Xov, 11 Xan 2007, 0:37 Asunto: CARREIRA POPULAR RIBADUMIA
DOMINGO CELEBRARASE UNHA NOVA EDICIÃ?N DA CARREIRA POPULAR DE RIBADUMIA, A PARTIR DAS 12:00 HORAS,.
DESDE AQUI QUERO INVITAR A TODOS A PARTICIPAR NESTA SINGULAR PROBA QUE CADA ANO CONTA CON MAIS PARTICIPANTES QUE SE ACERCAN A RIBADUMIA A PASAR UN RATO AGRADABLE FACENDO O DEPORTE QUE LLES GUSTA ADEMAIS DE PODER LEVAR UNHA CAIXIÃ?AS DE ALBARIÃ?O, EMPANADAS ETC.. CAMISETAS
UNHA CARREIRA POPULAR QUE ENGANCHA E NA CAL REPETIRAS
Xov, 11 Xan 2007, 12:36 Asunto:
Estaba dudando entre esta carrera y los 10km de boborás, pero dado que estoy comiendoles la cabeza a unos amigos para engancharlos a esto de las carreras, creo que por proximidad y distancia a correr me voy a quedar con esta. Asi que en principio podeis contar conmigo.
Inscritos:
Runas recuerda el ayer y piensa en el mañana, pero tienes que vivir hoy
FleKy
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Xov, 11 Xan 2007, 15:47 Asunto:
Comigo tamen contar que xa estou apuntado xunto con un compañeiro
xoixe Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Ven, 12 Xan 2007, 9:41 Asunto: eu tamén
que tal?
me queda a escasos 10 kilometros de mi casa y por lo tanto allí estaré... saludos a todos y nos vemos en RIBADUMIA. Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Dom, 14 Xan 2007, 20:48 Asunto:
buffff, vaya 6km, de los que te dejan baldadito baldadito...., un circuito muy bonito lleno de subidas y bajadas con una recta final a base de pequeñas rampas que es para matar a cualquiera jejeje. La organización estupenda, muy buen rollo y un montón de premios, felicitaciones.
Tiempo aproximado 22:35, perooo cuaaaaanto me costó recuerda el ayer y piensa en el mañana, pero tienes que vivir hoy
xoixe Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3874 Mensaxes
CAMBADOS
Lun, 15 Xan 2007, 11:14 Asunto:
buena carrera RUNAS. Un domingo soleado para disfutar de un buen circuito con pocas cuestas y no muy empinadas. el tiempo que hice no fue muy bueno pero para ser la primera del año no está nada mal.
23' 09" aprox. y a mejorar.
Saludos Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
Lun, 15 Xan 2007, 18:24 Asunto:
¡enhorabuena a los que la corristeis!,esperemos vernos pronto en la carretera
FleKy
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Mér, 17 Xan 2007, 0:20 Asunto:
A verda e que a carreira estibo ben eu a verda o tempo non foi moi alo que digamos 26 e algo creo que me dixeron porque non adoito ter reloxo.
Eso si a saida pareceume unha saida algo rapida non sei.
Eña vemonos na seguinte You´ll never run alone
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos