Foros ›
VII CARREIRA POPULAR CONCELLO DE PONTECESURES O SABADO 23-12
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
concellocesures

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/05
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 11 Dec 2006, 12:26
Asunto: VII CARREIRA POPULAR CONCELLO DE PONTECESURES O SABADO 23-12

Este ano a carreira é o sábado 23 de decembro, co mesmo percorrido que os anos anteriores. O martes pasado envieina ó calendario pero non saiu publicada de momento, ¿alguen sabe porque?.
Prosigo ca informacion. Haberá distintas categorias e 3 carreiras para pequenos antes da proba grande. Estas carreiras de pequenos se inician ás 16.30 h. A proba grande, cun percorrido que non chega ós 5 kilómetros será ás 17 h. Ã? remate desta carreira, mentres a organizacion saca o listado de gañadores, faise unha carreira para os pitufos ata 4 anos.
Trofeos ós 3 primeiros da xeral, e medalla de recordo os 3 gañadores de cada categoria, así como unha camiseta de recordo ós 200 primeiros inscritos. Tamén trofeo de recordo ó corredor e corredora mais veteranos.
Inscripcion e mais información nos telefonos do Concello de Pontecesures en horario de 8 a 15 h. 986 564 410 e 986 564 403, preguntando por Fran Freiria ou José Rodríguez.
O percorrido para quen non o coñeza é o mesmo de anos anteriores e o seu perfil é llano ata unha única subida, pronunciada, duns 70 -80 metros, e enseguida unha baixada tamén pronunciada que medirá 100 m. escasos. Logo volta a ser en llano ata a meta. Os que viñeron a correr din que é un bo circuito, tendo en conta que polas limitacións do rio, via do tren e carreteras nacional e comarcal non temos outra posibilidade de circuito.
Animádevos e nos vemos o 23 en Pontecesures. Por certo, estamos entre Padrón e Valga!!!
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 12 Dec 2006, 0:53
Asunto:

Gracias concellocesures; haber se me ánimo e me deixo caer por alí; pero a carreira ten boa pinta. Con esa distancia haberá que darlle caña o corpo desde o principio, non Confuso . Unha aperta. Derek.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mar, 12 Dec 2006, 2:06
Asunto:

Pode estar ben, posiblemente me anime. E a darlle duro, hai que queimar o que se poida pra facer sitio pro banquete da noite do 24. Sorriso
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 0:22
Asunto:

Sentindoo moito,e pese a que vivo a 1 kilometro da citada carreira,non me vexo eu capacitado para afrontar con dignidade esta proba. Triste
gus

Novo foreiro
Novo foreiro
14/12/05
0 Carreiras
3 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 1:49
Asunto:

é unha pena que a carreira non se faga en domingo,traballo o sabado todo o dia y penso que como min... moitos pero bueno... outro ano será.
VicMan

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
21/11/06
0 Carreiras
300 Mensaxes
Colorado Springs
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 1:56
Asunto:

Eu como a dignidade perdina fai tempo, non me inqueda arrastrarme polas estradas e rúas de Galicia, INCLUSO DISFRUTO CON ELO.

Creo que te esixes demasiado, lestrove, non sei, o mellor equivócome.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 2:20
Asunto:

A carreira do tei pobo gus,e non podes participar por motivos de traballo. Triste Eu xa sempre digo,as carreiras en Domingo,ou en festivo. Guiño
Efectivamente VicMan que me esixo moito,tanto é asi,que cando estou en baixa forma,osea,agora no inverno,pois nin vou as carreiras,por non facer o ridiculo,e o mesmo tempo sintome malumorado que non vexas. Triste
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 11:03
Asunto:

Mmmmm.....Por agora non teño nada planificado para ese día, e se ó final non vou de vacacións esa semana, é máis que probable que me anime e faga compaña a Derek e VicMan (ainda que só sexa antes e despois da carreira, que penso que son demasiado rápidos para min....).

A min paréceme un día perfecto para ir a unha carreira, así ó día seguinte podemos permitirnos un pouqiño máis de turrón e algunha copa máis de champán (brut, eso sí Ríndose Ríndose ).

Pois iso: en principio contade comigo. Xa falaremos durante a semana para quedar nun sitio antes da carreira, ok??
concellocesures

Foreiro infantil
Foreiro infantil
16/11/05
0 Carreiras
144 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 13:01
Asunto:

XA TEMOS HORARIOS E CATEGORIAS DA PROBA:
INSCRIPCIONS ATA AS 16 H NO CENTRO SOCIAL DE PONTECESURES, Ã? LADO DA PRAZA DA IGREXA.

PROBASAS 16.30 H. SOBRE 400 M. OS NENOS/AS DE 5 A 8 ANOS.
AS 16.45 H. SOBRE 600 M. OS NENOS/AS DE 9 A 12 ANOS.
AS 17.00 H. SOBRE 1.200 M. OS NENOS/AS DE 13 E 14 ANOS.
A PROBA XERAL DE ALGO MENOS DE 5 KIL�METROS SERÁ EN TORNO ÁS 17.15-17.20 H. A HORA DE INICIO, EN CANTO O OPERATIVO QUE SE MONTA NOS DISTINTOS CRUCES ESTEA PREPARADO.
Ã? REMATE DA PROBA E MENTRAS SE ESPERA POLA CLASIFICACION, FACEMOS UNHA PROBA NO MEDIO DA RUA PRINCIPAL PARA OS NENOS ATA 4 ANOS.

OS CIRCUITOS SON OS MESMOS QUE EN ANOS ANTERIORES.
MOITA SORTE.
U

Mods
Mods
21/06/06
0 Carreiras
559 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 14:10
Asunto:

Se non hai novidade, por alí estaremos Guiño
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 14:15
Asunto:

Piti, me alegro de que te animes a correr. Espero veros allí. ¿Hacemos lista?. Ahí va:

Derek
Piti
U
Vicman

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
ezaqui

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
5/02/06
0 Carreiras
1032 Mensaxes
santiago
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 14:38
Asunto: cesures

por fin correrei na miña terra
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
276 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 19:02
Asunto:

este pato blanco se apunta, seguro que lio a alguno más
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
511 Carreiras
3854 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 20:41
Asunto:

Pois ainda que sexa pouca distancia, o máis seguro que me acerque e o ser po-la tarde tamén levarei as crías para que participen (se queren claro está). Xa que me queda bastante cerca.
CACHOFOUCELLAS

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/11/05
200 Carreiras
1072 Mensaxes
Pontevedra
Respostar citando Envío Mér, 13 Dec 2006, 23:12
Asunto:

Me parece buena idea. Habrá que pasar por Pontecesures y despues tomar el pulpo en Padrón. Buena idea para un sabado antes de Navidad. Buen rollito, si señor. Me apunto

Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos