Foros ›
Autor
Mensaxe
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2007, 14:24
Asunto:

Hace días que me apunté a la carrera, y creía haberlo hecho tambien a la kedada. Como veo que no ha sido así, y lo mejor es conocer el terreno por donde irá la carrera (no es por los pinchos eh! Avergoñado )

Barbanzón
Castinheiras
Edu
lentoperosejuro
Lestrove
Marola
Picapiedra
Rezetka
Supercoco
Urko
Xan de Ris

Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2007, 14:29
Asunto:

Rezetka, yo ese domingo por la mañana saldré desde Miño, que por si no conoces, está entre Ferrol y Coruña, por lo que creo que me viene mejor a mi el llevarte que a Xan_de_Ris (pero quizá prefiera hacerlo él ... Demo sorrindo ... él dirá)

Bueno, si te parece bien, 'hablamos' durante la semana que viene para ver como quedamos, y mejor por mensaje privado, para no 'llenar' este tema.

Un saludo.
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2007, 14:34
Asunto:

Qué pinta tiene esta Xuntanza, seguro que mejor que cualquier carrera, pero sintiéndolo mucho no podré ser de la partida.

Eso si espero estar en la carrera oficial, si es que pasa el visto bueno del comité de sabios. URKO, aunque todos te digan que la cuesta de la que hablas es una burrada, tú ni caso, que hay que darle salsa a las carreras. Ríndose

Disfrutad, que si yo en vez de haber carreras hubiera lo que aquí se está planteando preferiría sin lugar a dudas las xuntanzas.

Fema

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Elyana

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/09/06
0 Carreiras
1966 Mensaxes
Sada,A Coruña
Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2007, 20:11
Asunto:

¡como iba a dejar sólo a mi pareja atlética!,otra que se apunta (mejor que no se entere mi entrenador o de esta me manda al c......)

Actualizo lista

Barbanzón
Castinheiras
Edu
Elyana
lentoperosejuro
Lestrove
Marola
Picapiedra
Rezetka
Supercoco
Urko
Xan de Ris



Retzeka,si Xan no puede llevarte yo puedo.Eso sí después de hablar con Marola te informo que el plan incluye playa,baño y regreso por la tarde Guiño
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2007, 20:28
Asunto:

Eso de incluir playa Elyana,esta por ver...tal como transcurre este Verano,pues igual nos cae un buen chaparrón. Guiño
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xul 2007, 10:15
Asunto:

O amigo Urko ten reservado para a kedada, un día de verán dos de antes, ceo despexado e temperatura entorno os 28º, polo tanto auténtico día de praia, vinde preparadas/os que ides disfrutar. Esta todo pensado.
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xul 2007, 10:16
Asunto:

Perdón, queria decir que nós non somos como Lestrove, que prometeu un día esplendido para a súa carreira e non cumpleu con elo.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xul 2007, 15:30
Asunto:

castinheiras escribió:
Perdón, queria decir que nós non somos como Lestrove, que prometeu un día esplendido para a súa carreira e non cumpleu con elo.

Bueno,vos cumplide coa promesa de esos 28º ,e non vaia ser que vendades a pel do oso antes de cazalo. Guiño
banderas

Maratoniano
Maratoniano
13/09/06
117 Carreiras
3316 Mensaxes
Abrir Vigo ó mar ;-)
Respostar citando Envío Sáb, 21 Xul 2007, 23:30
Asunto:

Pois eu igual aparezo por ahí coa familia enteira. Será o meu derradeiro día de vacacións e iso pode ser un "handicap" pero a idea é estupenda. Tentarei non fallarvos como fixen o martes pasado... o caso é que avisei que cos dous nenos a cousa resultaría francamente complicada. Polo de agora ainda non me anoto... pero poño uns interrogantes pequeniños ¿vale? Guiño Guiño
Picapiedra

Mods
Mods
21/02/07
0 Carreiras
1191 Mensaxes
Ames
Respostar citando Envío Dom, 22 Xul 2007, 0:29
Asunto:

Muy a mi pesar, no podré acudir a la kedada. Fallo mio, no me daba cuenta de que para este domingo ya estaré de vacaciones por el sur. Espero que lo paseis muy bien.
Actualizo la lista:


Barbanzón
Castinheiras
Edu
Elyana
lentoperosejuro
Lestrove
Marola
Rezetka
Supercoco
Urko
Xan de Ris

Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Dom, 22 Xul 2007, 20:58
Asunto:

Actualizo lista, por causas ajenas a mi voluntad no confirmaré mi asistencia hasta viernes noche Triste . Lo siento mucho. Saludos
Barbanzón
Castinheiras
Edu
Elyana
lentoperosejuro
Lestrove
Marola
Rezetka
Supercoco
Urko

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Dom, 22 Xul 2007, 21:16
Asunto:

Xan_de_Ris escribió:
Por causas ajenas a mi voluntad no confirmaré mi asistencia hasta viernes noche Triste . Lo siento mucho.

!!! Bueno ooooh,xa nos andamos rajando !!! Guiño
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 13:25
Asunto:

Aproveito este tema da kedada, para falar sobre o CARBAR e comentar que como mañan vai a ser o día grande da festa da dorna, non imos quedar, como é costume, para ir adestrar; non vaia a ser que aparezca algún foreiro xusto o día en que nós non imos ir.
A Lestrove decirlle que o do bó tempo esta asegurado, sempre según versión de Urko que para iso é o responsable de todo.......polo tanto en caso de que teñamos unha fronte do sur como a deste domingo, as reclamacións teñen alcume.
A Banderas comentarlle que mantivemos a ilusión durante 5 minutos, dispois xá nos decatamos de que ia ser que non, pero espero verte na kedada.
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 15:54
Asunto:

A la espera de que URKO me confirme alguna cosilla, y de concretar algo más con Supermarola...MA'PUNTO.
Guiño
Xan_de_Ris

Foreiro Senior
Foreiro Senior
17/10/05
204 Carreiras
751 Mensaxes
Por ahí andamos
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 21:40
Asunto:

lestrove escribió:
Xan_de_Ris escribió:
Por causas ajenas a mi voluntad no confirmaré mi asistencia hasta viernes noche Triste . Lo siento mucho.

!!! Bueno ooooh,xa nos andamos rajando !!! Guiño

Non , amigo Lestrove, non me rajo. (sei que non o dis en serio) Xa sabes que non hai cousa no mundo que me tire para atrás cando falamos de estar cos bos amig@s, facer deporte e o bo xantar. Pero ás veces a vida dá voltas que non te permiten facer plans a longo prazo. Farei todo o posible por estar este domingo con todos vós...pero non está na miña man. Saúdos.

Pastelero desde 1997...Circuitero desde 2006
xanitopelao.blogspot.com/





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos