Foros ›
Autor
Mensaxe
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 0:22
Asunto: I Maraton do miño

Hola o dia 7 de octubre celebrase en ourense a I Maraton do miño organizado pola confederacion de empresarios.Si necesitades mais información na pagina www.maraton.ceo.es

Aproveito por si alguen me pode axudar a preparala en tan pouco tempo, seria a miña primeira maraton e non teño nin idea de como se preparan o si son un temerario por intentar correr 42km con tan pouca preparación

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 9:44
Asunto:

Boicot a la I Maratón do Miño. Aún no sé quién fue el botarate que puso esa fecha que coincide con la Media de Pontevedra Demo

Mi sugerencia: participa en la Media de Pontevedra y después haz la Maratón de Tui y envíales un e_mail a los que organizan la I Maratón do Miño para que en futuras ediciones la hagan en fecha que no jorobe a otras carreras.

Saludos
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 22:02
Asunto:

Eu desde logo non entendo a fecha desta maraton, e menos facer a publicidade un mes antes, como si foran 5kms.....aínda peor cando algun dos organizadores practica o atletismo e ten coñecementos sobrados de entrenos para preparar estas provas, así como o tema de recuperacións para que se por están bastante xuntos o de Penedos do Lobo e Baixo Miño quede tempo en menos de dous meses para meter outra de por medio.... e para rematala o mesmo día que a media de Pontevedra..........por favor co gasto que seguramente acarrea un evento como este preocupense de facelo ben porque deste xeito non ten pinta de ser un éxito................. Triste Triste Triste Amigo Corredoiras nun mes e imposible que a prepares, pero como son tres voltas a un circuito moi bonito, non tes ningun problema, ademais as partes de terra veñen moi ven para non castigar as articulacións co que seguro que e mais levadeiro
Bubela

Foreiro Senior
Foreiro Senior
31/10/05
0 Carreiras
582 Mensaxes
GALIZA
Respostar citando Envío Xov, 13 Set 2007, 22:57
Asunto: Pato Blanco

Nos, os do Pato Blanco adoptaremos a seguinte estratexia:

a) Un corredor correrá enteiro o maratón de Ourense (por vontade propia). E un que correu os Penedos do Lobo e esta fin de semana xa vai a unha rápida de 7 quilómetros.

Ojo morado Faremos varios equipos de 3 corredores (cada un deles corre 14 quilómetros) para particpar por relevos no Maratón de Ourense. Hai que coñecer o percorrido, o ambiente, ...

c) 4 ou 5 máis, dos que imos ao Maratón de Amsterdam o vindeiro 21 de outubro, iremos á media de Pontevedra como parte do entrenamento.

Apertas; Bubela;
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 14 Set 2007, 11:27
Asunto:

Buenas. Si no hay nada en contra tengo pensado participar en esta primera edicion. Correre hasta la media ya que los 42 km de momento se hacen mucho para mi. Y desde luego que no me parece bien la fecha pero es la que hay. Como dicen por ahi o lo tomas o lo dejas.

Saludos a tod@s.

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos