Foros ›
I carreira popular Toffe- concello de Rianxo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Lun, 28 Out 2013, 23:05
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

300 plazas para o dia 1 tiña claro que se agotaban.

a xente espera a terminar as carreiras do finde.
non interesa apuntarse con moita antelacion,si despois te lesionas en Santiago xa perdes os cartos.

o guion cumpleuse unha vez mais.
MIOTE

Maratoniano
Maratoniano
7/04/10
500 Carreiras
293 Mensaxes
PADRON
Respostar citando Envío Mar, 29 Out 2013, 13:26
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Seguro que todo sairá ben¡¡¡ En Rianxo: boa terra, mellor xente¡¡¡¡ Ja,ja,ja..
dieguitto

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
20/07/11
19 Carreiras
339 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Out 2013, 13:34
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

CesGti escribió:
300 plazas para o dia 1 tiña claro que se agotaban.

a xente espera a terminar as carreiras do finde.
non interesa apuntarse con moita antelacion,si despois te lesionas en Santiago xa perdes os cartos.

o guion cumpleuse unha vez mais.

Parece que algúns non entenden que o aluvión de xente ven cando pasan as carreiras do fin de semana! Imaxinate que te lesionas ou así en Santiago, ou que colles un trancazo.....non esta a cousa coma para perder cartos!

Saúdos e vemonos o venres!
dponte

Maratoniano
Maratoniano
18/05/13
5 Carreiras
322 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 29 Out 2013, 18:52
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

dieguitto escribió:
CesGti escribió:
300 plazas para o dia 1 tiña claro que se agotaban.

a xente espera a terminar as carreiras do finde.
non interesa apuntarse con moita antelacion,si despois te lesionas en Santiago xa perdes os cartos.

o guion cumpleuse unha vez mais.

Parece que algúns non entenden que o aluvión de xente ven cando pasan as carreiras do fin de semana! Imaxinate que te lesionas ou así en Santiago, ou que colles un trancazo.....non esta a cousa coma para perder cartos!

Saúdos e vemonos o venres!

Eu creo que todos somos conscientes de que a xente, entre a que me inclúo, espera a ter superado a última carreira antes de apuntarse á seguinte. O que me chama a atención e que nesta carreira aumentou un 200% o número de inscritos en 2 días, chegando a 300 inscritos nunha vila pequena (que ninguén se ofenda). Só un dato: a de Santa Uxía, sendo a XVI edición, formando parte dun circuíto e tendo máis poboación, "só" xuntou a 200 corredores. Máis ben, coma apunta CesGti, o éxito radica en organizala para o día 1 de Novembro, no que non había ningunha carreira programada.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mar, 29 Out 2013, 23:28
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

alguen me pode comentar algo sobre o trazado.

por onde vai si se pode saber,ou polo menos o perfil das voltas.
costas tendidas,repechos fuertes,ou todo llano. ??
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 8:29
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

CesGti escribió:
alguen me pode comentar algo sobre o trazado.

por onde vai si se pode saber,ou polo menos o perfil das voltas.
costas tendidas,repechos fuertes,ou todo llano. ??
Todo llano,discurre polo casco vello, paseo marítimo e zona portuaria, so un repeitiño de 20-30m por volta, o único destacable son os xiros pa entrar no paseo marítimo e rotonda do náutico, tamén un quiebro donde iglesia pa coller a calle do medio, a 200m da meta.
Aquí tes o enlace do percorrido

www.concelloderianxo.e...ea863e6a2a
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 13:24
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Hoxe chamáronme da organización para comunicarme que meu fillo pequeno non pode participar na carreira porque eliminan a categoría de pitufos porque non os cubre o seguro...pareceume un detalle da organización chamar persoa por persoa para comunicalo,desde aquí agradecer o detalle.
mariano

Maratoniano
Maratoniano
18/01/11
0 Carreiras
441 Mensaxes
rianxo
Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 17:05
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

A categoría pitufos chamase XOUBAS, e abarca os anos 2008/2009 (4/5anos) e ai preto de 50 inscritos. Polo que sei, algungas persoas anotaron os seus fillos de edades inferiores e se lles notificou que non podian participar, non sei se este e o teu caso( CORRERO),: Xoubas 2008 - 2009 100 m.
Sardiñas 2006-2007. 500 m.
Benxamín 2004-2005. 500 m.
Alevín 2002-2003. 1.500 m.
Infantil 2000-2001. 1.500 m.
Cadete 1998-1999. 6.600 m.
Total 342 inscritos nas categorias menores
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Mér, 30 Out 2013, 23:36
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

mariano escribió:
A categoría pitufos chamase XOUBAS, e abarca os anos 2008/2009 (4/5anos) e ai preto de 50 inscritos. Polo que sei, algungas persoas anotaron os seus fillos de edades inferiores e se lles notificou que non podian participar, non sei se este e o teu caso( CORRERO),: Xoubas 2008 - 2009 100 m.
Sardiñas 2006-2007. 500 m.
Benxamín 2004-2005. 500 m.
Alevín 2002-2003. 1.500 m.
Infantil 2000-2001. 1.500 m.
Cadete 1998-1999. 6.600 m.
Total 342 inscritos nas categorias menores

carallote !!! 342 en categorias inferiores e 300 na absoluta.

eu creo que é un exito de participacion.
sisi83

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/04/13
1 Carreiras
205 Mensaxes
corrubedo
Respostar citando Envío Xov, 31 Out 2013, 13:27
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

Ali estaremos e noravoa polos 300 inscritos
correro

Montañés
Montañés
16/10/12
69 Carreiras
690 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Xov, 31 Out 2013, 13:36
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

CesGti escribió:
mariano escribió:
A categoría pitufos chamase XOUBAS, e abarca os anos 2008/2009 (4/5anos) e ai preto de 50 inscritos. Polo que sei, algungas persoas anotaron os seus fillos de edades inferiores e se lles notificou que non podian participar, non sei se este e o teu caso( CORRERO),: Xoubas 2008 - 2009 100 m.
Sardiñas 2006-2007. 500 m.
Benxamín 2004-2005. 500 m.
Alevín 2002-2003. 1.500 m.
Infantil 2000-2001. 1.500 m.
Cadete 1998-1999. 6.600 m.
Total 342 inscritos nas categorias menores

carallote !!! 342 en categorias inferiores e 300 na absoluta.

eu creo que é un exito de participacion.
son un monton de rapaces!!!efectivamente mariano ese foi o meu fallo no regulamento pon 2008 e posteriores,pero ahí estarei co outro peque,ces mañán tocame facerche a min as fotos jajajaja enjominate ben e ponte juapo.


Última edición por correro o Xov, 31 Out 2013, 23:38; editado 2 veces
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Xov, 31 Out 2013, 23:06
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

correro escribió:
CesGti escribió:
mariano escribió:
A categoría pitufos chamase XOUBAS, e abarca os anos 2008/2009 (4/5anos) e ai preto de 50 inscritos. Polo que sei, algungas persoas anotaron os seus fillos de edades inferiores e se lles notificou que non podian participar, non sei se este e o teu caso( CORRERO),: Xoubas 2008 - 2009 100 m.
Sardiñas 2006-2007. 500 m.
Benxamín 2004-2005. 500 m.
Alevín 2002-2003. 1.500 m.
Infantil 2000-2001. 1.500 m.
Cadete 1998-1999. 6.600 m.
Total 342 inscritos nas categorias menores

carallote !!! 342 en categorias inferiores e 300 na absoluta.

eu creo que é un exito de participacion.
son un monton de rapaces!!!efectivamente mariano ese foi o meu fallo,pero ahí estarei co outro peque,ces mañán tocame facerche a min as fotos jajajaja enjominate ben e ponte juapo.

polo de pronto afeiteime e depilei as pernas.

son todo aerodinamica, jajajjaja.
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 15:14
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

buaa,moitisimo aire,esa foi a dificultade de hoxe.
polo resto un circuito moi chulo e rapido.

como apunte decirlle a organizacion que controle algo os giros xa que en zonas atallavase moitisimo.
tiña que estar valizado e pa todos igual.

polo resto todo perfecto pese o dia de cans que nos tocou.
creo que pode ser unha carreira que se manteña durante anos sempre e cando conserven a fecha.
koala36

Multimedia
Multimedia
31/12/06
0 Carreiras
1670 Mensaxes
vedra
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 15:50
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

RIANXOOOO!!!!!!!!!! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Solo podo decir.....GRACIAS pola carreira que montastes!!!!

Para min todo perfecto (menos o vento claro, pero eso xa non e cousa vosa Guiño )

De verda , para ser a primeira edicion, eu concedovos o 10. Penso que outras carreiras con bastante mais edicions, deberian aprender de vos. Para empezar.....entrega de dorsais fluida e hasta o momento de dar a salida, non coma noutros sitios que tes que tar unha hora antes para poder recollelo. No meu caso, ainda que estaba inscrito e aparecia nas listas, non aparecia o dorsal por ningun lado. En 5 minutos asunto resolto e con novo dorsal para poder correr. Gardaroupa. Duchas. Un monton de voluntarios o longo do recorrido. Circuito ben cerrado. Auga na mita do recorrido. E ademais dixeron que eran 10 km. e polo meu GPS 10010 metros; penso que mais xusto casi imposible. O finalizar, chocolate, zumo, mazan, chocolatina, auga,......e no momento de recoller o dorsal, camiseta. Penso que non temos mais que pedir. O dito moitas gracias, e se todo vai ben, aqui tendes un que xa sera fixo para o 2014.

Solo como critica constructiva; quizas para o ano deberiades marcar os km. (os que levamos GPS non o necesitamos, pero a xente agradeceo). E quizas tamen deberiades ter señalizado e aberto o paso hacia o aparcamento municipal, no cal eu aparquei, e extrañoume ver un aparcamento o lado da salida casi vacio e ademais GRATIS!!!!!
CesGti

Montañés
Montañés
9/12/09
666 Carreiras
1302 Mensaxes
ROIS
Respostar citando Envío Ven, 01 Nov 2013, 15:58
Asunto: Re: I carreira popular Toffe- concello de Rianxo

koala36 escribió:
RIANXOOOO!!!!!!!!!! Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso Aplauso

Solo podo decir.....GRACIAS pola carreira que montastes!!!!

Para min todo perfecto (menos o vento claro, pero eso xa non e cousa vosa Guiño )

De verda , para ser a primeira edicion, eu concedovos o 10. Penso que outras carreiras con bastante mais edicions, deberian aprender de vos. Para empezar.....entrega de dorsais fluida e hasta o momento de dar a salida, non coma noutros sitios que tes que tar unha hora antes para poder recollelo. No meu caso, ainda que estaba inscrito e aparecia nas listas, non aparecia o dorsal por ningun lado. En 5 minutos asunto resolto e con novo dorsal para poder correr. Gardaroupa. Duchas. Un monton de voluntarios o longo do recorrido. Circuito ben cerrado. Auga na mita do recorrido. E ademais dixeron que eran 10 km. e polo meu GPS 10010 metros; penso que mais xusto casi imposible. O finalizar, chocolate, zumo, mazan, chocolatina, auga,......e no momento de recoller o dorsal, camiseta. Penso que non temos mais que pedir. O dito moitas gracias, e se todo vai ben, aqui tendes un que xa sera fixo para o 2014.

Solo como critica constructiva; quizas para o ano deberiades marcar os km. (os que levamos GPS non o necesitamos, pero a xente agradeceo). E quizas tamen deberiades ter señalizado e aberto o paso hacia o aparcamento municipal, no cal eu aparquei, e extrañoume ver un aparcamento o lado da salida casi vacio e ademais GRATIS!!!!!

e eu aparcando donde Jesucristo perdeu a sapatilla en linea amarilla porque non habia onde meter nada.
Muro Muro Muro





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos