
El recorrido de las competiciones será siempre por pistas y caminos no asfaltados, senderos, barrancos, etc. y el recorrido de la carrera no superará el 50% de pista transitable para vehículos

porpiernas.blogspot.com
kraken

Foreiro infantil
Foreiro infantil
27/08/09
0 Carreiras
78 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 17 Abr 2010, 17:54

7 mts ?

Pues se los pongo yo!!!

jejejejejejeje Ríndose
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1360 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 18 Abr 2010, 19:00

xabi escribió:
es que me da la risa cuando leo: carrera de montaña de Paderne, carrera durísima del Corgo, carrera de montaña de Boborás

Sólo vou a aproveitar a letra de Carlos Goñi cando canta: "...Odio a los gallitos de gimnasio porque siempre desprecian mi sudor".

Sinceramente, non entendo que che dea a risa si a alguén lle parece dura a carreira do Corgo...que por outro lado non sei porque a metes nun tema de discrepancia monte-montaña, cando nunca se promocionou nin nun senso nin no outro!!! Pensando Pensando

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos