Foros ›
MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009
Foros de debate / Carreiras fóra de Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
fonsoster

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/11/08
0 Carreiras
50 Mensaxes
O Grove
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 9:14
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

Hola a tod@s!!
Primera media maraton de mi vida y primera distancia tan larga que corro, la verdad, hace un mes y medio ni se me pasaba por la cabeza acabarla....pero bueno, uno que se propone algo y...además quería saber y tener referencias cara a la VIGBAY que quiero ir. Solo haciendo dos entrenos largos sobre la distancia estas dos semanas anteriores en 2h y 1h55 ya me daba por contento en hacer la media en 1h y 45minutos mas o menos, al final 1hy43min, los primeros 11km reservando bastante y yendo con un par de chavales con los que coincidí en XINZO y que tambien era su primera media, luego viendo que faltaban 9km y me encontraba bien decidí apurar, aunque me dijo uno que faltaba lo peor (cuestas, viento, etc etc...)me dió igual, al contrario, mejor que mejor, por lo que mi segunda parte adelanté bastante gente y en el repechon ese de meta también, y cuando llegué vi mi tiempo y ya me dí por supercontento para mis objetivos, un nivelazo que tiene esta gente corriendo mediamaratones!, y la organización chapó:
en un sobre antes de salir el CHIP, dorsal y CLIPS, que no se quién decía que no daban antes...y una especie de moneda,
al llegar:dos camisetas, un powerade...una botella de vino...vamos, que como para no volver para el año.
Ahora a descansar toca.
Nos vemos en Porriño. ( y SanBlás probablemente)
Saludos!
fonsoster

Foreiro infantil
Foreiro infantil
9/11/08
0 Carreiras
50 Mensaxes
O Grove
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 9:19
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

Acabo de ver la clasificación, 1h40minutos43, menos de lo que pensaba, más contento aún.
Primer test grande de la temporada cubierto para probar sensaciones.
Saludos.
Bareixa

Maratoniano
Maratoniano
18/12/06
0 Carreiras
1268 Mensaxes
Beade capital
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 9:20
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

[quote="fonsoster"]en un sobre antes de salir el CHIP, dorsal y CLIPS, que no se quién decía que no daban antes...y una especie de moneda,
quote]
Lo decía yo, porque lo ponía en el reglamento de la organización. Viene en este link, en una nota al final, en negrita:

www.mmviana.com/index....p;Itemid=1

Enhorabuena por completar tu primera media. Un saludo.
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 9:44
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009

Primeiro de todo agradecer os ánimos pre-carreira a traves do foro, dos foreiros Yonathan, Cheetos, MrDixie, Linkinpark e algun outro que seguro que se me queda no tinteiro. Gracias

O obxectivo de rematar a proba non o conseguin pero ainda asi estou moi moi contento Satisfecho (nada que ver co abandono o dia da Escusa que aí si que quedei frustrado). Contovos:

O final atrevinme a ir a Viana a pesar de que cando saín da casa estaba caindo unha treboada impresionante Muerto que non aconsellaba moito coller o coche, pero despaciño e indo con tempo de sobra chegamos perfectamente e pouco a pouco o tempo foi despexando e ala en Viana nin para quentar nin para correr tivemos gota de auga (iso si, frio e vento para dar e regalar). A saida da "corrida" moi puntual e eu xa me situei con calma no meu lugar natural, cola da cola do pelotón Avergonzado .

Quedei moi contento da miña carreira ata o km 7 aproximadamente xa que fun todo o rato a par cun dos veteranos de samil (Arturo) e via que ia pasando os km sobre 6'10" polo que aparte de aguantarlle o ritmo a este compañeiro ia mais ou menos ben para o tempo final e non ia só na ultima praza (que iso psicoloxicamente axuda). Entre o km 7 e o km 13 (que foi onde parei) paseino bastante peor Muerto , xa que ou eu afrouxei ou o meu compañeiro apretou pero pouco a pouco foiseme e xa me vin so na ultima praza (ainda que tiña un pequeno grupo todo o rato a vista e iso me animaba a seguir), ademais o feito de que fose picando sempre para riba foime minando e tamén o vento que a min non me vai nin de cara nin de cú. Nese momento apretei os dentes e ia distraendo a cabeza vendovos pasar a todos vos xa en direccion Viana (saudei a Picapiedra e saudome un foreiro do que non lembro o nome, sintocho meu, a ver se me refrescas a memoria) e dunha cousa que me sinto moi contento e de escoitar tanto "força" e "animo" dos compañeiros que viñan en sentido contrario e do público das cunetas, so podo dicir "obrigado".

Só pensaba en chegar ó punto de retorno e ver se era capaz de chegar o km 15 xa que despois viña baixada pero xa via que ia un pouco xusto. Ainda asi din volta pero entre as dores de pernas (de xeonllo para abaixo) que levaba, que notaba que me estaba quedando sin gasolina e que me empezaba a sair unha ampolla na planta do pé esquerdo decidin parar porque o obxectivo real meu é a Vig-Bay e se me seguia machacando seguro que ia estar varios dias sen poder adestrar, asi que como experiencia e como desfogamento para o 29 de marzo estivo xenial (de feito a pesar de ir tan mal xa estaba a punto de coller o grupiño que levaba diante). Rematei no km13 con 1h e 20' polo que poderia ter rematado sobre as 2h 10' - 15', e tendo en conta que quedan 2 meses ainda para a Vig-Bay teño que adestrar ben para o cansazo tanto fisico como psicoloxico deses 8 kms que me faltaron. Pero sei que teño tanto nas pernas como na cabeza unha media, so me falta pulir uns detalliños nestes 2 meses, seguro que a meta de Baiona a cruzo, seguro Molón !!!!

Despois de abandonar, traslado "kamikaze" Mr. Green Mr. Green cara a zona de chegada con outros tres correlegas (estes con lesions xa moito mais serias), recollida de bolsa de agasallos (xenial, como o resto da organización, o ano que ben se é posible volvo para rematar a proba e ver ese famoso tunel), estiramentos e volta para casa (moito mais tranquila).

Fin do Ladrillo (Por certo, Tara.......o final que che pasou que non viñeches???)

Se eu puiden, ti tamén...
corredor101

Maratoniano
Maratoniano
7/04/08
117 Carreiras
4361 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 10:17
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

De acuerdo, la organización perfecta, el viento terrible( los gallos del tiempo estaban pálidos),...pero ¿es que he sido yo el único que escuchó lo de ¡VIVA FRAGA!? Los portugueses o son unos cachondos o es que pretendían animarnos...¡¡¡¿con Fraga?!!!
anapep

Novo foreiro
Novo foreiro
26/09/08
0 Carreiras
8 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 10:25
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009

Buenas a tod@s y mi enhorabuena:

Mi bautismo de la Media y en tierras extranjeras ¿Qué más puedo pedir?.

Aunque pensaba bajar de 1h 45 Min, al final no pudo ser,(Malditos 5Min el Km) aunque para la Vig-Bay espero estar más bajito de peso y seguir bajando de marcas.

Bueno, también quiero darles las gracias a la organización Portuguesa,de lo que vi hasta ahora que tampoco fue mucho ya que llevo en esto sólo 5 meses me pareció impresionante.

Bueno se que no me puedo quejar por mi poca experiencia y mi gran cantidad de peso pero poco a poco se van poniendo las cosas en su sitio.

Por cierto, poner algunas fotitos a ver si me veo alla por el final de la carrera,je,je.

Saludos a todos
arzuán

Foreiro infantil
Foreiro infantil
14/06/08
0 Carreiras
125 Mensaxes
Cheeseland
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 10:51
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

En primeiro lugar..era u quen te saudou, Tartarugo, aínda que normal que non te lembraras de min, só nos vimos en Lugo. De feito, eu xa pensei: e este agora ha de pensar quen é este que me saudou? Moi feliz . En canto á carreira...mal. Era o meu estreno en media e parece que o paguei. Ata o km 12 máis ou menos fun ben, regulando e sen coller un ritmo que me gastase. Pero empecei a ter pinchazos na perna esquerda, que no km 15 xa foron a máis e pensei en deixalo. Só que a miña cabezonería non mo permite jeje, e iso fixo que onte coñecera a palabra SUFRIR (así con maíusculas que foi moito Muerto ) Ó final, mal tempo,, pois os últimos 6 km tiven que alternar o andar con correr moi amodo por culpa das dores Chorando . En total: 2 horas e 2 minutos. E aínda por riba, o maldito vento,que non vou comentar nada porque xa está todo dito, pero bueno...tamén foi un reto correr así. Pero no fondo,aínda que triste polo tempo que fixen e as miñas sensacións, estou moi contento por tela acabado, e encantado coa afición portuguesa, sempre animando á beira da estrada, incrible (moitos emoticonos de aplausos para eles)

En canto á organización, xenial. Desde a recollida de dorsal o sábado, ata polo medio da carreira, que non abriron o tráfico a ninguén ata que pasaramos os da cola (de feito,vin como lle berraron a un dun coche que intentaba saír cando pasaba eu). Na chegada, unha marabilla o de poderse sentar e que che quiten o chip , eu estaba demasiado reventado como para facelo (podería..pero se cho fan.. Angel )Moitos regalos, con camisetas da miña talla (a laranxa encántame), e líquido e algo de chocolate, que non me durou nadiña jeje. E xa ó final, entre que fun o coche polas cousas para ducharme e volvín, esperaba que xa me tocara auga fria. Nadiñaa, quentísima. Moi ben a organización, sen dúbida. Volverei a Viana, pero máis entrenado jeje.

Un saúdo!
linkinpark

Montañés
Montañés
11/02/07
0 Carreiras
4003 Mensaxes
vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 11:51
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

....pues como ya han contado por aqui l@s amig@s forer @ s....la noticia del dia ( para tod@s ) fue el fuerte viento......


..... aunque finalmente yo acabe haciendo el tiempo previsto de cara a la maraton de Barcelona ( 1.45 )....las sensaciones no fueron nada buenas....

....acompañado por el amigo Irdam....hasta el km 12 fui bastante bien...pasamos el km 10 en 48 mins....( como estaba previsto )....e hice la hora mas o menos en el 12'5.....tiempo que tengo como objetivo para la maraton.....pero a partir del avituallamiento del 15 empece a tener serios problemas para llevar un ritmo estable.......la rodilla empezo a molestarme seriamente....pero lo peor fue un fuerte dolor en el estomago......segui tirando y luchado contra el fuerte y desagradable viento en contra hasta que finalmente en el 17 y pico tuve que pararme....el dolor de estomago era tan intenso que apenas podia correr......

...camine como un minuto y volvi a correr.....pero al km tuve que pararme de nuevo y volver a caminar.....arranco de nuevo y en el 19 paro de nuevo.....cabreado conmigo mismo.....arranco y de repente....justo cuando llego al cartel del km 20....empieza a encontrarme algo mejor y hago el ultimo km y pico en 4:20.......cabreado por las malas sensaciones.....an asi al ver que acabe en 1.45.20...pense que en el fondo era lo que buscaba.....pero desde luego que no asi !!!!


...la bolsa muy buena...bonita camiseta tecnica y buen avituallamiento.....y un 10 para la organizacion....todo perfecto....

.....lo bueno,como siempre,saludar a l@s compis.....moussambani,beauvais,mincha,gallego,lentoperosejuro,marola,picapedra,jabelo,aficionado,cabuxa,bekele.......perdonad de quien me olvide....

.....al final....bonita comida con el Car santiago....en el que no falto,por supuesto,el bacalao.....riquisimo..........buena conversacion y agradable velada....gracias a ell@s y sus familias......

...hasta la proxima..... Guiño
Barbanzon

Montañés
Montañés
8/06/06
0 Carreiras
660 Mensaxes
O Barbanza
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 13:05
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

Segue sen defraudar a media de Viana, a organización fantástica Angel , todo perfecto Moi feliz ... salvo as camisetas que me tocaron a mín Abraiado ... talla XS, pero será posible... Enfadado xa é a segunda ves que pasa Payaso ... menos mal que sempre as pode aproveitar a miña muller ou senon algúns dos pequenos... cando medren, craro... Ríndose Silbar
No que respecta á miña carreira quedei bastante sorprendido pola marca que fixen, tendo en conta o vendaval que tivemos que soportar nos derradeiros kilómetros moito millor do que agardaba 1 h 28 minutos, moi contento co crono.
Saudiños.
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 14:36
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009

Por mi parte poco que contar salvo que la lesion en el talon volvio a aparecer en el km 13 y a partir de ahi fui casi parado y en ocasiones andando, 1h55 al final pero es lo de menos, ahora mismo no puedo apoyar el pie derecho

Me gusto la organizacion, el ambiente y la comidita de despues (aunque defraudo un poco el bacalhau)

Saudos
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 15:17
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO 2009

Tartarugo escribió:

O obxectivo de rematar a proba non o conseguin pero ainda asi estou moi moi contento Satisfecho (nada que ver co abandono o dia da Escusa que aí si que quedei frustrado). Contovos:

Rematei no km13 con 1h e 20' polo que poderia ter rematado sobre as 2h 10' - 15', e tendo en conta que quedan 2 meses ainda para a Vig-Bay teño que adestrar ben para o cansazo tanto fisico como psicoloxico deses 8 kms que me faltaron. Pero sei que teño tanto nas pernas como na cabeza unha media, so me falta pulir uns detalliños nestes 2 meses, seguro que a meta de Baiona a cruzo, seguro Molón !!!!



Alégrome de que teñas esa moral alta. Eres un exemplo de superación. Ánimo.

linkinpark escribió:
.......la rodilla empezo a molestarme seriamente....pero lo peor fue un fuerte dolor en el estomago......
...


rafita escribió:
Por mi parte poco que contar salvo que la lesion en el talon volvio a aparecer en el km 13 y a partir de ahi fui casi parado y en ocasiones andando, 1h55 al final pero es lo de menos, ahora mismo no puedo apoyar el pie derecho

Saudos


Como os atopades hoxe lesionados?
Moussambani

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/10/07
0 Carreiras
1492 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 16:59
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

por cierto, a vosotros qué distancia os dió con el Forerunner?

En mi caso salieron 21,250 kms, de todos modos no descarto que debido al fuerte viento haya dado este error de medición.

"Non te mates traballando pra levar cartos ao banco" (Xil Ríos dixit)
Beauvais

Maratoniano
Maratoniano
1/09/08
234 Carreiras
8104 Mensaxes
Vigo
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 17:07
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

Moussambani escribió:
por cierto, a vosotros qué distancia os dió con el Forerunner?

En mi caso salieron 21,250 kms, de todos modos no descarto que debido al fuerte viento haya dado este error de medición.


Que fallara la tecnología es una posibilidad pero también podrí ser por:

a) Bebieras un poco de más e hicieras unas curvillas.

Ojo morado Que fueras disfrutando del paisaje y no recortaras en las curvas.
Kurty

Experto no foro
Experto no foro
26/03/05
477 Carreiras
3702 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 18:38
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

Unha edición máis disputada e contento coma sempre que corro en Portugal.
O primeiro comentar para os foreros que nos tachan de irresponsables por ir, comentarlles que nos pasamos o fin de semana en Portugal e o tempo non tivo nin punto de comparación co que padeceron nalgunhas partes de Galicia.
E máis, o sábado non choveu ata a noite, e o domingo o único problema que tivemos foi o aire (tivemos moito máis na Vig-Bay do 2006).
Respecto a miña carreira, sain bastante reservón, ademáis tíñalle medo o aire nos Kms. finais, polo que fun de menos a máis, encontrándome moi cómodo ata enfilar o regreso, como non quería sufrir en demasía xa que via moi dificil baixar a miña marca en Viana, decidín non sufrir en valde. Ata que máis ou menos polo Km.15 me colleu un corredor de case que 1'90 e decidin chupar roda ata o Km. 19 no que me quedei despois de facer un relevo nunha subida.
Ainda así rematei cun moi bo tempo polo meu crono de 1h26'28" a só 40" da miña mellor marca en Viana.
rafita

Montañés
Montañés
13/10/08
0 Carreiras
774 Mensaxes
A Coruña
Respostar citando Envío Lun, 26 Xan 2009, 19:44
Asunto: Re: MEIA MARATONA MANUELA MACHADO -VIANA DO CASTELO-JANEIRO

beauvais escribió:


rafita escribió:
Por mi parte poco que contar salvo que la lesion en el talon volvio a aparecer en el km 13 y a partir de ahi fui casi parado y en ocasiones andando, 1h55 al final pero es lo de menos, ahora mismo no puedo apoyar el pie derecho

Saudos


Como os atopades hoxe lesionados?

Despois de estar todo o dia co pe entre almofadas (sorte de traballar na casa) doeme menos pero mañán aproveito que teño que ir o medico pra que lle bote unha ollada e despois irei o fisio. Graciñas beauvais polo interese, agradecese moito

Unha aperta





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos