Foros ›
Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
tintin

Super Veterano
Super Veterano
13/04/08
0 Carreiras
2090 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 6:19
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

As veces hasta as maquinas elixen os peores dias para fallar e ti tamén eres humano, Ivan. Ademais estou seguro de que de este erro tamén as de aprender pero dende logo pese que onte era un dia moi sinalado a xente portouse correctamente e mantivo a calma ante a situación.
A carreira aparte dos cambios de terreo pareceume mais dura do esperado pero contento co resultado.
taconeti

Maratoniano
Maratoniano
16/11/09
262 Carreiras
370 Mensaxes
LUGO
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 6:59
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Buf! La gente por lo visto anda como un tiro porque a mi la carrera me pareció muy dura. Subidas durillas decís, sí, sólo hay que ver el ritmo del ganador 3:32. Y menos mal que no hizo mucho calor porque al lado de la autovía sin ninguna sombra podía ser un infierno.
Al final contento con mi carrera, 44:01 y a comer en A Ramallosa, por cierto de maravilla, lo recomiendo.
En cuanto al retraso en la salida, pues creo que ya está dicho todo. A mi que viajé desde Lugo me fastidió un poco, pero no pasa nada, gracias de todas formas a la organización por hacernos pasar un buen día de carrera, y a la gente por tomarse el fallo con buen humor, porque pese a todo no vi a nadie que se lo tomara muy mal. Bueno, y por supuesto al público que nos animó con muchas ganas.
Domarco

Foreiro Senior
Foreiro Senior
11/12/08
0 Carreiras
454 Mensaxes
Ourense
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 8:15
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Para que haya fallos tiene que haber un intento por hacer algo. Asi que aplaudo las explicaciones de Ivan y la comprension de la gente. Son cosas de las que se aprenden y seguro que pal año sale todo mejor, porque este año ya salio bien. Decir que el trato por parte de la organizacion fue muy bueno, con gente muy maja, y eso que estaban nerviosos por culpa del fallo de la impresora, pero aun asi gente de 10.

En lo personal me parecio una carrera muy dura, con constantes subes y baja que no te dejan coger un ritmo. El calor apreto durante un buen cacho, que se noto el bochorno, (eso si, tuvimos suerte, porque a la tarde cayo un tormenton en santiago de aupa). Los tramos al lado de la autovia se hicieron eternos. Pero quede muy contento aguantando mas o menos en cabeza hasta pasado la mitad y acabando a mi ritmo y con fuerzas la ultima parte del recorrido, tiempo de 39:10 que con este circuito es pa estar contento.
Y ademas Fontes do Sar campeones por equipos!!!!! Satisfecho Satisfecho
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 8:22
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Para Derek:

Non figuro na clasificación. Rematei no posto 23.

Tomóuseme como o 69 e eu era o 64, como se pode comprobar nesta foto de "tarzan", quedando xusto diante de Camilo: https://picasaweb.google.com/110882857780299609962/FotosDaCarreiraDaBatallaDeCacheiras?authkey=Gv1sRgCKPgpoWB_sTH8AE#5601796131318253266

Tranquilo que non condicionou a clasificación por equipos federados.

O do retraso supoño que che servirá para aprender: ante as urxencias, non te fíes ao 100% das tecnoloxías. Dicho un "tecnólogo".

Nós perdimos a un atleta por ter que marchar a traballar, e a min entre o calor polo sol e as case 4 horas sen papar nada dende o almorzo (fallo meu, puiden levar unha mazá) pois sufrín algo máis do previsto, pero non me queixo despois da caña do día anterior en Corrubedo.

Polo demais, todo ben. O percorrido cunha primeira parte dura, e máis cando petaba o sol, e últimos quilómetros máis levadeiros, pero creo que chegamos todos bastante cascados.
Boa animación, e moitos, moitos, nenos e nenas pequenos que sempre dan alegría e, ademais, son o futuro!!

Sorte en O Pino!!! Guiño


Última edición por miguelanxo o Lun, 02 Mai 2011, 9:57; editado 1 vez
cubeliños

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
29/08/08
0 Carreiras
348 Mensaxes
CAPITAL DO BARBANZA- RIVEIRA CIDADE DENDE 1906
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 8:56
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Pese a inoportuna impresora, que non quixo traballar, o resto da Organización, Concello, Xuices, Protección Civil, Policía Municipal, Concelleiros, Alcalde, Volutarios, e todos os que fixeron posibles esta Carreira... traballaron dabondo. Aplauso Aplauso

Un forte aplauso para os atletas, que superon comprender o retraso, e colaboraron en todo momento. Aplauso Aplauso

E finalmente, un recoñecenmento especial a Derek. Aplauso Aplauso
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 10:02
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Hola de nuevo a todos y una vez más gracias por vuestra comprensión.

Miguelanxo, corregido ese tema y listo. Un saludo.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
miguelanxo

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/05/07
400 Carreiras
677 Mensaxes
O Castiñeiriño (Compostela)
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 13:06
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Graciñas Derek, pero a informática séguete amolando!!

Revisa a listaxe. Agora non figuran os seguintes postos (os citados incluídos):

do 36 ao 45
do 91 ao 100
do 146 ate o último

Algo sucedeu cando modificaches a listaxe.

Lamento terche dado a lata, jejeje.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 14:14
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Listo miguelanxo. Foi o editor da páxina que a clasificación estaba ben. Gracias por avisar e non é molestia ningunha Guiño .

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
basibasi

Foreiro Senior
Foreiro Senior
15/03/10
219 Carreiras
595 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 15:21
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Eu o que mais sinto e que tuven que marcharme sin correr.
Tiña un compromiso familiar polo dia da nai e xa estaba todo muy xusto de tempo e co retraso xa non esperei sinon son home morto. Alegrome de que todo o final saira ben.A viaxe al menos non foi en balde porque asi saudei a alguns foreiros como Lestrove,Jesus B etc
saudos e vemonos en porriño os que veñades
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 15:38
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Pois quitando o xa mencionado fallo da impresora, carreira perfecta.
Derek, ti tranquilo, esas cousas pasan.
Mágoa que co retraso tivese que marchar un correlega sopena de perde-la cabeza.... Demo sorrindo
O que non me explico é que estando Lestrove por alí, non argallase unha solución "made in feita na casa" Mr. Green Un pracer saudarte
En canto ó circuíto, perfecto para min, con costiñas. Mágoa que a carreira do Corgo me pasara factura. Sobráronme 3 quilómetros. Pero satisfeito. O feito de doblar xa é un triunfo.
Como xa é habitual encontro cun montón de foreiros: Soutullo, Koala36, Jesusb e como non o gran Lestrove.
Felicitacións á organización.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 18:25
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Marcos escribió:

O que non me explico é que estando Lestrove por alí, non argallase unha solución "made in feita na casa"

Ja,ja,ja......non creas Marcos,eu xa sempre lle digo que como o manual non hai nada. Moi feliz Pero ahora si non é todo dixitalizado,xa non sabemos sair da casa. Guiño

Como vexo que o bo de Derek,asumeu a sua culpabilidade,eu tamén me considero parte dos culpables,porque somos un equipo de Xueces para lo bueno,y para lo malo.Así que pido disculpas pola parte que me toca. Rezar

E quero invitar a todos,a participar o próximo Sabado a Carreira do Pino,donde pódovos asegurar,que todo vai sair perfecto......palabra de Lestrove Muro
ARBITRUCHO

Maratoniano
Maratoniano
12/04/09
0 Carreiras
230 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 20:31
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Para derek, dende o equipo Val da Rabeda de Ourense hai un pequeno fallo na clasificación, explicome
Dorsal 426 posto 99 non é Gonzalez Barracel José ano de nacemento 1967
Se non Fernandez Barracel José ano de nacemento 1947
Derek digocho para que lle corrixas o apelido por culpa do circuito de correr en galicia
Moitas grazas
alquimista

Maratoniano
Maratoniano
9/02/09
0 Carreiras
340 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 20:41
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Eu non conocía o perfil de esta carreira e a verdade que sufrín un pouco con tanta subida, pero o final a verdade e que foi bastante divertida.
Tamén quixera felicitar o noso Super Equipazo que por primeira vez , logramos entre outros o primeiro premio por Equipos.
Un saudo.

www.atletismofontesdosar.es
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Lun, 02 Mai 2011, 21:27
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Correxido sr Barracel. Estaba mal o apelido e a data. listo!!

www.fgatletismo.es/santiago

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos