Foros ›
I Maratón do Miño en Ourense 7-10-07
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2007, 13:52
Asunto: I Maratón do Miño en Ourense 7-10-07

www.maraton.ceo.es
Acabo de enterarme...
Un pouco precipitado para preparalo ben...
andromedas

Novo foreiro
Novo foreiro
7/03/06
0 Carreiras
37 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2007, 14:01
Asunto:

Boas
Parece tamén que o 27 do mesmo mes esta o maratón do baixo Miño. Así que o final vamos a ter dous maratóns a non ser que estea errado e sexa o mesmo.

Practicando apredese
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2007, 15:53
Asunto:

Non sei se será a mesma proba, pero semella que non.

Polo demais, e vistas as bases desta Maratón, teño que decir que preséntase como unha boa oportunidade de correr sen ter que facer unha distancia predeterminada, posto que permite a posibilidade de facela con sistema de relevos (entre 3 participantes cun mesmo dorsal -e variando só nunha letra distintiva- e un mesmo chip que se cambiaría na zona de relevos).

Nunca vira nada semellante e, sinceiramente, parece interesante... así algún do trio pode facer unha media maratón, e os outros dous algo máis dun 10.000... poño por caso. Verei cómo ando de datas e de forma, porque a fórmula pareceme interesante. Guiño Guiño
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2007, 16:02
Asunto:

Ã? outra proba diferente a do maratón do baixo miño, é en Ourense, non en Tui (http://www.atletismotui.org/maraton_e.htm)
O dos relevos é interesante, pero só hai un punto para os relevos, así que igual son fixos, e só 3, aínda que pon mínimo 3, non sei
Ã? a ost.. que haxa só 2 en Galicia e sexan o mesmo mes
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
0 Carreiras
3318 Mensaxes
Gondomar
Respostar citando Envío Mér, 05 Set 2007, 17:13
Asunto:

... e por encima coincidan coa Media Maratón de Pontevedra e a Carreira de 10.000 en Coruña. Grrrrrrrrrrrrrrrr!!! Demo Demo Demo
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2007, 14:20
Asunto:

Buenas. Es una pena que coincidan tantas carreras buenas el mismo dia, habra que decidirse por alguna de ellas. Si no hay nada en contra y si me recupero bien de Manzaneda participare en este Maraton. Por ser el primero y por celebrarse en casa. Ahora que lo acabe o no ya es otro cantar. Ya que me parece demasiado dos maratones en un mes.

Saludos a tod@s.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2007, 18:58
Asunto:

Jecarqui, desde mi modesta opinión, yo no correría el 7 de octubre en Ourense el maratón, piensa que con un mes, después de la paliza de Penedos, al cuerpo no le vas a dar tiempo a regenerarse como merece.

Busca unos colegas y haced un equipo para correrlo por relevos, ya tendrás tiempo de correr un maratón y disfrutarlo.

Perdona por la intromisión, aunque seguro que habrá gente que es de otra opinión y por supuesto suerte en Manzaneda y a disfrutar sufriendo (y acuerdate no te importe ir muy despacio al principio hasta la media, porque vas a necesitar muchas energías para los útlimos 15 kilómetros)

Un abrazo,

Fema

Nota: Por cierto, me parece que el maratón de Ourense es una prueba metida a calzador, no ya porque esté la media de Pontevedra o el 10000 de Coruña, lo peor que le veo es que dos semanas después está la Maratón do Baixo Miño y a esa si le perjudica.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2007, 22:30
Asunto:

fema escribió:

Nota: Por cierto, me parece que el maratón de Ourense es una prueba metida a calzador, ....

Qué metida a calzador ni que peatón verbenero...dejémonos de florituras y digamos las cosas por su nombre y la realidad es que el que seleccionó dicha fecha no tiene ni puta idea. Hay que ser rastrero, malintencionado, entrometido y con ganas de fastidiar.

Aquí hay metida una mano negra del BNG porque si no no me lo explico y menos mal que dimitió el inefable y maquiavélico Antón Losada Demo sorrindo el impresentable no quería meter el himno gallego en el parvulario Demo

Saludos
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2007, 22:43
Asunto:

Gracias fema por tus consejos. No se como saldre y me recuperare de Manzaneda. De todas formas al celebrarse en casa tengo pensado inscribirme y el dia de la prueba realizar una, una y media o dos vueltas a lo sumo. Ya que con tampoco tiempo de un maraton a otro me parece dificil realizarlos.

Despues de Manzaneda tengo pensado empezar un descanso activo a base de nadar muy suave y poco a poco ir metiendo la carrera progresivamente. Con toda la preparacion especifica para el maraton de montaña juntamente con la temporada de travesias a nado mi mente y cuerpo necesita relajarse y recuperarse, tanto fisica como psicologicamente. Si intento realizar el de Ourense tendria que trastocar todos los planes de recuperacion y empezar un mes mas tarde. Y eso ya me parece demasiado. Ya veremos como va el tema. Saludos y suerte en tus objetivos.

Saludos a tod@s.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2007, 22:55
Asunto:

Northern escribió:
Aquí hay metida una mano negra del BNG porque si no no me lo explico y menos mal que dimitió el inefable y maquiavélico Antón Losada Demo sorrindo el impresentable no quería meter el himno gallego en el parvulario Demo
Ai virxe, que análise da situación... e vaia conclusións... se son os da CEO (confederación de empresarios de ourense)

Última edición por Linneo o Xov, 06 Set 2007, 23:56; editado 2 veces
jecarqui

Foreiro Senior
Foreiro Senior
12/10/05
0 Carreiras
721 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2007, 23:16
Asunto:

Eso ultimo no lo escribio fema, se te ha colado linneo. La verdad es que esta mal puesta. Asi no hay manera de que las distintas competiciones vayan para arriba y nos lo quieren poner dificil a los populares para decidirse por una u otra prueba.

Saludos a tod@s.
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Xov, 06 Set 2007, 23:47
Asunto:

Northern escribió:
Eso ultimo no lo escribio fema, se te ha colado linneo. La verdad es que esta mal puesta. Asi no hay manera de que las distintas competiciones vayan para arriba y nos lo quieren poner dificil a los populares para decidirse por una u otra prueba.
Perdón, correxido he, si, claro que está mal posto, deso non cabe dúbida

Última edición por Linneo o Mér, 12 Set 2007, 16:52; editado 1 vez
Northern

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/11/06
0 Carreiras
567 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 07 Set 2007, 15:09
Asunto:

Linneo escribió:
Northern escribió:
Ai virxe, que análise da situación... e vaia conclusións... se son os da CEO (confederación de empresarios de ourense)

Tanto no CEO como no inferno estanche os do BNG e mais os do PSOE.

En otro hilo Milucho dice : ...e para rematala simbólica axuda da Xunta, que de unha axuda de 12.000 â?¬ o ano anterior pasa este ano a 2000 â?¬.

Pues ya me dirás. Está más claro que el agua que van de un "quítate tú para ponerme yo" y te recuerdo que a los clubs de las pataditas a las pelotas le dan cientos de miles de euros.

Si fuesen bien nacidos buscarían una fecha que no generase ni conflictos.

Saludos
Linneo

Maratoniano
Maratoniano
25/12/06
58 Carreiras
418 Mensaxes
Compostela
Respostar citando Envío Ven, 07 Set 2007, 16:01
Asunto:

Home, ao CD Ourense salvao a diputación, aos Madri Barça e compañía xeneran os cuartos eles mesmos.
O que está claro é que os políticos pensan en votos, non en mellorar a calidade de vida dos pobres mortales, que só a melloran en algo se pensan que ese algo lles fará gañar as próximas eleccións.
E que as datas das carreiras están pésimamente postas está claro, sexa quen sexa @ responsable.
E os da outra banda fan o mesmo que eses que citas...

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos