Foros ›
XXXII Trofeo de Campo a Través S.Miguel de Oia, Vigo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 21:46
Asunto: XXXII Trofeo de Campo a Través S.Miguel de Oia, Vigo

Este venres 1 de maio celebrase esta proba da que temos mais información no calendario, pero a miña pregunta é se se necesitará calzado especifico para correla ou coas zapas de sempre xa valerá Pregunta ......ah, e se alguén a correu algún ano que tal é o perfil?? Moi duro?? E tamén como se chega o lugar de saída da proba Pensando Pensando . Un saúdo e gracias

PD: Os interesados que non estean anotados que se apuren, que maña as 20 horas remata o prazo Exclamación

Se eu puiden, ti tamén...
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 22:36
Asunto: Re: XXXII Trofeo de Campo a Través S.Miguel de Oia, Vigo

Non teño nin idea, pero eu fijo que non vou... teño cena das perigosas o 30 pola noite e a esas horas espero estar durmindo a "mona" (con perdón)... que hai moito que non a collo Mr. Green .
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Lun, 27 Abr 2009, 23:18

Tartarugo,pues me parece que es una prueba de la que me hablaran que la mayoría son federados y es durilla,pero no lo sé con seguridad.Espero que alguien te lo pueda confirmar,yo descansaré este fin de semana que aún tengo unas agujetas Muro Muerto ...un saludo
CHARLY

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
23/08/05
0 Carreiras
1752 Mensaxes
Rascandola a base de bien
Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 6:24

Hola,
En principio y por los años que llevo yendo con mis hijas es un circuito de 1.6 km al que hay que dar varias vueltas con una subida larga y tendida por tierra con una buena bajada tambien , el suelo es de tierra -hierba suelen correr atletas portugueses y el nivel suele ser bastante alto aunque hay de todo.
Mucho publico infantil con sus padres que jalean a los atletas y un buen sitio para pasar un domingo con la familia despues de la carrera ya que es un merendero-parque con unas vistas espectaculares si hace buen dia .

Espero haberos ayudado

un saludo.

¿Que es más importante el viaje o la llegada?
Sabaris

Novo foreiro
Novo foreiro
19/01/09
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 8:04

El circuito es para correr con tenis, nada de clavos.
Si es como hace 2 años sale de abajo del parque, vas subiendo sobre 400m, luego sobre 1Km llano por una pista de ida y vuelta y bajas otra vez al parque. Así 4 vueltas, 7km.
Yo corri hace 2 años y me encanto, no tengais miedo por el nivel puesto q siempre se animan algunos padres poco entrenados. Como apunta Charly si hace buen dia es un buen sitio para llevarte una empanada o churrasco y quedarte a comer.
Un saludo
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 13:39

Ok. Gracias Sabaris e Charly pola información......Yonathan coidate para Ferreirua se é que vas (eu ese fin de semana quedarei facendo bulto en Porriño, hai que tirar pola terra de acollida Satisfecho ) e Banderas, menuda fin de semana de "entrenos" que tes vas pegar entre o Carma Campestre e a cea-enmoñamento Mr. Green Mr. Green Demo sorrindo Demo sorrindo ........

Eu irei a trotar un pouco acompañado o venres polo parque forestal, que sempre se me fai mais levadeiro que ir eu so.

Vemonos

banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 17:51

Tartarugo escribió:
Banderas, menuda fin de semana de "entrenos" que tes vas pegar entre o Carma Campestre e a cea-enmoñamento Mr. Green Mr. Green Demo sorrindo Demo sorrindo ........

Non só se correr vive o home... e a muller Silbar digo eu Mr. Green
Sabaris

Novo foreiro
Novo foreiro
19/01/09
0 Carreiras
15 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 28 Abr 2009, 18:55

Pensando Acabo de ver el cartel de la carrera y me parece VERGONZOSO q los premios en metalico sean solo para los clubs VETERANOS y no haya premio para los absolutos. Uno podria pensar que los sr. del club San Miguel tienen muchos atletas veteranos y se quieren ir de cena Silbar , no le encuentro otro sentido.
Creo q este tipo de favorecimientos no ayudan nada a nuestro deporte. Parar Ojo no digo q los veteranos no se merezcan su premio, pero no es lógico q solo ellos puedan formar equipo.
Un saludo Chupete
tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2009, 13:31

Enhorabuena a todos por esos esfuerzos que pasasteis monte arriba y monte abajo ,PEDRO grande como siempre ,y que decir de mi compi tartarugo joer que eres mas grande que pedro y un fenómeno sigue asi nos vemos
yonathan

Super Veterano
Super Veterano
23/04/08
70 Carreiras
2746 Mensaxes
a coruña
Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2009, 18:18

Yonathan coidate para Ferreirua se é que vas[/quote]
Claro que voy Tartarugo,tengo que apretar el circuito de nuevo que no me olvido de que tú y xanciño apostasteiis por mi Satisfecho gracias por ese voto de confianza Guiño espero estar para 1h 23' en FEIRARRÚA,aún acabo ed hacer cuestas de 200 mts a buen ritmo Satisfecho y tú sigue así,superándote Satisfecho ahora vas a todas,campo a través y lo qiue te echen,dentro de un añoo así te veo en el maratón de Nueva York con Tara pisándote los talones Mr. Green y pensar que yo no fui al cros porque lo veo bastante durillo para mi vuelta y tú,alá pa dentro,que crack Aplauso nos vemos en las próximas colegas Molón
billa

Foreiro Senior
Foreiro Senior
27/05/07
0 Carreiras
746 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2009, 19:21

Llegue ahora mismo de correr por segundo año seguido el cross de SAN MIGUEL DE OYA, y muy contento con el resultado y con la carrera,mucho nivel tanto de chicos como de chicas,sobre los premios solo tengo que decir que no conozco ninguna carrera totalmente gratuita que den tantos premios SOBRE TODO A LOS MAS PEQUEÑOS, en fin muy recomendable por cierto PEDRO NIMO como casi siempre de calle.
sld Molón
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1159 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2009, 19:40

tara escribió:
Enhorabuena a todos por esos esfuerzos que pasasteis monte arriba y monte abajo ,PEDRO grande como siempre ,y que decir de mi compi tartarugo joer que eres mas grande que pedro y un fenómeno sigue asi nos vemos

Si, mais grande que Pedro si que son, o doble e algo mais, exactamente Mr. Green Mr. Green Mr. Green ....je je je je. En serio, Pedro si que é grande, na conversa que tiven hoxe con el o que mais valorou foi o esforzo de todos os populares para que todo este tinglado siga con tanta vidilla, este si que é un crack, todo un mundialista en marathon e coa humildade de sempre. E o esforzo valeu a pena con un público tan animoso, especialmente Tara e todos os nenos que alá arriba había, que ata o penúltimo da carreira animaban e lles facía ilusión que lle chocaras as mans ó pasar......facíante sentir todo un élite Satisfecho Aplauso Aplauso Aplauso , je je je. Asi que feliz da miña carreira, sufrin no circuito durillo pero paseino ben, iso si, tendo coidado na baixada, moi empinada e algo blanda para o meu gusto........é o que ten pesar de mais, que hai que ter moito coidado cos nocellos...pero conseguin terminar ileso e satisfeito do esforzo realizado. Outra proba rematada para o peto e medalla para a sala de trofeos Silbar Silbar Avergonzado (a sumar as duas q teño da pedestre de santiago, je je je)

yonathan escribió:

Claro que voy Tartarugo,tengo que apretar el circuito de nuevo que no me olvido de que tú y xanciño apostasteiis por mi Satisfecho gracias por ese voto de confianza Guiño espero estar para 1h 23' en FEIRARRÚA,aún acabo ed hacer cuestas de 200 mts a buen ritmo Satisfecho y tú sigue así,superándote Satisfecho ahora vas a todas,campo a través y lo qiue te echen,dentro de un añoo así te veo en el maratón de Nueva York con Tara pisándote los talones Mr. Green y pensar que yo no fui al cros porque lo veo bastante durillo para mi vuelta y tú,alá pa dentro,que crack Aplauso nos vemos en las próximas colegas Molón

Gracias Yonathan, seguro que me chegan grandes novas tuas dende Ferreirua, e si, eu atrévome con todo o que me boten, a fin de contas todo sirve para seguir conectado neste mundillo que me encanta........e teño que dicir que o do campo a través é divertidisimo (ainda que as veces tamén durísimo Muerto ). E ten por seguro que se todo vai ben o 7 de marzo de 2010 debutarei na distancia da maraton alá por Barcelona, que eu necesito unha onde haxa moita xente para pasar algo mais desapercibido. Obxectivo: chegar e baixar das 5 horas Avergonzado . A ver se Tara se anima tamén a unha maratona en 2010 Silbar Silbar

tara

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
24/06/08
0 Carreiras
1258 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2009, 20:25

compi me apunto a un maraton ,andaina ,partido de futbol ,concurso de cociña (esto e o meu ) o que faga falta ,sigue entrenando ,vemonos o sabado
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2009, 20:29

Pues comentar que el circuito es durillo,sobretodo por el ritmo que se lleva,que es lo que realmente nos hace sufrir..y menos mal que no habia barro,que si no en la bajada amorramos mas de un@....pero a pesar de todo,es un recorrido bonito, variado y rapido...

una vez mas un placer ver correr a la gente que sabe hacerlo....Pedro Nimo,Bargiela,Iglesias,etc... ...y como no,saludar a los compis que hasta alli fuimos.....Irdam,Tartarugo,poetinmotion.....por lo que a mi respecta y teniendo en cuenta que tenia que cuidar mi rodilla que anda algo cascada,me lo tome con toda la calma que pude y poniendo especial cuidado en las fuertes bajadas con piso irregular..pero vaya,la experiencia muy bonita...el dia acompaño y la organizacion estuvo a la altura,sobretodo con l@s cri@s,la base de todo esto...

un saludo y gracias por los animos a Tara,en la primera vuelta me parecio oir como alguien gritaba " vamos linkiiiinn " pero no vi a nadie...pero ya luego si que me di cuenta...asi que gracias !!.....y como siempre ,grande tartarugo....haciendo de tripas corazon.... Aplauso Aplauso

una buena experiencia que repetiremos,espero que con mas exito.... Silbar
safardatxo

Multimedia
Multimedia
10/12/06
0 Carreiras
4785 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Ven, 01 Mai 2009, 20:47

www.vigosport.com/arti...4&sec=10H0

O final todo se volveu na miña contra e non puiden ir,polo que lin o pasastedes ben que e o importante,saudos a tod@s

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos