Foros ›
I CARREIRA CAMPO A TRAVÃ?â?°S DO CORGO - CORRUBEDO
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2007, 13:29
Asunto:

supercoco escribió:
Tenía toda la intención de presentarme y al final mis intenciones se quedaron en simples comentarios y saludos fugaces provocados por las situaciones que se dieron a lo largo de la mañana....en fin, espero tener más "arranque" en la próxima.

Será que tengo madera de "superhéroe" y siento la responsabilidad de mantenerme en el anonimato??? Guiño Moi feliz Moi feliz Moi feliz [/color]

Abraiado Abraiado Abraiado
¿Estuviste allí, corriste, y no nos saludaste...? Chorando


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
FleKy

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
8/01/07
244 Carreiras
1098 Mensaxes
pontecesures e tamen milladoiro
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2007, 15:03
Asunto:

Hai vai miña cronica espero que sexa curta
Pois moi boa mañan ali en teira encontrada inicial con banderas que votou de menos meu cabelo despois foto e ala a carreira
Carreira de saida algo rapida na que topeime ben a un bo ritmo e con boas sensacions ata Pimba!!!!!!! caida golpe co xeonllo contra a pedra a partir de ai pois baixada de ritmo e rotura de pernas xa nas notaba tan ben pois habia perdido o ritmo pero acabeino inda asi en todo dentro dos tempos de sempre asique o de mellorar queda para outra
Grazas a aguita e o admin pois cando me pasaron preguntaronme pola caida pois virona en directo e tamen a lentoperoseguro polos seus animos e castinheiras e urko moi boa organizacion si señor montachedela ben e lestrove para a proxima levoche unha cerveciña como a miña que creo que se che caia a baba Razz

You´ll never run alone
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2007, 16:20
Asunto:

Bueno hoy me he hecho la placa del pié y no tengo ni fisuras ni roturas,así que toca seguir con antinflamatorios y ahora con tensoplast,que ya veré si no me limita para correr Chorando ,en principio podría correr en Villagarcía pero veré como me encuentro a lo largo de la semana
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2007, 17:34
Asunto: Corrubedo

Bien aqui va mi cronica:
LA ORGANIZACION EXCELENTE
A mi llegada a Corrubedo sitio el cual no conocia y me parecio extraordinariamente bello coincido con Elyana a la cual venia siguiendo..... Ríndose despues saludos a los que conozco Urko, Admin, Banderas, U, Lentoperosejuro, lestrove y presentacion logicamente de los que no, entre ellos que me acuerde ,Agüita( por cierto enhorabuena a tu hija y que siga asi..)Morangui (tb fichada por mi en Padron) y DerekEn mi linea habitual y bajo recomendaciones de mi trainer personal on line (Lentoperosejuro) no caliento y solo realizo estiramientos. De alli a la salida que estubo muy original con el locutor que dijo: "A LA UNA....ALAS DOS...VEÃ?AAAAAAA..." Ríndose Ríndose Ríndose genial.. De la carrera empiezo muy bien y hasta adelanto gente entre ellas Elyana la cual me dice que piensa en abandonar, (pido disculpas por no pararme), de hay en adelante voy bien con buenas sensaciones y claro esta para mi ritmo... pero al llegar a la arena Abraiado Abraiado Abraiado Triste Triste Triste y ver todo aquello hacia arriba pues me lo tome con calma y a pisar seguro que no estoy yo pa una lesion, tal vez no por lo fisico , sino, por lo que psiquicamente eso me supondria ahora....el paisaje excelente y una carrera para mi la mas bonita que he corrido , agradecer a la persona que venia de escoba que me lo hizo mas llevadero y sobre todo agradecer a la gente de la organizacion Urko, castinheiras ,(Perdonar si me olvido de alguno)por ese detallazo de ponerme la cinta a mi llegada me senti como un campeon y otra vez la adrenalina hizo q mis lagrimales se llenaran y a punto de llorar... Avergoñado Avergoñado ( yo es q parezco Bustamante) Un 1000 sobre diez a la organizacion porque de verdad q no falto nada y ya les escribire un correo dandole las gracias ...me imagino que sera a altofalante @ altofalante.org (corregirme si me equivoco), baño rapido con agua caliente en el polideportivo y despues en justa recompensa unas magnificas sardinas , acompañadas de la "Gaviota" Lestrove el cual si ha alguien se le llegara a caer alguna del plato el seguro la cojia en el aire Ríndose Ríndose Ríndose , saludo nuevamente a Banderas (gracias por esas palabras de animos en Meta) y ya por ultimo con el temor de que se me olvide algo...Pues gracias a mi churry que se preocupa y me alienta a seguir corriendo (siento lo ñoña q pueda sonar , pero , asi lo siento).... Avergoñado Avergoñado Avergoñado
Por cierto Lentoperosejuro cual era tu consejo para las lumbares???? Pregunta Pregunta Guiño Asi que ya sabeis nos vemos en la de la Salud....

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/
Aguita

Super Veterano
Super Veterano
21/12/05
0 Carreiras
2825 Mensaxes
Avda. Aeropuerto, vigo
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2007, 18:28
Asunto:

Le pase unas fotos al admin para que las ponga, os adelanto que la camara no es muy buena.
saludos

Como un pájaro en el alambre, como un borracho en un coro de medianoche, he intentado a mi manera ser libre. L.C.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2007, 21:07
Asunto:

Qué BONITOparabens o amigo Castinheiras e todos os que axudaron para organizar esta carreira, solo unha suxerencia co voso permiso, para o ano que ven deberíase dar unha volta controlada pola organización Abraiado Abraiado para disfrutar da paisaxe, dos sendeiros, de ver romper as olas Molón Molón e despois xa na segunda ir reagrupandonos e xa saída lanzada Demo sorrindo Demo sorrindo
Alégrome de ir coñecendo a xente do foro gracias a Vicman é agradable poder visualizar a cara de quen escribe no foro, e mais aínda se esas caras son alegres e se nos ve con chispa como é o caso de todolos foreiros que vou coñecendo..............esta carreira queda marcada no calendario como obxetivo preferente para o ano que ven.....
PedroNimo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/11/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 30 Abr 2007, 23:41
Asunto:

Vaya palo!!!, lo mío NO tiene perdón de Dios... tengo que seros sincero, después de la retirada en Rotterdam me centré en volver a correr y pensé solo en Vitoria... y como entro muy de cuando en cuando en el foro desde hace algún tiempo... NI ME ENTERÃ? DE QUE ERA LA CARRERA, tengo que pedir mis más sinceras disculpas, cuando doy mi palabra la cumplo, eso lo podeis creer, y os aseguro con franqueza que el no ir a este cross me fastidia muchísimo. Lo siento, pido disculpas a los organizadores, realmente lo siento.
Espero poder acudir el año próximo, además, veo que lo pasasteis en grande!, me alegra que la carrera fuese todo un éxito.

Una vez más disculpad y hasta la próxima. Por otro lado disculpad a SUSO, él está por Valencia de merecidas vacaciones... así que, también le fue imposible... estoy seguro de que ambos correremos en próximas ediciones, pq seguro que habrá muchas más.

Pedro Nimo del Oro
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 1:00
Asunto:

En primeiro lugar darlle a máis rotunda enhoraboa aos organizadores e colaborardores desta magnífica carreira polo traballo, o esforzo, o percorrido, a idea de base da carreira, a amabilidade, o ambiente, a bolsa do corredor super completa, as bebidas e froita do final, eu que sei... por todo.

En segundo lugar darlles a enhoraboa aos nosos campeóns Afiador, Avilesina (coa que tiven ocasión de falar a carón das sardiñas), e Andrea coa que os meus fillos pasárono como o que son... uns ananos Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo dende o venres á noite ata o domingo despois da carreira.

En terceiro lugar agradecer os agradecementos de diversos foreir@s. Eu son así (a pesares de que ás veces teño raiolas de moi mala baba... e que tamén son humano Demo sorrindo Demo sorrindo ) e góstame atender e animar a quen coido que o necesita, presentar a foreir@s nov@s a outr@s xa coñecid@s... no fondo gostaríame ter sido "Public Relations" Avergoñado Avergoñado Avergoñado En fin que, aproveito para decirlle a algunha que non se presentou que xa pode facelo en Vilagarcía. Por certo, penso que xa te teño fichada, porque falamos máis dunha vez ¿nonsí Supercoco? ¿Non estirei ó teu carón mentres falabas con Avilesina? ¿Non falei contigo sobre que xa correras en Padrón?... en fin... non nos teñas medo que, como ves, non mordemos Guiño Guiño

Para rematar minicrónica (polo que respecto das miñas se refire, claro). Chegada o venres á tardiña ao Hotel Rural A Teixoeira (un lugar fermoso e tranquilo con moi bó trato, por certo) dez minutos antes que a familia de Aguita.... Salto no tempo ata o domingo á mañan... Chegada ao parking (nun campo de futbol en moi bó estado Mr. Green Mr. Green Mr. Green ) e saúdo xa a Admin e moza... paseo a recoller o dorsal e a bolsa de corredor e saudos a unha enchenta de foreir@s e "packs" Demo sorrindo Demo sorrindo (unha magoa que non correra ó final Triste Triste e visto o visto ). Carreira dos pequenos e foto de grupo diante da Casa do Alemán (non facía falta que o dixera ¿eh?)... e entrega de trofeos algo problemática (houbo que corrixir algunha clasificación) que fixo que a nosa carreira se retrasara (coido que é o único fallo que atopei na organización... e mira que os busquei Demo sorrindo Demo sorrindo Demo sorrindo ). Saída orixinal onde as haxa "A la de una, a la de dos, a la de tres... Abraiado Abraiado Abraiado ... ¿onde está o clásico "En sus marcas. Preparados, listos...¡¡¡YA!!!"?... é unha coña... e outra posibilidade.

Carreira:

Km 1 en 4' 27'' ... un pouco forte para min, pero como a carreira saíu lanzada e eu teño tendencia a deixarme levar Avergoñado Avergoñado
Km 2 en 4' 20'' ... porque era cara abaixo e levaba bóa compaña.
Km 3 en 5' 08'' ... porque xa empecei a racionalizar que a eses ritmos estouparía na area (que xa recoñecera a tarde anterior en compañía de Aguita... hei de confesalo... como fixo tamén o gañador ¡¡eh!! e fixera meses antes o colega Lestrove ¿nonsí? Guiño Guiño )
Km 4 en 5'30'' porque colle o tramo "en fila india" onde non puiden pasar a dous corredores e iso me freou un pouco e colle algo dos case 500 m. de area.
Km 5 en 6'21'' porque colle uns 400 m. de area e a primeira costa... que tampouco era manca (alomenos para min) así que ahí pasoume Morangui que ten un corazón menos maltratado que o meu... eu enténdo o que quero dicir e algún máis que me coñece tamén Guiño Guiño )
Km 6 en 5'38'' porque colle a costa dos "adoquins do carallo (vai por ti, Lentoperosejuro) e o tramo que me costou recuperar un ritmo cardíaco medianamente razoable (sobre todo tendo en conta que me puxen en 182 ppm)
Km 7 en 4'45'' porque colleu baixada e queríame gardar para o sprint final Mr. Green Mr. Green Mr. Green
Derradeiros metros case sempre a ritmo de 4'17'' salvo o derradeiro golpe de efecto a 2'51'' para adiantar a un corredor que me pasara despois dos putos adoquins... e iso non o esquezo non... como fai Lestrove. O caso é que rematei con 187 ppm unha carreira na que desfrutei dende o primeiro ata o derradeiro metro.

Charlas varias, agua, mazá e zume, estiramentos a carón da gañadora sen saber que fora ela e sen saber que era Avilesina... aplausos merecidos a Ojordo e á súa demostración de valentía e pundonor (¡¡¡que xa quixeran para sí moitos "deportistas profesionais dalgunha selección nacional deste país" Demo Demo Demo )

Como tiña habitación ata hoxe decidín deixar a miña ración de auga quente do pavillón para outros que seguramente non adoitan atopala noutras carreiras Guiño Guiño . Problemas diversos cos rapaces e xa marcaban as 13:40 cando saímos do hotel así que directos ó porto en vez de ver a entrega de premios e o sorteo, así que non me puiden despedir de case ninguén. Porto, sardiñas das dúas primeiras parrillas, vaso de viño tinto e a comer. O rapaz pequeno ou comía ou durmía, que a esas horas xa cae mortiño o pobre, e deixamos sen saudar a moita xente moi a pesares noso... outra vez será Confuso Confuso Confuso

¡¡¡Ata Vilagarcía!!!
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 1:09
Asunto:

Banderas,creo que no eres el único que sabe quien es supercoco,si es quien pienso hablé con ella en Padrón y antes de la salida ayer,le he mandado un pv pero aún no lo ha visto Guiño
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 1:20
Asunto:

Guiño Guiño Guiño Guiño Guiño

P.D. ¿Para cándo os resultados "oficiais" desta fermosa carreira?... e que penso que debín chegar case da man desta damisela que se nos esconde... ou algo detrás... Guiño Guiño
AVILESINA

Novo foreiro
Novo foreiro
10/03/07
0 Carreiras
41 Mensaxes
Avilés-(Asturias)
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 2:13
Asunto:

El Domingo estuve corriendo en CORRUBEDO,un sitio guapisimo,gracias a la información de la gente del foro lo he conocido.Soy asturiana,de Avilés, y en esta tierra no hay tantas carreras populares como ahi , que las teneis casi todas las semanas.Asi que me decidi correr algunas carreras en Galicia y asi conocer esa tierra, la verdad lo poco que habia visto me tenia conquistada pero Corrubedo me parecio el sitio más bonito que he visto , todo rodeado de mar ,tan limpia,las dunas,las montañas,las rocas, la verdad es que hay que luchar para que no os lo cambien y lleguen las industrias , ó, lo masifiquen de viviendas como en otros lados de la costa,lo estropearian todo.
La carrera fue dura,el paisaje precioso,pero cuando llegas a una zona de arena blanda,te acuerdas de la gente que corre por el desierto y lo que deben de sufrir,"porque cuesta un huevo correr por ahi" y luego seguido ese tramo de la cuesta,pero bueno ,cuando la acabaste dices:¡ ya esta ,se acabo,lo consegui !. conoci gente majisima,ELIANA me presento a gente del foro y me pareceis gente estupenda que se divierte con el deporte y saca todo lo positivo que es el deporte ,hacer amigos-@s ,pasarlo bien,conocer sitios,sois estupendos,no cambieis.Lo de la sardinada deberia de hacerse despues de cada carrera,fue en la 1ª que fui ,que lo hicierón y que me presto,me aborrecia un monton marchar porque estaba a gusto,tanto por eol sitio como por la compañia,como por las sardinas.Por mi parte mi mas enhorabuena a los que lo organizarón y que para el año que viene, si no es antes,repitais.Lei un comentario, sobre los trofeos, y la verdad cada uno dara lo que puede,pero en Padrón dieron los trofeos más pequeños,en la de 10 km.,asi que cada uno hace lo que puede,"solo falto la sidra, un culin con la sardina entra muy bien",aunque el vino y la coca, no desentonarón, saludos a la gente del foro que conoci y que ire cocnociendo,sobre todo los nombres, de momento ELIANA y URKO con los que charle algo más.GRACIAS por todo AVILESINA.
AVILESINA

Novo foreiro
Novo foreiro
10/03/07
0 Carreiras
41 Mensaxes
Avilés-(Asturias)
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 2:22
Asunto:

ELIANA,espero que te mejores, y haber si para la media marathón ya estas lista sin problemas.Pero si no tienes buenas sensaciones por semana no te arriesgues que es volver para atrás.Pero bueno mejor que tu no lo sabe nadie,tu si que puedes decir que estas en buenas manos,las tuyas.Me alegro que no sea de hueso.Yo creo que es de la nicotina,"es broma".
Deseandote una pronta recuperación sin más AVILESINA.
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 8:14
Asunto:

Avilesina,un placer conoceros tanto a ti como a tu marido.¡Nos vemos en Villagarcía! (si no estoy en condiciones de correr iré a animar,eso seguro),estate atenta al post de la media,siempre quedamos antes para hacer foto del grupo y espero que te animes a hacer la foto con los que vayamos Guiño
Morangui

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
4/02/07
0 Carreiras
237 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 12:11
Asunto:

Elyana escribió:
Banderas,creo que no eres el único que sabe quien es supercoco,si es quien pienso hablé con ella en Padrón y antes de la salida ayer,le he mandado un pv pero aún no lo ha visto Guiño

mmmm... Disimulando .... pues, Elyana, a mí me da en la nariz que también me imagino quién es...
Supercoco: ¿fuiste tú la que me preguntaste si había estado en el duatlón de Santiago...? Guiño
(Como dijiste que no la correrías, no se me pasó por la cabeza que podrías ser tu... A la próxima, saluda, que nos gusta mucho hacer amig@s(bueno, hablo por mí pero creo que es extensible a tod@s l@s forer@s, ¿no?...) Moi feliz

Elyana: ánimo con ese pie. Y si no se puede, no se puede. Mira a Adrián. Por culpa de correr en Padrón, se jo*** del todo... Demo

Sólo un comentario para los organizadores a modo de sugerencia:

-Como ya comentara Linkinpark, yo también preferiría que la carrera fuese un poco más larga (10 km estaría bien) Guiño


Suerte es lo que sucede cuando la preparación y la oportunidad se encuentran y fusionan.
ojordo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
26/12/06
0 Carreiras
1212 Mensaxes
De la cuna de Simon Bolivar y ahora en la ciudad donde nadie es forastero
Respostar citando Envío Mar, 01 Mai 2007, 20:56
Asunto:

[ -Como ya comentara Linkinpark, yo también preferiría que la carrera fuese un poco más larga (10 km estaría bien) Guiño
[/color][/quote]
Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando Chorando

Tengamos la fiesta en paz... Razz Razz Razz

Entra en mi blog y si te gusta recomiendalo y si no... tambien para que se jodan los demas...
ojordo.blogspot.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos