Foros ›
Autor
Mensaxe
ferrolano

Super Veterano
Super Veterano
2/04/05
0 Carreiras
2088 Mensaxes
siempre de ferrol,
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 21:44
Asunto:

en la vitrina de lestrove como te caiga el trofeo de Sta Cruz la has cagao,traumatismo cranoencefalico y muerte cerebral segura,mas que por lo que pesa por lo abstracto que es,es como decir:me ha caido algo en la cabeza pero no se que es!!!.
Aparte de todo,si los que participaron en esta prueba dicen que no habia peligro de integridad pues ellos son los mejores testigos y "notarios"para decirlo,hay pruebas que sin llover y solo con el trafico que hay se hacen mas peligrosas.

"como no volvamos a reirnos nos vamos a llevar fatal"
flip

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/04/05
0 Carreiras
449 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 21:46
Asunto:

Hola hola de nuevo...antes de nada ¡¡¡¡ENHORABUENA¡¡¡¡ a keniatablanco por ese magnifico 4 puesto...y cuidate mucho ese tobillo,has de reservarte para ese maraton.

Que os voy a contar no que hayan comentado antes los demas foreros que estaba alli,y si como campeones y valientes y por que no un poco inconscientes,pero lo que bien es cierto a ninguno de los que estabamos alli nos obligaron a estarlo.La verdad es que el tiempo fue catrastofico,en cuanto al recorrido ,quizas sea la menos indicada para hablar,yo ya lo conocia y sabia como estaba y suponia que estaria peor con la cantidad de agua que habia caido esta noche.Tambien es cierto que lo modificaron pero aun asi no soluciono para nada la dureza.En cuanto a la organizacion.....bueno ,sacando en los tramos de cruce de carretera ,en las pistas no habia nadie que te pudiese echar una manita ,salvo los propios participantes de la carrera,lo que tenias que hacer era seguir las flechas y listo.

Mi puesto ..creo que quede en el 124 y segunda en mi categoria con un tiempo segun los arbitros de 41:10,mi polar marco 39:55,quizas en algun charco se me debio perder ese tiempo...jejejjeje Ríndose Ríndose Ríndose

un saludito y nos veremos el proximo domingo Guiño
Achwll

Foreiro infantil
Foreiro infantil
7/11/05
0 Carreiras
130 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 21:47
Asunto:

Hola a todos.

Alguien preguntaba por la distancia de la carrera. Según mi Fore 6,894 Km.

En cuanto a lo de la peligrosidad, sin duda, la mayoría de los que corrimos-nadamos hoy sabíamos dónde nos estábamos metiendo, que no somos precisamente niños de colegio. Muchos días de invierno entrenamos en condiciones semejantes. Y si os parece una falta de respeto que se celebrara la carrera por todos los que no pudisteis venir, a mí me parece que, por una vez, la organización hizo bien en seguir adelante en honor a las ciento y pico personas que estábamos allí soportando lluvia y deseando salir a correr.

Salud.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 22:21
Asunto:

¡Enhorabuena a todos por participar en tan malas condiciones metereológicas!Como deciis la decisión de correr o no la toma el atleta,yo como me estoy "alestrovando" Guiño no tengo aún asumido correr en tan adversas condiciones (ojo,un poco de lluvia no me asusta,que ya sabemos que en el Norte de eso hay de "abondo") Lo dicho....¡enhorabuena que sois unos campeones! Sorriso
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 23:10
Asunto:

Enhorabuena a kurty porque ya se va recuperando. Genial Keniatablanco y Lubo por su gran carrera. Keniatablanco, cuidate y que tengas el día en santiago. Y por último decir el gran mérito de todos los otros participantes, eso si, que locos estamos, pero no solo hoy, porque a mi el jueves en el entrenamiento casi me llovio como hoy.No voy a enumerar a todos los foreros que vi hoy porque ya no se cuentan con los dedos de las 2 manos, eso si saludos a todos campeones. Enhorabuena tambien a la organización, pues si despues de estar todos alli mojados nos suspenden la carrera, si que sería una falta de respecto a los corredores.
Con respecto a mi carrera decir, que sali pensando hacer la carrera con Kurty, y si forzar, pero a partir del Km.2 o 3, aprovechando que Kurty estaba en compañía de Jabelo y debido a la maldita desconfianza que le tengo a la carrera de Santiago, decidí hacer la última prueba (maldito egoismo), y las sensaciones son de que voy bien, pero que no soy capaz de sufrir lo que hay que sufrir en carrera. Al final ducha y marché pitando, la familia esperaba.
Lubo, en el vestuario de los chicos preguntaban de quien era un pulsometro que estaba colgado en los percheros, quizás alguno de los del equipo de la milla de oro o la organización sepa algo mas.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 23:12
Asunto:

Me olvidaba decir que encantado de conocer a Nacho y a Suso.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
aaleex

Foreiro infantil
Foreiro infantil
17/10/06
0 Carreiras
75 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Dom, 22 Out 2006, 23:29
Asunto: Eu tamen fun a Guerra de Ames!!!

De onde demonios sacades os resultados, eu piquei 26´55" pero escapei correndo porque xa me dera conta que non había nada para min asi que lisquei correndo (coma se non me chegara...). Asi que nin mirei as listas de todos modos non esperaba ir tan rápido, estou empezando neste mundo.... e gustame, a carreira hay que recoñecer que foi divertidisima e que si que foi dura de verdade pero e que esa e a gracia que ten. Ah, enhoraboa a todos ainda que non coñezo a ninguen, so que despois de ver esta web vin un tipo con unha camiseta de branco que me pasou cando faltaban coma dous km, el si sabia onde andaba a meta por que o que era eu pensei que non acababa.
O ano que ven seguro que hei voltar!!!!!!
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2006, 8:17
Asunto:

Gallego, teño unha foto túa entrando na meta. Dame un e-mail e envíocha. Un Saludiño.
fojeteiro

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
27/03/06
0 Carreiras
275 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2006, 9:20
Asunto: choveu pero que ben o pasamos.....

ainda cando tardaban en dar a saida, a xente que alí estabamos (ningún a forza) estabamos a pasalo ben (anécdotas para os netos) .a carreira moi dura ...eu acordábame da miña mountain bike moito.segunda molladura do fin de semana despois da ruta en bici do sabado ,pero polo menos o domingo non me tuven que limpar o barro como o día anterior a caldeirazos. (sarna con gusto non pica)
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2006, 10:10
Asunto: Re: choveu pero que ben o pasamos.....

Bueno, parece que hay opiniones para todos los gustos, yo sigo pensando que por encima de la libertad de decisión de los participantes para correr o no muchas veces no fundamentada en una valoración real del estado del circuito sino en suposiciones optimistas, debería intervenir la organización o incluso el propio ayuntamiento para proteger la integridad de los corredores. Está claro que si mañana se organiza una carrera bajo bolas de granizo de 5 cm de diámetro o vientos de 100 km/h seguramente habría algún intrépido que se atrevería a correr.
Las organizaciones de las carreras además de encargarse de las mismas también tienen la responsabilidad de proteger a los corredores y de velar por la seguridad de todos. Evidentemente en Galicia llueve muchos días en invierno y no es un peligro correr bajo la lluvia, pero la situación de ayer fue excepcional, solo hay que cogerse los diarios de hoy y ver las condiciones que se dieron ayer. Supongo que el indice de participación fue menor al 50% y eso es muy significativo.
Al final todo ha quedado en nada, por suerte final feliz, pero estoy seguro de que si ayer por culpa del temporal y la lluvia hubiese que lamentar algún daño personal importante todos los comentarios irían en otra línea y probablemente los que ahora defienden a capa y espada que la decisión fue correcta serían los primeros en denunciarla. Tendremos que esperar a que ocurra algún día una desgracia para que todo el mundo se conciencia de que una carrera popular tiene que disputarse en unas condiciones mínimas para la práctica de las carreras, que ayer no se cumplieron, porque para mi no es aceptable tener que ir santando riadas y viendo donde se ponen los pies en todo momento por miedo a la lesión.
Saludos
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2006, 10:19
Asunto:

Co tema da integridade física non estaba respondendo o amigo keniatablanco si non o amigo Azochador. Decir que no percorrido en coche ata Milladoiro, ia escoitando a radio e en ningún momento escoitei a ningún "responsable"; protección civil, delegación do goberno ou a Xunta; comunicar que se aconsellaba a suspensión de calqueira actividade cultural, deportiva ou lúdica para o día de onte. Tamén sei que se celebrarón gran cantidade de partidos de futbol de categorías inferiores nas mesmas condicions nas que nós estabamos a correr e que considero que existe moito máis risco de lesión practicando futbol e sobre todo en esas condiciones, que ir correndo. Trato de decir que non foi para tanto o mal tempo na que se disputou a proba, sobre todo, si temos en conta que o vento era floxo. Non digo que en outros puntos da nosa comunidade o temporal tuvo consecuencias máis traxicas pero en Milladoiro non.
Quero decirlle o amigo Azochador que eu non lamento estar en desacordo con vostede. Os foros existen para que a xente intercambie opinions, ideas e formas distintas de ver as cousas de maneira de que todos poidamos enriquecernos e que poidamos mellorar, nestas caso no temas das carreiras populares e as veces, aindas que sexán poucas, estar dacordo cas decisións da xente que organiza as probas, que non é fácil.
Soamente me resta agradecerlle, amigo Azochador, a túa argumentación e punto de vista sobre o tema, grazas.
lentoperosejuro

Foreiro Senior
Foreiro Senior
19/12/05
0 Carreiras
796 Mensaxes
Milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2006, 10:33
Asunto:

Boas a todos,eu tamén vou poñe-la miña crónica (aínda que xa está casi todo dito). Primeiro aclarar que da crónica de keniatablanco eu non saco a conclusión de estar en perigo, máis que a dureza do clima e do terreo. ¿Suspender a carreira? Recordo a revolta que se montou en Padrón ¿hai dous anos? cando suspenderon a carreira de Pascua pola chuvia.Eu vivo no Milladoiro e fun ata a zona de salida creendo que se iba a suspender, pero non pola chuvia, senon porque non iba a presentarse ninguén ou moi pouca xente. A miña sorpresa foi atopar o aparcamento cheo, e habendo corredores...O circuito era duro, con costiñas jodonas, con terreo desigual en algúns tramos...e sobre todo con moita auga. A organización para min ben, se teño que poñer peros:ningunha presenza de xente indicando o percorrido en algúns tramos de monte e sobre todo o non ter feito o percorrido pola mañán para ver as condicións do terreo, sobre todo dunha poza donde te enterrabas ata a rodilla ( a traición claro, porque non era precisamente de auga cristalina). De tódolos xeitos creo que eso é difícil de controlar porque eu coñecía casi todo o terreo e pódovos xurar que esa "sima" non esistía. A min acongojoume tanto que no seguinte charco saín do camiño subín o monte donde vía donde pisaba e volvín a baixar( por se acaso). A carreira en sí, para mín nin fu nin fa, houbo tramos donde fun moi cómodo e houbo tramos que tiven que apreta-los dentes...o de sempre. O que me rompeu o ritmo foi que tiven que parar a atar un cordón(teño que lle preguntar a miña nai se perdín ese programa de Barrio Sésamo,porque non é a primeira vez que me pasa...) e a partir de ahí xa non volvín a coller ritmo, fun máis por h... que por outra cousa. O final de 27 na xeral,mollado e dou gracias.
Ah! estiven con moita xente, pero non vou nomear a niguén porque non lembro o nome de todos(algúns tampouco as caras, desculpade pero son un pouco desastre).Eu non felicito ós primeiros clasificados (que xa saben eles que os felicito) senon que felicito a tódolos que correstedes onte, temos unha que contar..."acordaste a quela carreira no Milladoiro hai 20 anos, aquelo si que era chover..." Joder que rollo, "abur"
Azochador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
0 Carreiras
579 Mensaxes
España
Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2006, 10:36
Asunto:

Ok amigo castinheiras respeto tu opinión y es interesante. Yo no trato de imponer nada ni de que me den la razón, pero he hablado con gente que corrió antes y después de la carrera y todos me han dicho que las condiciones fueron muy malas. El caso es que más del 50% de los inscritos se quedaron en sus casas en vista del tiempo que había, y no sé si en esas condiciones merecía la pena disputar la carrera salvo que hubiese un problema para fijar una nueva fecha. En fin, vamos para el invierno, esperemos que no vengan muchos días como el de ayer.
Saludos
Chacal

S. Veterano
S. Veterano
20/02/06
0 Carreiras
4553 Mensaxes
Arteixo - Coruña
Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2006, 12:21
Asunto:

Yo sigo opinando visto lo visto ayer en Carral que se corre para disfrutar y no para sufrir igual que se entrena, para la salud. Por llegar un poco antes o un poco mejor no ganamos nada, ni dinero ni nada, así que si a alguien no le apetece correr una carrera no va y punto o si ve que hace mal tiempo y se arriesga mucho.
No hay más que decir por mi parte:tema acabado.
mkm2514

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/11/03
0 Carreiras
409 Mensaxes
ferrol
Respostar citando Envío Lun, 23 Out 2006, 12:57
Asunto:

Enhorabuena a todos, no es facil korrer en estas condicciones.
Lubo, otro pa la buchaca no? Enhorabuena por ese primer puesto tio. SALUDOS





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos