Ven, 01 Mai 2009, 19:40
Asunto: Re: XXXII Trofeo de Campo a Través S.Miguel de Oia, Vigo
tara escribió: |
Enhorabuena a todos por esos esfuerzos que pasasteis monte arriba y monte abajo ,PEDRO grande como siempre ,y que decir de mi compi tartarugo joer que eres mas grande que pedro y un fenómeno sigue asi nos vemos |
Si, mais grande que
Pedro si que son, o doble e algo mais, exactamente

....je je je je. En serio,
Pedro si que é grande, na conversa que tiven hoxe con el o que mais valorou foi o esforzo de todos os populares para que todo este tinglado siga con tanta vidilla, este si que é un crack, todo un mundialista en marathon e coa humildade de sempre. E o esforzo valeu a pena con un público tan animoso, especialmente
Tara e todos os nenos que alá arriba había, que ata o penúltimo da carreira animaban e lles facía ilusión que lle chocaras as mans ó pasar......facíante sentir todo un élite

, je je je. Asi que feliz da miña carreira, sufrin no circuito durillo pero paseino ben, iso si, tendo coidado na baixada, moi empinada e algo blanda para o meu gusto........é o que ten pesar de mais, que hai que ter moito coidado cos nocellos...pero conseguin terminar ileso e satisfeito do esforzo realizado. Outra proba rematada para o peto e medalla para a sala de trofeos

(a sumar as duas q teño da pedestre de santiago, je je je)
yonathan escribió: |
Claro que voy Tartarugo,tengo que apretar el circuito de nuevo que no me olvido de que tú y xanciño apostasteiis por mi gracias por ese voto de confianza espero estar para 1h 23' en FEIRARRÚA,aún acabo ed hacer cuestas de 200 mts a buen ritmo y tú sigue así,superándote ahora vas a todas,campo a través y lo qiue te echen,dentro de un añoo así te veo en el maratón de Nueva York con Tara pisándote los talones y pensar que yo no fui al cros porque lo veo bastante durillo para mi vuelta y tú,alá pa dentro,que crack nos vemos en las próximas colegas  |
Gracias
Yonathan, seguro que me chegan grandes novas tuas dende Ferreirua, e si, eu atrévome con todo o que me boten, a fin de contas todo sirve para seguir conectado neste mundillo que me encanta........e teño que dicir que o do campo a través é divertidisimo (ainda que as veces tamén durísimo

). E ten por seguro que se todo vai ben o
7 de marzo de 2010 debutarei na distancia da maraton alá por
Barcelona, que eu necesito unha onde haxa moita xente para pasar algo mais desapercibido. Obxectivo: chegar e baixar das 5 horas

. A ver se
Tara se anima tamén a unha maratona en 2010
Se eu puiden, ti tamén...