Foros ›
Para cando un DREAM TEAM DE AFIADORES E PARAGÃ?Å?EIROS
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Lun, 08 Xan 2007, 23:39
Asunto: Para cando un DREAM TEAM DE AFIADORES E PARAGÃ?EIROS

Xa estou farto de ler no chat que si o CAR BETANCEIRO que si o CENTRO DE ALTO RENDIMENTO MARISQUEIRO, e na provincia de Ourense, onde temos unha das mellores e mais concurrida proba do panorama popular non temos un DREAM TEAM de corredores de populares para entrenar xuntos e compartir viaxes e carreiras.Asi que dende aqui lanzo o tema para tratar de organizar un DREAM TEAM DE AFIADORES/AS E PARAGÃ?EIROS/AS.... Para darlle un pouco de vidilla o atletismo popular e non federado en Ourense...Que opinades???????????

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mar, 09 Xan 2007, 1:51
Asunto:

Eu para este tipo de cousas sempre me apunto.

Afiador, non sei se me viches algunha vez ou eu a ti correndo pola noite . Xa sabes que para falar do que queiras e cuestión de quedar algunha noite ó lado da ponte, entre os dous parques. Aínda que eu penso que dentro de pouco posiblemente empece a entrenar de tarde, sempre se poden facer rodaxes de vez en cando, e cantos máis nos xuntemos mellor.
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Mar, 09 Xan 2007, 20:02
Asunto:

bueno, bueno, bueno...
aquí está un ourensán máis para unirse ós grupos de afiadores e Dreams Teams que fagan falla.
espero que ninguén tome isto en plan separatista... todo o contrario,non?
por certo, aproveito para lembrar que ainda andan unhas cañas pendente por ahí voando dende esta última San Martiño... e non miro para ninguén... Disimulando
saúdos.

sexo, zume de melocoton & rock'n roll
Corredoiras

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
6/11/06
0 Carreiras
157 Mensaxes
Republica das canellas
Respostar citando Envío Mér, 10 Xan 2007, 14:37
Asunto:

As cañas esta feito, pon, dia, hora e lugar que non te deixas caer por ningunha carreira...l

LEMBRADE MINERALIZARVOS E SUPERVITAMINARVOS
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 10 Xan 2007, 20:41
Asunto:

Pois claro que me apunto tamén pero ides facerme cambiar de apodo que se non vou parecer o admin.
Por min non hai problema de entrenar en grupos pero o meu problema e o horario aínda que por sorte temos un grupo que saímos as 7:35 do pavillón dos remedios o que non sei fixo son os dous ou tres días que podo ir. . ....
yosi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
20/10/06
0 Carreiras
908 Mensaxes
Valdeorras/Lugo
Respostar citando Envío Sáb, 13 Xan 2007, 12:02
Asunto:

tranquilo, Corredoiras, que xa haberá tempo e boas ocasións para disfrutar desas cañas... será un pracer, amigo, como se teño que pagalas eu Ríndose
arriba Ourense!!

sexo, zume de melocoton & rock'n roll

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos