Foros ›
Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo
Foros de debate / Carreiras Populares en Galicia
Respostar ao tema

Autor
Mensaxe
maikel

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
14/11/03
0 Carreiras
1055 Mensaxes
O Burgo
Respostar citando Envío Mar, 26 Abr 2011, 14:15
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Otro más. ¿cuantos somos ya?
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Mar, 26 Abr 2011, 14:25
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Pois sobre 150 entre nenos e adultos, pero co arreon de ultima hora agardo se cheguen os 300.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Mar, 26 Abr 2011, 14:41
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Outro que tamén xa está inscrito.
A ver se O Corgo non me deixa moi escarallado....

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Xov, 28 Abr 2011, 9:47
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

3 inscritos máis, vémonos o domingo en Cacheiras!!!

Guiño Guiño Guiño
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Ven, 29 Abr 2011, 15:04
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Finalmente 455 son os inscritos totales na proba, o cal bate un record de inscrición na mesma.

Agora agardemos que todo saia ben e que non fallen demasiados participantes. Ata o domingo!!!

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
lobo

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
10/12/10
240 Carreiras
183 Mensaxes

Respostar citando Envío Sáb, 30 Abr 2011, 19:25
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Parece que finalmente non vai estar moi mal o tempo, así que seguro que disfrutamos moito polas pistas do concello de Teo.

Por certo... algunhas desas pistas están sin asfaltar... casi casi un cros ¿?

Moita sorte todos mañán!
pugagarcia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/02/11
0 Carreiras
200 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Mai 2011, 7:39
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Pois alá imos, agora mesmiño saio da casa, vémonos en cacheiras. Espero q non chova moito e xa vos contarei como me foi, pero as sensacións que teño hoxe non son as mellores.
pietropuki

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
31/01/09
510 Carreiras
1589 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Mai 2011, 13:29
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Carrera "durilla" la de Cacheiras. Buenas subidas en las que había que regular bien, en un recorrido de 10 kilómetros por el rural de Teo, con un tramo de tierra y todo.

Entrega de dorsales muy lenta, no sé lo que ocurrió, pero eso debe mejorarse porque retrasó el inicio de la carrera en un día especial como el de hoy al ser Día de la Madre además de Día de los Trabajadores.
madytos01

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
1/04/08
115 Carreiras
207 Mensaxes
SCQ
Respostar citando Envío Dom, 01 Mai 2011, 18:46
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

pietropuki escribió:
Carrera "durilla" la de Cacheiras. Buenas subidas en las que había que regular bien, en un recorrido de 10 kilómetros por el rural de Teo, con un tramo de tierra y todo.

Entrega de dorsales muy lenta, no sé lo que ocurrió, pero eso debe mejorarse porque retrasó el inicio de la carrera en un día especial como el de hoy al ser Día de la Madre además de Día de los Trabajadores.

A verdade é que a min tamén me pareceu un recorrido bastante esixente, igual teñen algo que ver tamén os 8 km de onte en O Corgo, nos que cargamos as pernas bastante. Recordoume algo ó perfil da carreira de Negreira, pero con pendientes algo máis suaves. Polo que a min respecta, obxectivo cumprido.

No tema dos dorsais parece ser que se lles fastidiu a impresora e non puideron quitar unha lista co dorsal de cada un para pedilo directamente, senón que tiñan que ir un a un. Foi o que escoitei por alí, pero que o confirme algún dos organizadores. De ser así penso que desde o xoves que rematou o prazo de inscrición esa lista ben podía estar feita... Silbar Silbar Silbar

Polo resto, unha carreira para repetir, en xeral gustoume bastante. Por poñer unha suxerencia, quizáis un avituallamiento con auga na metade da carreira non viría mal, sobre todo na zona na que iamos paralelos á autovía, que se me fixo eterna... Muerto Muerto Muerto
pugagarcia

Foreiro Xuvenil
Foreiro Xuvenil
2/02/11
0 Carreiras
200 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Mai 2011, 20:28
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Pois ó final non foi mal de todo, iso si entre o km. 2 e o 4 pinchei, xa que aquelas subidas se me fixeron eternas, ahí foi onde perdín moitas posicións, logo recupereime ben e rematei coma un foguete, recuperando algunha posición. Ó Final creo que me sairon 43:59, na miña liña.
tusarillo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/11
0 Carreiras
10 Mensaxes
brion
Respostar citando Envío Dom, 01 Mai 2011, 20:55
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

alguen ten a clasificación por ahí a man?
gracias
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 01 Mai 2011, 22:28
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Hola a todos/as.

Antes de poñer o enlace coas clasificacións, quería pedir disculpas a todos os que participachedes nesta proba hoxe, pois se alguén ten culpa do acontecido ese son eu. O que pasou foi que estropeouse o toner da impresora, co cal non foi posible imprimir previamente un listado e houbo que entregalos mirando no ordenador un a un.
O listado estaba desde o venres a noite no ordenador (xa sabedes, as inscricións de última hora). Como sábado tivemos o Campionato Provincial Escolar na Pista da Pobra, acabamos ás 10 da noite e non imprimín os listados pois era cousa de 3 minutos. Fallo meu. O cansancio... O caso é que a impresora rompeu e de ahí o retraso.

Queda todo dito; non busquen responsables porque ese fun eu e a impresora. De todos xeitos, hoxe estou cunha impresión moi positiva da xente, porque todos fochedes moi comprensivos e o retraso na SAIDA non empañou a proba, ou eso me pareceu a min.

Deixóvos a quí enlace cos resultados da proba absoluta. Se detectades algún erro non dubidedes en comentalo, e unha vez máis ás miñas desculpas:

www.fgatletismo.es/santiago

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).
tusarillo

Novo foreiro
Novo foreiro
27/03/11
0 Carreiras
10 Mensaxes
brion
Respostar citando Envío Dom, 01 Mai 2011, 22:34
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

non hai duda de que fixestedes todos un gran esforzo que polo regurar vos sae perfecto, hoxe penso que os que peor o pasaron ,non fomos os participantes da carreira , sinon vos polas complicacions que tivestedes coas impresoras e demais , penso que todos o entendemos e o escusamos sin mais. Animo e gracias.
yomismo

Experto no foro
Experto no foro
16/12/05
0 Carreiras
5674 Mensaxes

Respostar citando Envío Dom, 01 Mai 2011, 23:09
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Pues no hay nada más q añadir a lo q dijo Ivan: un pequeño fallo, aunque más q fallo fue un imprevisto tecnológico, y ya está. Eso que nos de una idea de cuantas cosas hay q estar pendiente en una organización para q no haya ningún imprevisto, y aún así... pero estoy seguro de q no hay ni una sola persona de las q participaron q no entienda estas cosas q nos suceden en más de una ocasión a los q organizamos algo, una carrera o lo que sea. Así q a pensar en la siguiente, para mi O Pino.
El recorrido de hoy era un poco rompepiernas, aunque las pendientes tampoco eran muy fuertes, pero eran continuas.
derek

Super Veterano
Super Veterano
25/04/06
0 Carreiras
2792 Mensaxes
Santiago de Compostela
Respostar citando Envío Dom, 01 Mai 2011, 23:16
Asunto: Re: Carreira Pedestre Batalla de Cacheiras - Concello de Teo

Gracias por vuestra comprensión.

El verdadero significado de las cosas se encuentra al tratar de decir las mismas cosas con otras palabras (Charles Chaplin).





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos