Foros ›
XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
OpipoteMaceda

Montañés
Montañés
4/07/10
92 Carreiras
219 Mensaxes
Xunqueira de Espadañedo
Respostar citando Envío Sáb, 29 Xan 2011, 0:12
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Maña viaxarei ata terras lusas co meu colega e compañeiro do Clube VíaXVIII Maceda Luismi para participar nesa media da que tan ben me teñen falado.Esperemos faga un bo dia para disfrutar da carreira.Aburiño e a fume de carozo!!!
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Sáb, 29 Xan 2011, 2:27
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Neste enlace está o recorrido e o perfil.




Neste outro enlace como chegar dende Tui (supoño que ata Tui sabedes chegar) ata Viana do Castelo, tamén nun Google Maps.

Mapa de párkings cerca da saída (enviado hoxe por correo electrónico pola organización):



Código::
1 / 2 - Parque da Avenida e Praça da Liberdade – Situado no local de Partida e Chegada, com capacidade para mais de 600 viaturas.
 
3 - Parque do Vianense (Junto ao Gil Eanes) – Situado na Marginal, a 1 minuto a pé do local da Partida e Chegada, com capacidade para mais de 500 viaturas
 
4 - Parque do Centro (antigo Mercado) – Situado no Centro Histórico, a 5 minutos a pé do Local e com capacidade para cerca de 200 viaturas
 
5 - Parque do Afonso III – Situado na entrada Sul da Cidade, a 7 minutos a pé do local de Partida e Chegada, com capacidade para cerca de 280 viaturas

Moita sorte a todos
AveFenix

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
23/08/10
0 Carreiras
328 Mensaxes
Diante do PC
Respostar citando Envío Sáb, 29 Xan 2011, 2:34
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

O Windguru da a seguinte predicción:
- Non chove.
- Algo de nubosidade, pero moi pouca, polo que non me extrañaría que houbese sol.
- Temperatura:
- 9 horas: 5ºC.
- 12 horas: 9ºC.

¿Que recomendades empregar: camiseta e pantalón largo, ambos cortos,...? Non fixen por agora ningunha media con estas temperaturas, só carreiras de 10km (nestas usaría todo largo) pero non sei se me sobrará roupa na 2ª parte da carreira Pensando Pensando
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Sáb, 29 Xan 2011, 10:27
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Camiseta e pantalón cortos... porém depende de como te sintas...

Aproveito, para de acordo com a organização, creio muitos de vós já receberam este email (de notar que fiz um copy/paste do email enviado pela organização):

Boa tarde Caro Participante,

Para facilitar o seu acesso ao local de prova com o seu carro, pode aceder ao Parque da Avenida e Vianense, onde terá 50% de desconto*, sugerimos que entre pelo Parque de Estacionamento do Centro Comercial Estação Viana Shopping e passe rapidamente para o Parque da Avenida (onde tem desconto e passagem pedonal para o local da partida).

Enviamos um mapa de localização para seu conforto e facilidade de acesso.

*Os descontos de 50% são atribuídos mediante a apresentação do dorsal e identificação do participante, das 8h00 às 14h00 de dia 30/01/2011, apenas nos Parques assinalados no Mapa anexo e até atingir o valor máximo diário.

OFERECEMOS 50% DE DESCONTO NO SEU ESTACIONAMENTO

Nos Parques:

1 / 2 - Parque da Avenida e Praça da Liberdade – Situado no local de Partida e Chegada, com capacidade para mais de 600 viaturas.

3 - Parque do Vianense (Junto ao Gil Eanes) – Situado na Marginal, a 1 minuto a pé do local da Partida e Chegada, com capacidade para mais de 500 viaturas

4 - Parque do Centro (antigo Mercado) – Situado no Centro Histórico, a 5 minutos a pé do Local e com capacidade para cerca de 200 viaturas

5 - Parque do Afonso III – Situado na entrada Sul da Cidade, a 7 minutos a pé do local de Partida e Chegada, com capacidade para cerca de 280 viaturas



Saudações Desportivas,


O mapa dos parques já foi facultado pelo AveFenix pelo que me escuso de o incluir aqui...

Boa viagem e prova! Divirtam-se!
igor

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
9/02/05
0 Carreiras
1405 Mensaxes
Monçao
Respostar citando Envío Sáb, 29 Xan 2011, 10:33
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Permitam-me o seguinte:

Se após Valença tomarem a saida pela N-13 em direcção a VN de Cerveira e posteriormente apanharem a A-28 em direcção a Viana do Castelo, não PAGAM QUALQUER PORTAGEM... que no caso são 2,75 eur (ida e volta poupa-se 5,50 eur), em relação à direcção indicada pela A-3 e posteriormente pela A-27... como referido por Avefenix.

A opção por mim indicada leva sensivelmente, mais 5/10 minutos, porém poupa-se 2,75 eur e a distância é praticamente a mesma em termos de km´s!

De notar que caso optem por ir pela A-3 como indicado por Avefenix, tem portagem manual...pelo que não há problema com o pagamento...

Um abraço!
montxo

Montañés
Montañés
13/12/08
2 Carreiras
1554 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Xan 2011, 15:20
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

AveFenix escribió:
O Windguru da a seguinte predicción:
- Non chove.
- Algo de nubosidade, pero moi pouca, polo que non me extrañaría que houbese sol.
- Temperatura:
- 9 horas: 5ºC.
- 12 horas: 9ºC.

¿Que recomendades empregar: camiseta e pantalón largo, ambos cortos,...? Non fixen por agora ningunha media con estas temperaturas, só carreiras de 10km (nestas usaría todo largo) pero non sei se me sobrará roupa na 2ª parte da carreira Pensando Pensando

una vez que fagas o quecemento....xa che quedara claro.... pantalon curto e o mais comodo posible que correndo non as pasar frio .... e a mais as pasalo moi ben... Moi feliz
ageitos

Montañés
Montañés
11/10/10
0 Carreiras
323 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 29 Xan 2011, 16:38
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

AveFenix escribió:
O Windguru da a seguinte predicción:
- Non chove.
- Algo de nubosidade, pero moi pouca, polo que non me extrañaría que houbese sol.
- Temperatura:
- 9 horas: 5ºC.
- 12 horas: 9ºC.

¿Que recomendades empregar: camiseta e pantalón largo, ambos cortos,...? Non fixen por agora ningunha media con estas temperaturas, só carreiras de 10km (nestas usaría todo largo) pero non sei se me sobrará roupa na 2ª parte da carreira Pensando Pensando
Mira eu antonte fun rodar e o final fixen 21 km..... a temperatura empezou cuns 10ºC e rematou con 5ºC.....(fixose de noite).... eu se as mallas que tes son finas levariaas.... se tes pensado levar un ritmo tranquilo, para arriba poriame unha camiseta axustada (teño a nike que ivas pillar e vaime fenomenal) de manga corta ou larga da igual e por enrriba unha tecnica (a de ferrol vaiche que nin pintado pq a rejilla deixa respirar moi ben) con esas temperaturas non creo que che "abafen", e se nun momento vas algo lento e pillas algo de vento podeche vir moi ben....
de todas formas esto e algo moi persoal, eu o adelgazar tanto e polo traballo estou con "algo de frio" case que todo o dia.....
moran

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
1116 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Sáb, 29 Xan 2011, 20:19
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Suerte para Los Afilados, Panzudo, Repontia y Coidador mañana en Viana aunque van con problemillas de salud su espirutu afilado les hara da lo mejor de si mismos.

Suerte Compis Guiño

twitter.com/#!/NAVAZAS
www.facebook.com/moranmcmc
Club afiladosrunners.wordpress.com/
Pipe

Mods
Mods
8/01/09
0 Carreiras
6294 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Sáb, 29 Xan 2011, 21:25
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Información para quien le interese: esta tarde uno del equipo ha ido a recoger los dorsales y le querían hacer pagar el importe de inscripción de todos los demás (no llevó justificante) y al final, miraron en un listado y confirmaron que habíamos pagado.

Me pregunto yo para qué querían que les enviásemos el comprobante de la transferencia si no tienen el listado a mano para cotejar los datos y confirmar el pago.

Y así también descubrimos que se puede pagar el mismo día de la carrera (en este caso el anterior).

Nos vemos mañana en Viana... SUERTE A TODOS y a disfrutar con este medio maratón!

"El que no corre, vuela"

Esprintes Ourense
www.esprintesourense.es
elnegro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/11/10
0 Carreiras
171 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Xan 2011, 20:09
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Bueno, al final un poco a última hora acabé inscribiendome en esta carrera, la primera vez que participo (y mi segunda Media Maratón) la verdad es que muy contento, la carrera bien organizada a mi gusto, llegamos 45 min antes de la carrera, retiré dorsal pronto y sin problemas, un día perfecto para mi en temperatura y el sol se agradece si hace fresquillo, la carrera algo más dura de lo que esperaba porque la otra media que corrí fue la de Ponferrada y era practicamente llana, pero incluso y pese a un punto horrible que me duró los 3 últimos km y no me dejó ir cómodo ni acelerar mejoré un poco mi anterior tiempo marcando 1h 39min 52seg en la clasificación, un poco menos por mi crono. Luego los obsequios genial, yo al menos no esperé nada, llegar, bolsa, botella de vino y ya está. Espero volver a esta carrera y la recomiendo a todo el mundo.

Ya están las clasificaciones en la web.

www.mmviana.com/marato...ininos.pdf
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Dom, 30 Xan 2011, 20:41
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Después de la Vig-Bay pedía revancha, quería hacer una media en condiciones. Y sólo diez meses después, ejem, ya puedo decir que lo he conseguido.

¡Buahahahahaha...! Today Viana, tomorrow the world.
Damores

Montañés
Montañés
4/10/10
0 Carreiras
607 Mensaxes
Baiona
Respostar citando Envío Dom, 30 Xan 2011, 20:45
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Buena carrera, buen ambiente y el tiempo acompañó. El sol hizo que no sufriéramos el frío en nuestras carnes. La organización genial, nada que achacar y los obsequios finales estuvieron muy bien. Después la radio del "alto minho" nos entrevistó en la línea de meta... Ríndose

Un saludiño

Correr, correr y correr......

Última edición por Damores o Dom, 30 Xan 2011, 21:15; editado 1 vez
Grimo

Montañés
Montañés
13/01/08
38 Carreiras
238 Mensaxes
Redondela
Respostar citando Envío Dom, 30 Xan 2011, 20:49
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Solo puedo decir una cosa, un 10 para esta carrera.

Mi blog hoyempiezoacorrer.blogspot.com/
Meicendán.

Maratoniano
Maratoniano
8/10/10
0 Carreiras
180 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Xan 2011, 21:17
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

Case 1.500 participantes,boa organizacion e excelente ambiente...
Habera que intentar ir o proximo ano,pinta moi ben esta carreira !!!
Por certo,noraboa a todos os que participachedes !!!
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
477 Carreiras
3702 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 30 Xan 2011, 23:30
Asunto: Re: XIII Meia Maratona Manuela Machado (Viana do Castelo)

6ª participación en Viana, e moi contento como sempre. Respirase un ambiente fabuloso nesta prova e dos 1500 chegados 454 galegos.

Eu ia con idea de baixar a miña millor marca nesta proba, e o final saeume unha das miñas millores marcas en media de 1h22'42 polo meu crono e uns cantos segundos máis a oficial. Ainda que tiven un bo dia e acopleime a un bo grupo.
Así que o obxetivo deste ano que era baixar de 1h22' en media teñoo ahí. Haberá que ir pronto a algunha media cun perfil máis favorable.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos