Foros ›
Autor
Mensaxe
PITI

Super Veterano
Super Veterano
22/11/05
0 Carreiras
2053 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xul 2007, 15:31
Asunto:

Bueno.....aunque el año pasado prometí que haría todo lo posible para participar este año (todavía recuerdo la cara de envidia que se me quedó cuando Opaahí me llamó y oí el tremendo fiestorro que estaba montado), la verdad es que, además de que desde Lugo es un palizón de la leche, tengo los gemelos tan mal que creo que hacer una locura así sólo podría dar como resultado unas cuantas semanitas parada por alguna lesión.

Lo siento mucho, de verdad qeu estuve dudando hasta hace un par de minutos porque la cabeza dice una cosa, pero el corazón dice otra...y por una vez he hecho caso a la cabeza y no voy a ser de la partida.
simplemente estoy aquí para desearos a todos los que vais que lo paséis muy muy requetebién (que seguro que sí), y animar a los indecisos a que vayáis, que creo que la fiesta y el buen ambiente hace que te olvides de lo mal que lo hayas podido pasar con la famosa cuesta.

Un biquiño a tod@s y....¡¡¡a disfrutarlo!!
Guiño
castiñeiras

Montañés
Montañés
14/11/05
0 Carreiras
829 Mensaxes
Castiñeiras
Respostar citando Envío Mér, 18 Xul 2007, 16:46
Asunto:

Pois eu o contrario de PITI, creo que si vou poder estar, eso si, o pouco de rematar, de volta correndo cuan Lestrove para poder participar na festa da dorna.
Mañan toca facer a inscripción para unhas das probas que máis me gusta de todo o calendario.
Afiador

Foreiro Senior
Foreiro Senior
24/09/06
0 Carreiras
512 Mensaxes
Terra da chispa
Respostar citando Envío Mér, 18 Xul 2007, 20:36
Asunto:

Pois Piti o mellor facias ven provando a facela subida, pola forma de pisar nas subidas a min descarganseme os xemelos, eso si solo subida como por exemplo esta carreira sen baixada ningunha.....
curro2000

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/11/06
0 Carreiras
424 Mensaxes

Respostar citando Envío Mér, 18 Xul 2007, 23:49
Asunto:

supermorais escribió:


Enhorabuena, aprovecho también , por tu carrera de A Toxa. Mejoraste un montón con respecto a la anterior edición.

Gracias Supermorais! El año pasado participé en la carrera Vuelta a la Isla de La Toja y, si no recuerdo mal, hice 26:01. Estoy seguro de que este año batiré esa marca sin problemas. Hoy coincidí con Fran entrenando y precisamente hablamos de la evolución que hemos experimentado en este último año. Aunque también es cierto que en algún momento tendremos que bajar la intensidad para asimilar todo el trabajo realizado. Yo seguramente en Septiembre/Octubre me relaje un poco y me concentre más en realizar trabajo de potenciación. Abraciño!
fema

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
4/08/05
0 Carreiras
1483 Mensaxes
Santiago do Burgo, Culleredo
Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2007, 14:19
Asunto:

Este año no seré de la partida Chorando , y lo siento porque el Monte Aloia es uno de los lugares de Galicia que más me atraen.

Pero otros compromisos me llevan a tratar de superar otros montes. Molón

Pasadlo bien. La mayoría ya conocéis la subida, pero yo el año pasado por cebarme en no andar un metro, acabé con unas sensaciones malísimas y eso que tampoco es que hiciera una gran carrera, así que si en una de esas rampas duras (que las tiene) hay que ponerse andar pues se anda, y así recuperais un poco.

Suerte a la organización, Milucho y Tato y festa rachada.

Fema

¿qué es de Charly?, alguien lo sabe.

HALA UNIÓN, siempre estarás en mi corazón. Unión sólo hubo una. corunacomarca.blogspot.com.es/
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2007, 18:51
Asunto:

Parece que, sin hacer fresco, no hará el día de calor que hubo el año pasado. El INM da una máxima de 22º a la sombra para mañana en Tui, lo cual sucederá hacia las 14:00. A la hora de la carrera estaremos más fresquitos. Bien que lo vamos a agradecer.

Un saludo. Y suerte a los que me acompañéis en la subida de mañana. Sorriso
LUBO

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
28/11/05
0 Carreiras
237 Mensaxes
Ferrol
Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2007, 19:46
Asunto:

Venga, otro más que se apunta a la fiesta..

igor?
jmmg ?
lubo
poetinmotion
opaahi
urko

No es más feliz el que hace lo que quiere, sino el que quiere lo que hace
Killoke

Experto no foro
Experto no foro
16/06/06
0 Carreiras
3353 Mensaxes

Respostar citando Envío Ven, 20 Xul 2007, 23:34
Asunto:

Suerte a todos mañana y que no sufarn muchos los gemelos (y no me refiero a eps y eps_twin Molón Guiño ), sueeeerte mañana.
poetinmotion

Foreiro infantil
Foreiro infantil
25/04/07
0 Carreiras
72 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 21 Xul 2007, 10:39
Asunto:

Suerte a todos en esta fenomenal carrera.
Yo no podré estar Avergoñado Chorando

Antiguamente tette: Renovarse o morir.

No te tomes la vida en serio, al fin y al cabo no saldrás vivo de ella.
42195

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
9/12/05
0 Carreiras
288 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xul 2007, 11:31
Asunto:

Noraboa á organización. Agardamos as clasificacións e fotos. Hai que seguir facendo que medren este tipo de carreiras.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xul 2007, 12:56
Asunto:

Crónica do Aloia:

Os juarisnais non son bebidas isotónicas!! Por eso a subida ó Aloia comenzou a noite anterior: Festa da dorna en Ribeira, juarisnais, resaca...
Tui é un "marco incomparable" (xa sei que os ortodoxos critican esta coletilla, peeeeero Razz Razz ), tanto para acoller unha saída dunha proba como mesmo para quentar polas suas rúas. Xa sei que todo o mundo coñece este fermosa vila...¿ou non?? Demo
Tempo estupendo na salida. Un calorciño agradable. Ambientillo nas rúas. Atópome con Opaahi e Lubo. Vexo de pasada a Afiador.
Táctica ultraconservadora compartida con Opaahi: non pararnos en ningún momento, e rematar en menos dunha hora. Arrancamos atrás do pelotón. Ritmos moi lentos. No km. 2 xa imos pasando xente andando. A esas alturas, adiántanos unha nena duns 7 anos con este correr dos nenos, alegre e bullangueiro. Non tardará en cansarse, jeje....pensabamos para os adentros. Ríndose
Era verdade o que decíades no foro: casi non hai zonas para relaxarse, todo para arriba. Eso sí, os falsos chans, saben a gloria.
Dous avituallamentos oficiales e un extraoficial: atopamos un grupo de chavalit@s con tres ou catro botellas de auga postas na carretera...¿agua? si, lles dixen..e déronme unha botella fría, fría que tiñan nunha bolsa-nevera destas de praia....normal, pensei....claro que 500 metros máis adiante estaba o avituallamento oficial...(por certo, con auga moito máis quente)
As vistas do final da carreira, espectaculares. Daban gañas de pararse a mirar, pero Opaahi non daba tregua...Os ritmos iban en algún km. por encima dos 8 min/km. O obxetivo de baixar da hora xa vimos que iba quedar para o ano que ven. Algún coche de vez en cando subindo e baixando. A falta de un km. ¿a quen nos atopamos?: á neniña que nos había adiantado no Km. 2. Abraiado Abraiado Non nolo creíamos, alí seguía. Silvia, se chama. Do Club Comesaña. Decidimos ir con ela...máis que nada porque dese xeito os aplausos do final da carreira son máis sinceiros que si chegamos nolos dous solos Ríndose Ríndose Ríndose
1:03:40
Uns estiramentos, unhas carreiriñas (porque según dixo Lubo a temperatura baixara 8º con respecto á que deixáramos en Tui).
Fiestorro intentando pillar pinchos ó vuelo. Aquarius, cerveza, viño...empanadas e hasta roscón. Eso sí, un pouco apretujaos que daba unha sensación un pouco incómoda.
Sorteo de agasallos e entrega de premios moi rápida. Afiador, como sempre, pillou cacho (noraboa, campeón!!)
E como me queda a espiña de baixar da hora, a carreira é moi agradable, o trato moi cordial e familiar....pois por todo eso, para o ano haberá que volver a intentalo...sin juarisnais previos, claro... Ríndose Ríndose Ríndose
nacho_s1600

Foreiro Senior
Foreiro Senior
25/03/06
0 Carreiras
446 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xul 2007, 13:08
Asunto:

Qué tal hoxe de pernas urko? Eu desfeitiño. A subida como ti dis impresionante sin lugar a relaxación. A min particularmente un calvario, cos gemelos. Fun cómodo relativamente hasta o km.4 subindo o meu ritmo, pero as pernas hoxe non querían, despois de estar casi sin entrenar da caida a mediados de semana. Hasta o 6 fun practicamente solo cuns 5-6 que me pasaron e despois nos 2 e pico ultimos logrei pillar o grupiño bo, os do meu ritmo q me veu moi ben para recuperar sensacións pero xa era tarde, non habería moito q recuperar en 2 e medio. Bueno deino todo aqui e do grupiño nos fomos eu e outro o cal me gañou no esprint e nos dimos unha aperta en meta, as emocións desmois de tanto sufrimento son enormes. O meu tempo 52 e algo, q non parei o crono no mesmo momento. Penso repetir o ano q ven.
O unico pero da carreira, penso q foi: os coches q baixaban q podían respetar un pouquiño + os corredores, e o dos pinchos buff!!, chapeau pola organizacion non tanto pola xente, pq ali habia comendo xente q eu creo q nin nada q ver ca carreira terían, pero bueno... Non creedes q nuns platiños de plastico, cacho de empanada, queixo, etc. ainda q daria + traballo os da organizacion, seria + comodo. Algun botabase as caixas das empanadas como un doberman q leva unha semana sin comer. Moi feliz
Simplemente unha opinión sin pretender crear polémica. Un saludo a todos. Xa teño ganas de repetir !!!.
URKO

Mods
Mods
5/01/07
0 Carreiras
1359 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 22 Xul 2007, 13:15
Asunto:

Vaia por deus, Nacho...unha mágoa coincidir e que non nos conozcamos...Xa o comentaba con Lubo, que había poucos corredores do foro (polo menos que coñecéramos...) e agora seguro que aínda había algún máis...
En canto ás pernas, hoxe perfectamente....a ventaxa daquel ritmo tan lentiño, é que non quedan secuelas Ríndose Ríndose
Totalmente de acordo nas túas apreciacións dos "peros"....sin que se poida considerar unha crítica á labor de Milucho e resto de organización...o dos coches, parece ser que pola normativa do Parque, non se pode pechar totalmente a estrada...e o dos pinchos porque fomos nos mesmos quen os agobiamos a eles...Quizais con pequenos cambios, se consiga un ambiente "menos agobiante".
Espero saudarche na vindeira, Nacho Ríndose
JCC

Novo foreiro
Novo foreiro
23/07/07
0 Carreiras
2 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 10:50
Asunto:

Buenos Dias,

Hace unos meses, fui a visitar o parque natural do monte aloia e me quedei maravillado com as vistas sobre o valle do miño. Enquanto buscava en google una foto para poner como fondo do ordenador me atopei com este foro e com esta carreira. Mesmo non sendo un atleta (apenas corro una que otra vez por placer personal), me inscrivi na carreira. Seria a primeira vez dende 1995 que entrava en una carreira en serio y me quedei un pouco assustado al ver que habia moitos representantes de equipos de atletismo, e pensei que iba a ser mas duro de lo que pensava, e que pensar num resultado en la classificacion estava fora de question, asi que a lo mio y a intentar hacer la subida en 65-70 minutos quer era lo que tenia previsto.

Fui (moi) despacito no llano y casi todos me passaram, entrei na subida casi ultimo entre os que iban corriendo.

Aos 300 metros de subida como iba bastante sobrado aumentei um pouco o ritmo e fui passando uns quantos corredores

(moitos já caminando), y iba vendo os quilometros passar y me sentia bien, pouco despois dos 6 Km pergunto a um corredor que hora era, 45 min de carreira y pensei (bien, estoy en el tiempo), a los 7 como me iba sentindo bien aumentei um pouco mais o ritmo e a los 8 aun mas, y termino casi en sprint. Al final pregunto que hora era, 21:32, habiamos salido por las 20:35 (segundo el reloj del ayuntamiento), luego 57 minutos de carrera, perfecto, objectivo cumplido en menos 8 minutos.

Luego la cena, muy buena, todo estava excelente, por mi me quedaria toda a noite, mas como seguia com a roupa da carreira, y antes que me resfriasse me vin, para tal teño que agradecer a una familia moi simpatica que mesmo sin me conhecer de nada, non tivo problemas en me traer de volta hacía tuy.

Eñorabuena a toda la organizacion y para o ano aí estarei otra vez


P.S.: Alguien sabe donde se pueden ver as classificaions? Es que me quedei com curiosidade de ver como lo hice...


Última edición por JCC o Lun, 23 Xul 2007, 11:11; editado 1 vez
Opaahí

Foreiro Senior
Foreiro Senior
26/01/06
0 Carreiras
878 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2007, 11:09
Asunto:

Muy contento tras mi carrera del sábado en la subida al Aloia. Mis objetivos, bajar de 1h05' y correr de principio a fin, se cumplieron con cierta comodidad.

Ir con URKO de principio a fin ayudó a llevar un ritmo bien regulado. Hubiese sido más difícil correr en solitario. Creo que fuimos cómodos gran parte del tiempo, aunque yo lo pasé mal en el km 6 y pico, tras el segundo avituallamiento. No tenía que haber bebido tanta agua...

Impresionante lo de la niña que menciona URKO. Serán casos aislados, pero sigue habiendo afición, y sigue habiendo cantera.

Se agradece lo de los dos puntos de avituallamiento. Clara mejoría respecto al año pasado. Aún podría ser mejor si nos hubiesen dado las botellas con el tapón puesto (esto es una pequeña manía mía Disimulando ).

Además de coincidir con Lubo, en la zona de salida creo que vi a Igor, y en meta me pareció ver a nacho_s1600, a quien sólo conozco de verlo en fotos. Como no contaba con encontrarlo allí, me abstuve de preguntarle si era él.

De la comida del final no puedo hablar. Estuve apenas 15 minutos en zona de meta antes de bajar a Tui.

Esta carrera es dura, pero preciosa. Vale la pena volver el año que viene. ¿Te apuntas a intentarlo en menos de 57', URKO?

Enhorabuena a Tato, Milucho, y demás personas de la organización. Gracias por mantener el ánimo, y por organizar carreras tan especiales como ésta a pesar de las dificultades.

JCC: La clasificación saldrá en esta web dentro unos días. También en www.atletismotui.org

Un saludo.





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos