Foros ›
CARREIRA POPULAR RIBADUMIA RESULTADOS Y FOTOS
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
raus

Novo foreiro
Novo foreiro
15/12/06
0 Carreiras
5 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 15 Xan 2007, 19:53
Asunto: CARREIRA POPULAR RIBADUMIA RESULTADOS Y FOTOS

DESDE A ORGANIZACION QUERO DAR A TODOS OS PARTICIPANTES AS GRACIAS POR PARTICIPAR UN ANO MAIS NESTA XUNTANZA DE AMIGOS NA CARREIRA POPULAR DE RIBADUMIA, E QUERO PEDIRLLE DISCULPAS DE CALQUER ERRO OU EQUIVOCACION QUE PUIDERAMOS FACER DENDE A ORGANIZACION XA QUE QUEREMOS FACELO O MELLOR POSIBLE E SEMPRE QUEDA ALGO ATRAS.

NA PAXINA perso.wanadoo.es/acd_obatan
poderedes ver fotos da carreira e os resultados.

saudo e espero contar con vos para o ano que ven

ah, tamen quero agradecer novamente a XULIAN BERNAL que cos seus 87 anos volvera a participar nesta proba, sorte xulian.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5984 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 16 Xan 2007, 12:12
Asunto:

Gracias a vosotros, estuvo todo ok, buen recorrido, señalizado cada km, premios, sorteo de un montón de cosas (aunque no pillé nada, esa empanada debía caer...), buen ambiente, excelente reportaje fotográfico y resultados completos con tiempos, ¿que más podemos pedir? Ah, Julián Bernal hizo hat-treak (San Xiao, Lugo y Ribadumia) en un fin de semana, vaya forma de empezar la temporada, vaya crack! Abraiado
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Mar, 16 Xan 2007, 23:47
Asunto:

Tes razon yomismo fixerono todo ben e sorteo de miles de cousas (eu tiben a sorte de que me tocara o albariño e a meu compañeiro o roscon)
A verda moi boa carreira po ano espero voltar eso si a saida deume a impresion de que foi un pouco rapida

You´ll never run alone

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos