chema73 Novo foreiro
5/04/12
6 Carreiras
6 Mensaxes
Xov, 05 Abr 2012, 19:07 Asunto: primeira carreira
Hola, estou interesado en facer unha carreira de montaña, a ser posible que non sea moi tecnica. Pensei na chandrexa trail. Pode alguien dicirme se e moi tecnica e sua dureza? Gracias.
Outra na que penso e a do pindo.
Ven, 06 Abr 2012, 9:28 Asunto: Re: primeira carreira
yo de leer en el foro a alguno de los máquinas del trail, me he ido intersando más y más. Al final después de la VIG-Bay me he metido un poco en esto de correr por el monte.
Me estrené la semana pasada en el trail de Seixo Branco, y me encantó. De hecho me ha gustado tanto que estoy apuntado para el Xalo.
Pero me parece que por el perfil y el desnivel en el Xalo no lo voy a pasar tan bien ,
me queda un par de semanas para entrenar un poco y a ver que tal sale.
Ven, 06 Abr 2012, 14:09 Asunto: Re: primeira carreira
Organizo unha boa para ti no mes de agosto, o Roteiro de San Bartolomeu en Monfero que na especialidade de carreira terá unha distancia de 17.5 km. Non dura.
Haile23 Maratoniano
6/11/09
353 Carreiras
87 Mensaxes
Santiago de Compostela
Ven, 06 Abr 2012, 14:56 Asunto: Re: primeira carreira
Buff... para estrenarte creo que elegiste dos de las peores tanto Chandrexa como el Pindo.
Creo que algo mas asequibles para ser la primera vez serian el Xalo el dia 22 o la de Esgos a primeros de Junio
Ven, 06 Abr 2012, 17:55 Asunto: Re: primeira carreira
creo que este año el Xalo ha ganado en dureza técnica en las bajadas por lo que me comentan de la FGM, era un requisito que se suprimiese la "autopista forestal" de bajada
de todas formas, repito lo ya dicho hasta la saciedad: una carrera de una subida, uina bajada no resulta dura muscularmente, ni así las carreras con continúos sube_baja y/o varios "puertos" www.jeffxavi.blogspot.com
Cándido Montañés
4/10/08
0 Carreiras
1917 Mensaxes
A Coruña
Sáb, 07 Abr 2012, 9:07 Asunto: Re: primeira carreira
chema73 escribió:
Hola, estou interesado en facer unha carreira de montaña, a ser posible que non sea moi tecnica. Pensei na chandrexa trail. Pode alguien dicirme se e moi tecnica e sua dureza? Gracias.
Outra na que penso e a do pindo.
Además de ir pensando en cual será la carrera por montaña que elijas para debutar con dorsal, vete buscando corredores que ya corran-entrenen por montaña y procura entrenar en compañía, nada mejor que eso te dará una idea de lo que son estas carreras. "La gente me pregunta por qué corro. Yo les digo: ¿Por qué dejasteis de correr?" (Jeremy Wariner) porpiernas.blogspot.com
chema73 Novo foreiro
5/04/12
6 Carreiras
6 Mensaxes
Sáb, 07 Abr 2012, 18:31 Asunto: Re: primeira carreira
gracias a todos. miro esas carreiras, ainda que para comenzar vinte e pico parcenme moito. Non sei a distancia do pindo. De todas formas, cando me refiro a tecnicas, quero decir que non haxa que "escalar" e que as baixadas non sean de tolos. E dicir, que haxa donde poñelo pe, que haxa camiño.
Sáb, 07 Abr 2012, 18:59 Asunto: Re: primeira carreira
Jejeje,creeme amigo,os kms. no Pindo son o de menos,como teño oido que unha imaxen vale mais que mil palabras,tomeime a"molestia" de buscar algunhas(están na sección fotos e videos do foro,e penso que poden dar algunha pista de como e o percorrido tanto nesta como noutras carreiras)fotos : picasaweb.google.com/1...ermediaII# picasaweb.google.com/1...riasZonas#
E ben certo que igual busquei os enlaces das mais... e que Safardatxo sempre se sabe ubicar ben ,votalle un ollo e xuzga ti mesmo.
Saudos.
chema73 Novo foreiro
5/04/12
6 Carreiras
6 Mensaxes
Sáb, 07 Abr 2012, 20:05 Asunto: Re: primeira carreira
Vale. Descartado o pindo, por ahora. De todas formas hai un par de fotos que non parecen de ali(pareceume ver algo parecido a un camiño je je). Si, demasiado tecnica para comenzar. Necesito algo con un camiño. Gracias
Dom, 08 Abr 2012, 19:50 Asunto: Re: primeira carreira
xabi escribió:
a subida mais dura de Galicia é a de As Corguiñas, 1km ó 34.7% de desnivel
Ya,pero tu echas los higados tambien en las sencillas,estilo km vertical
Yo no veo tan chungo debutar en el Pindo,se sube andando,corriendo es dificil,y solo hay que tener cuidado al bajar,ademas,pocas carreras,dejan tan buen sabor de boca como esta,que muchos se quejaban,pero luego bien que presumian de haberla corrido
Orbita,en la siguiente carrera,tienes doble racion de fotos por pelota
Dom, 08 Abr 2012, 20:19 Asunto: Re: primeira carreira
safardatxo escribió:
xabi escribió:
a subida mais dura de Galicia é a de As Corguiñas, 1km ó 34.7% de desnivel
Ya,pero tu echas los higados tambien en las sencillas,estilo km vertical
Yo no veo tan chungo debutar en el Pindo,se sube andando,corriendo es dificil,y solo hay que tener cuidado al bajar,ademas,pocas carreras,dejan tan buen sabor de boca como esta,que muchos se quejaban,pero luego bien que presumian de haberla corrido
Orbita,en la siguiente carrera,tienes doble racion de fotos por pelota
O Pindo e unha pasada,tes razón no do sabor de boca,eu quedei encantado,pero el dice:
chema73 escribió:
E dicir, que haxa donde poñelo pe, que haxa camiño.
e deso ten mais ben pouco ,no tema de facer a pelota equivocaste,de pelota nada son realista,o que pasa e que ti eres moi bon ,si non me crees mira as fotos.
Saudos.
Podes publicar novos temas Non podes responder a temas Non podes editar as túas mensaxes Non podes borrar as túas mensaxes Non podes votar nas enquisas Non podes adxuntar arquivos Podes descargar arquivos