Foros ›
Autor
Mensaxe
Pollastre

Foreiro Senior
Foreiro Senior
10/01/14
16 Carreiras
508 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 21:30
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Mucha suerte, Meiga, y a disfrutar. Al final no nos veremos. Otra vez será.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3262 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 22:19
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Lástima, Pollastre. A ver se o ano que ven podes probar , que seguro que repites. Eu xa vou con esta pola miña cuarta edición.
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Ven, 14 Nov 2014, 22:49
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

A ver si nos vemos compañeira!!!! Unha aperta

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3262 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 11:13
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

beauvais escribió:
A ver si nos vemos compañeira!!!! Unha aperta

Xa será antes da saída se vas á fotokedada, porque esta claro que na carreira e na chegada vas ir sempre 20 minutos por diante miña, ou mais, jeje
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Sáb, 15 Nov 2014, 12:30
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Menos de 24 horas...
Mañana te juegas la temporada, eh?...
Yo, metiendo un poco de presión, jijiji

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 15:30
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

MEIGA XA MIREI OS RESULTADOS DA SAN MARTIÑO,DEIXO QUE TI CONTES...SO DICIRTE QUE ERES UNHA CRACK... NORABOAAAAA
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3262 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 20:45
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Gracias pola presiòn , Papa Léguas , será por iso que rebaixei en só 9 segundos o meu tempo neto do ano pasado, e para iso correndo a metade do tempo en modo " navratilova" . Vale, se imos ós tempos oficiais fixen 27'' menos, visto deste xeito xa luce máis.

E grazas polos ánimos Corrín, xa ves que tamén deron o seu efecto.

En calquera caso tampouco me vou quitar méritos, cos datos na man, cumplín o meu obxectivo de baixar dos 53 minutos, non cheguei a facer os 51:27 do mes de setembro en Catoira, pero estes 51:32 están moi ben. Posto número 12 de 38 veteranas D, posto 194 de aproximadamente 878 mulleres chegadas a meta ( 22 posicións mais arriba), e un moi digno posto de 2540 na xeral ( 300 postos mais arriba ca o ano pasado)

Onte procuren coidarme, non tomar cafés para que non me pasase o de Carnota, pero igualmente durmin pouco .

Hoxe despois de chegar á fotokedada no tempo de desconto, tuven un segundos para saudar en persoa a Papa Léguas e Dr Slump acompañado de Montse. Como seguidora que son dos seus diarios teríame gustado ben pedirlles que me asinaran un autógrafo ou facer algunha desas cousas que se fai coa xente famosa, sacar unha foto ou así, pero terá que quedar para outra ocasión.
Casualidades da vida, no medio dos milleiros de persoas que eramos, atopei por alí a Beauvais ( espero que cumprise o seu obxectivo de facer mmp )
Xa tomando a saída, procurei seguir os consellos deste meu colega de Sparkland ( hoxe non pudo correr por mor de asuntos familiares pero onte estiveramos de charla ) " tí ponte preto do globo de 50 na saida e logo vas afrouxando cando xa suban de ritmo"... E así o fixen, o caso é que moito non debín afrouxar, pois seguía tendo mais ou menos á vista o globo ata o km 5. E estando nestas vexo que ven por detrás Dr Slump saudando, fresco coa unha rosa, e dicíndo que estábamos marchando por debaixo de 5 mín/ km. Increíble, eu nunca fago esas cousas! Contésteille eu, e xa me pasou diante ben lixeiro, e a partir de aí debeu ser que me crin as miñas palabras, e que ademáis quedei sen botella de auga por non recuar ou frear. O caso é que afloxei un pouco o ritmo... Pero non de todo.pasei Vicente Risco con dignidade, procurei que o segundo paso pola Ponte Romana non me pillase de sorpresa, e esprintei o que puden para facer menos de 52 minutos por baixo do arco, aínda que fosen só 2 segundos.

Contenta de ter competido conmigo mesma e que a cousa se manteña neste honroso empate con algunha melloría.


Última edición por Meigalicix o Dom, 16 Nov 2014, 23:07; editado 1 vez
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Dom, 16 Nov 2014, 23:05
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Fantástica crónica compañeira e noraboa pola carreira que fixeches!!!!!

cronicasdelcarma.blogspot.com/
www.facebook.com/home....6312823999
www.facebook.com/home....0742123559
freakyrunning

Maratoniano
Maratoniano
14/10/13
0 Carreiras
4273 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 12:58
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Noraboísima Meiga.
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3262 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 17:49
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Graciñas Freaky. Algún dia tes que baixar con toda a familia ata Ourense e probar a experiencia.
Papa-Léguas

Super Veterano
Super Veterano
14/10/11
0 Carreiras
2613 Mensaxes
Sparkland
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 19:34
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Gran carrera, Meigalicix.
Puede que te quedases a algunos segundos de tu mejor marca en la distancia, pero el San Martiño tiene el problema de los tapones al principio en el Puente del Milenio y en el romano, por lo que yo creo que lo compensa ampliamente, y aunque el crono sea un poco rácano en ese sentido, podrías tranquilamente pensar que ha sido tu mejor 10K.

Así que, a disfrutarlo!!! Bailar Bailar
(Bueno hoy todavía no, que las agujetas son de aupa) Muerto

Esta publicación no es un juguete, no se la dé a niños menores de 100 años. No la arroje al fuego, ni aún vacía de contenido. En caso de intoxicación accidental acuda a la mayor brevedad posible al servicio de urgencias psiquiátricas más cercano.
DoctorSlump

Foreiro Gatuno
Foreiro Gatuno
18/04/07
498 Carreiras
5895 Mensaxes
O Xibao, Tomiño
Respostar citando Envío Lun, 17 Nov 2014, 23:48
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Meiga, voy a unir tu reinvindicación con mi proselitismo: ¿sabes que en la Behobia la participación femenina es del 20%?

Como el Ave Fénix resurjo de mis lesiones
Meigalicix

Experto no foro
Experto no foro
19/02/12
59 Carreiras
3262 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2014, 0:40
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

DoctorSlump escribió:
Meiga, voy a unir tu reinvindicación con mi proselitismo: ¿sabes que en la Behobia la participación femenina es del 20%?

Teño amigos en Donosti que me levan invitando hai tempo. E todos me tedes falado tantas maravillas que non me extraña que alí a participación sexa alta.... pero aínda temos que chegar a mais (I have a dream, etc, etc etc Angel I)
Aprendiz

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/06/13
8 Carreiras
680 Mensaxes
VIGO
Respostar citando Envío Mar, 18 Nov 2014, 9:20
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

Gran carrera, Meiga, es para estar orgulloso del tiempo, teniwndobwn cuenta las circunstancias de masificación. Saludos.

Hazlo, o no lo hagas. Pero no lo intentes.
CORRIN

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/12/12
2 Carreiras
1478 Mensaxes

Respostar citando Envío Xov, 20 Nov 2014, 14:25
Asunto: Re: Diario de Meigalicix (reivindicando o 10%)

que tal Meiga!!cúal será tu próxima cita atletica?





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Non podes descargar arquivos