Foros ›
Carrera popular en Marín!! (10k)
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
POFF

Novo foreiro
Novo foreiro
6/07/12
100 Carreiras
46 Mensaxes
MARIN
Respostar citando Envío Dom, 22 Xul 2012, 17:59
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

Me parece un poco cutre que teniendo patrocinador y cobrando 5€ a tod@s incluidos a l@s que tienen chip amarillo que no den ni 100€ en premios,quien se queda con la pasta?
Es cierto que el San Miguel esta en la organizacion?
Cual es su opinion al respecto?
Gracias a tod@s.
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Dom, 22 Xul 2012, 19:59
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

A ver si alguien me puede aclarar una duda. En el reglamento pone carrera para menores hasta 10 años y en de adultos los mas pequeños son los juveniles del 95. Que pasa con los alevines e infantiles de 10 a 18 años. No pueden correr?. No hay categoria para ellos?

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
speed

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
412 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2012, 6:40
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

poloque eu sei o san miguel,aainda que aparece no cartel non organiza nada nesta carreira,faise para que non se diga que o ayuntamiento non apoya o depotte local,despois de tira floxas co san miguel por deixar aparcar "sobre" (ledes ven)as pistas de atletismo.con tan pouco tempo non se organizan boas carreiras.eu apollo o san miguel.o ayuntamento esta a tapar o das pistas Enfadado
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2012, 9:51
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

El San Miguel "no existe", el Atletismo en Marín "no existe".Sí que existen una serie de atletas jóvenes y una serie de atletas veteranos que o bien corren por libre o están inscritos en clubes de otras ciudades.Nadie hace nada por un Atletismo por/para Marín. Chorando

Friends forever
speed

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
412 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2012, 10:14
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

o san miguel existe,con xente do clube que estan federados e se preocupan polo atletismo en marin.se queres entrar en polemica eu non te vou seguir.
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2012, 10:59
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

speed escribió:
o san miguel existe,con xente do clube que estan federados e se preocupan polo atletismo en marin.se queres entrar en polemica eu non te vou seguir.
Non quero entrar en polemica, sólo "entendo" que o San Miguel non existe,polo tanto non se pode preocupar polo atletismo en Marín.En Marín NADIE se preocupa polo atletismo.A proba e a carencia de pistas atleticas.
Ah! tamén o aeroporto de Castellón existe.... Guiño Ríndose

Friends forever
speed

Maratoniano
Maratoniano
19/09/09
0 Carreiras
412 Mensaxes
pontevedra
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2012, 11:13
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

AS PISTAS ESTAN,SE NON SE ADECENTAN E O AYUNTAMENTO AS USA PARA APARCAR COCHES ASI NOS VAI
corroseguro

Maratoniano
Maratoniano
22/11/05
0 Carreiras
4906 Mensaxes
Galicia-Gales
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2012, 11:23
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

speed escribió:
AS PISTAS ESTAN,SE NON SE ADECENTAN E O AYUNTAMENTO AS USA PARA APARCAR COCHES ASI NOS VAI
A pena e que non exista un equipo de atletismo en Marín que vele pola permanencia das antigas pistas de atletismo do estadio de San Pedro, al menos para poder entrenar os rapaces de esa vila.

Friends forever
marcosgil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/05/12
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2012, 15:57
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

Esperaba facer mutis polo foro,pero vendo a confusión e a imaxe lamentable q estamos a dar aquí cara a fora,tratarei de expoñer varios puntos; Marín si goza de xente q practique o atletismo, aparte dos corredores q saen a trotar polas praias e polo paseo marítimo ou cara Pontevedra ( e cada vez somos máis ) están : o San miguel equipo cun pasado de nostalxia e un futuro por escribir, con xente moi sana e unhas pernas q xa nos gustarían a algúns de nos; o pinarium q non so organiza en Outubro a pinga pinga senon q trata de potenciar no mapa comarcal o triatlón/duatlón e ten uns atletas tenaces e incansables,casi inhumanos( o de Guillermo non é normal); os Veteranos de Galicia,q teñen a sede aquí aínda q son de varias localidades limitrofes, son fantásticos e levan anos participando de forma moi digna en moitos eventos dende Roma, pasando pola media de Viana, maratóns de Madrid ou Barcelona ou facendo noite para correr a Ferreirúa; os daE.N.Militar q non paran en todo o ano escolar de rillar asfalto marinense; os do ximnasio e súas loucuras; e como guinda o Gran Rosales( q flaco favor se fai o asociar o seu reputadisimo nome a esta banda de organizadores, q poden ser de música ou de bandoleiros, q expliquen as contas se queren respeto )
estevezdom

Foreiro infantil
Foreiro infantil
26/09/11
0 Carreiras
73 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2012, 19:34
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

marcosgil escribió:
Esperaba facer mutis polo foro,pero vendo a confusión e a imaxe lamentable q estamos a dar aquí cara a fora,tratarei de expoñer varios puntos; Marín si goza de xente q practique o atletismo, aparte dos corredores q saen a trotar polas praias e polo paseo marítimo ou cara Pontevedra ( e cada vez somos máis ) están : o San miguel equipo cun pasado de nostalxia e un futuro por escribir, con xente moi sana e unhas pernas q xa nos gustarían a algúns de nos; o pinarium q non so organiza en Outubro a pinga pinga senon q trata de potenciar no mapa comarcal o triatlón/duatlón e ten uns atletas tenaces e incansables,casi inhumanos( o de Guillermo non é normal); os Veteranos de Galicia,q teñen a sede aquí aínda q son de varias localidades limitrofes, son fantásticos e levan anos participando de forma moi digna en moitos eventos dende Roma, pasando pola media de Viana, maratóns de Madrid ou Barcelona ou facendo noite para correr a Ferreirúa; os daE.N.Militar q non paran en todo o ano escolar de rillar asfalto marinense; os do ximnasio e súas loucuras; e como guinda o Gran Rosales( q flaco favor se fai o asociar o seu reputadisimo nome a esta banda de organizadores, q poden ser de música ou de bandoleiros, q expliquen as contas se queren respeto )

POFF

Novo foreiro
Novo foreiro
6/07/12
100 Carreiras
46 Mensaxes
MARIN
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2012, 21:30
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

A mi me gustaria saber quien esta detras de la organizacion de esta carrera,pues el ayuntamiento no esta capacitado para ello pues no tiene ninguna esperiencia,por que en Marin hay escuelas deportivas que lo unico que hace el ayuntamiento es cobar 40€ por niño y despues da una suvencion y punto.
Por eso me gustaria saber quien esta detras del evento,pues por aqui hay el rumor que los patrocinadores ponen 15000€ y los populares por correr tenemos que poner 5€ mas y no dan ni un chavo en premios.
Quien se queda con la pasta?
Quien esta detras del evento realmente?
Gracias y saludos.
cortiweider

Novo foreiro
Novo foreiro
2/12/09
0 Carreiras
30 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2012, 22:02
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

Que típico esto en Marin, se hace algo nuevo y en lugar de celebrarlo, disfrutarlo o simplemente dejar que suceda... Nos sacamos la piel con criticas q no tienen nada que ver con el evento... Hacemos critica destructiva (pq no se aportan alternativas)... Se deja entrever lucro economico, etc, etc. Alguien de fuera lee esto y lo ultimo que piensa es en venir a disfrutar del atletismo popular en Marin... Pq ni siquiera los de Marin lo disfrutan... Que pena!!! La historia se repite...
gallego

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
28/02/06
0 Carreiras
1815 Mensaxes
Santiago
Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2012, 22:14
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

Nadie puede explicar lo de los menores o por lo menos un telefono para llamar.

Un saludo a todos, aunque prestado en Santiago, natural de Santa Comba.
marcosgil

Foreiro infantil
Foreiro infantil
13/05/12
0 Carreiras
50 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 23 Xul 2012, 22:59
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

ben,por pesado autocensúrome e non escribirei mais, agás por alusións. Responderei o compañeiro POFF e dar as gracias o amigo estevezdom pola súa sincera ilusión(fan falla moitos coma él) e por poñer o enlace da presentación da carreira;hai nese video aparecen o who is who deste evento.poderíamos titulalo: ABROCHA COMO PUEDAS 1 E 2,GOGE EL DINERO Y CORRE ou a miña favorita O BÓ, O FEO E A MALA. o BÓ sería o pobre de Manolo Rosales q ese día mellor papel faría se se quedara na cama a durmir, o FEO bernardo acebedo do ice,empresa q cobra por preparar estas carreiras,non pode faltar o sheriff-títere na persona do concejal de deportes? o PRODUCTOR q pon 18000 mil do ala para lavar os diamantes de sangue, a MALA MALÍSIMA, a alma mater, q non a fai falla nin nombrala RA RA RA, e por suposto os PROTAS, q non so se lles pega un tiro,fanlle trampas nas cartas senón q teñen, aparte da suor, q pagar a entrada ó salón. Por certo fóra discusións o clube San Miguel non esta con este reparto e desvinculouse desta carreira. A.D.G.
moñoko

Foreiro Senior
Foreiro Senior
16/07/09
0 Carreiras
367 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 24 Xul 2012, 0:17
Asunto: Re: Carrera popular en Marín!! (10k)

estevezdom escribió:
Aquí colgo o vídeo da presentación da carreira nocturna de Marín, a ver se a xente responde e se acerca pola nosa vila a facer deporte a sobre todo a contribuir a que esta carreira se siga facendo porque ao ser a primeira edición... O sorprendente é que din que o obxetivo é chegar aos 500-600 inscritos, cousa que me parece imposible estas alturas posto que en championchip somente hai 12 inscritos. Agardo que a xente faga coma min e se inscriba masivamente para a semana. Ánimo a todos os corredores que o circuito vai merecer a pena e ademais é sinselo e rápido para os que queren facer marca. (cousa que non é o meu caso). Un saúdo a todos

www.youtube.com/v/M2Mv...e=youtu.be

Pois a min gustoume a presentación e a idea. Si o tema son 10km populares non vexo tanta polémica de premios en metálico aos primeiros...
Si que ao millor 5€ para a crise que atravesamos...millor era unha inscripción de 3€ ou gratuita...
...Pero quen fai o "groso" das populares? o corredor/runner que aporta o seu esforzo, ambiente e colorido, ou que haxa 8-10 atletas máis que pelexen por 3-4 premios en metálico??
Pregunto: corredor popular ti vas a unha carreira porque haxa premios en metálico aos 3-5 primeiros?? -eu non. Eu irei porque me gusta o que me ofrezan... si vexo atletas de "élite" ou "bos", mellor; si non a disfrutar cos que van ao meu lado, os de diante, os de atrás, as señoras, os principiantes, o público que me anime, ...etc.
A miña modesta opinión





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos