Ven, 08 Feb 2008, 14:51 Asunto: Northern .. gracias por la info ... intentaré verlo
Un saludo
ojordo Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Ven, 08 Feb 2008, 17:27 Asunto: Jolin... y Bek no me aviso para ir de liebre.. Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas... ojordo.blogspot.com/
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos