Foros ›
Autor
Mensaxe
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Dom, 23 Ago 2009, 23:36
Asunto: Re: carreira de meaño

Hola.

A todos GRACIAS, MOITÍSIMAS GRACIAS polos vosos comentarios. Tende por seguro que son ánimos que nos fan levar con ilusión o traballo da carreira.

En canto a esta, os que corréchedes en Cuntis xa recibíchedes o novo folleto da proba (sí, sí, ese que non chegou a tempo para Baiona). Así que xa vos decatariades das novidades deste ano.

1º. Cambiouse o circuíto. Eso sí, moi lixeiramente para o circuíto longo, e de xeito máis notable para as categorías inferiores (básicamente reducción de distancias). En calquera caso, na parte posterior do folleto e na páxina web da asociación, tedes unha ortofoto co percorrido perfectamente sinalado. Síntoo moito, pero non eliminamos a costa de cerca do final (eso sí, está sinalada no asfalto).

2º. Medición exacta. Por fin, ante as numerosas peticións, os cambios por obras na estrada e o pequeno cambio de trazado, aproveitamos para facer unha medición exacta da distancia. No circuíto longo é de 6.330 m.

Toda esta información estará actualizada na páxina web do GAM en canto resolvamos uns problemas técnicos co servidor web (previsiblemente mañán).

Reitero unha vez máis o agradecemento do GAM polos vosos ánimos e quedo á vosa disposición para aclararvos calquera dúbida sobre a carreira.

Saúdos.
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 0:10
Asunto: Re: carreira de meaño

Hola de novo.

En canto á inclusión da carreira no Circuíto 2008/09, enviei a solicitude de inlcusión, paro aínda non aparece...... supoño que hai que esperar.

Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 8:21
Asunto: Re: carreira de meaño

Hola.

Xa está actualizada a páxina web do GAM, www.asociaciongam.org, donde tendes cumprida información da proba.

Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
picallo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/06/09
0 Carreiras
141 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 8:54
Asunto: Re: carreira de meaño

Non tiña pensado ir a esa carreira, pero na carreira de Cuntis deron un folleto sobre esta carreira e o mellor vou, xa que se vou terei que correr na categoria absoluta.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 9:09
Asunto: Re: carreira de meaño

Moi bonito e orixinal o folleto,con todos os gañadores na portada. Aplauso
Tartarugo

Foreiro Veterano
Foreiro Veterano
13/07/07
150 Carreiras
1151 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 10:46
Asunto: Re: carreira de meaño

Picallo, animate a ir, ti a canto corres o km?? 6 kms seguro que os fas perfectamente..... Eu fixena o ano pasado e custoume bastante pois estaba ainda en peor forma que agora, pero polo menos remateina ainda que se me atragantaron bastante as costas Muerto , incluso a da saída (e xa non falemos da da chegada Confuso , ja ja ja), menos mal que xa lles fora avisando os da organización de que agardaran por min pois seria o ultimo e asi foi Avergonzado .....pero o importante é participar e ademais trataronme moi ben en Meaño, valeu a pena o sufrimento Guiño

Se eu puiden, ti tamén...
oliveira

Super Veterano
Super Veterano
24/10/08
75 Carreiras
2266 Mensaxes
cambados
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 10:48
Asunto: Re: carreira de meaño

Eu acabo de inscribirme por teléfono, animo a toda a xente a que se anote, é unha carreira formidable.
picallo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/06/09
0 Carreiras
141 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 11:34
Asunto: Re: carreira de meaño

Tartarugo escribió:
Picallo, animate a ir, ti a canto corres o km?? 6 kms seguro que os fas perfectamente..... Eu fixena o ano pasado e custoume bastante pois estaba ainda en peor forma que agora, pero polo menos remateina ainda que se me atragantaron bastante as costas Muerto , incluso a da saída (e xa non falemos da da chegada Confuso , ja ja ja), menos mal que xa lles fora avisando os da organización de que agardaran por min pois seria o ultimo e asi foi Avergonzado .....pero o importante é participar e ademais trataronme moi ben en Meaño, valeu a pena o sufrimento Guiño

En Cuntis fixen 2 Km na categoria cadetes e chegaronme ben, se vou a esta irei co unico obxectivo de acabala posto que 6 quilometros pa min son moito.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 13:32
Asunto: Re: carreira de meaño

Ooooooooh,xa non podo ir a Meaño,teño que facer labores de Xuez en Boimorto. Guiño
Marcos

Foreiro Senior
Foreiro Senior
23/08/05
111 Carreiras
786 Mensaxes
MEAÑO
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 17:13
Asunto: Re: carreira de meaño

Hola.
A proba xa está incluída no Calendario 2008/09.
Agora a correr. Esperámosvos o domingo en Meaño.
Saúdos.

Para triunfar na vida, non é importante chegar o primeiro. Para triunfar simplemente hai que chegar, erguéndose cada vez que se cae no camiño.
asociaciongam.blogspot.com.es
picallo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/06/09
0 Carreiras
141 Mensaxes

Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 18:07
Asunto: Re: carreira de meaño

Haber se vou.
xoixe

Experto no foro
Experto no foro
23/08/05
188 Carreiras
3867 Mensaxes
CAMBADOS
Respostar citando Envío Lun, 24 Ago 2009, 21:44
Asunto: Re: carreira de meaño

Boas noites:

Onte, domingo fun a dar unha volta en bici dende Caleiro (Vilanova de Arousa) ata Meaño, e como sigo lesionado, a bicicleta é a alternativa que teño.

Como xa dixo Marcos, o circuito ten aproximadamente 6,330 km e quero dicir que tamén estou dacordo, pois a medición da miña bici marcaba 6,510 km peeeeero, ¡¡¡ ojo !!! fun todo o percorrido po-la marxe dereita da carretera. Medido no google earth e buscando sempre a liña recta ou o camiño mais corto... mallado, mallado, Aplauso Aplauso :=D), 6,330 km.

Tamén quero felicitar a toda a organización Aplauso Aplauso Aplauso GAM, Aplauso Aplauso Aplauso polo gran traballo que estan a facer, tendo en conta que xa casi está todo feito Silbar Silbar Silbar , pois a falta de 20 dias para a carreira, xa están pintadas de éste ano no asfalto a saida das distintas categorias, a chegada, as frechas indicadoras, e ata lle puxeron o nome a todo ancho da carretera a xa famosa Costa de Fornos, que creo que así se chama, sin non me traiciona a memoria.

Pois nada, pola miña parte, sorte a organización e que saia todo como ten que sair e eu a ver si vou a sufrir e mellorar marca ou a trotar disfrutando dunha mañana de domingo seguramente inesquecible.

Saudos afición.

Dios dea salú, que sobra onde destrajala...
MapleLeafs

Super Veterano
Super Veterano
16/11/07
0 Carreiras
2896 Mensaxes
somewhere out there
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 1:27
Asunto: Re: carreira de meaño

Hola Marcos,

enhorabuena por llegar a los 25 !! Todo un éxito.

El año pasado no pude participar por una lesión y este año tampoco pinta nada bien..... pero como todavia queda tiempo, espero poder estar en la salida.

Gracias y que salga todo bien !!
picallo

Foreiro infantil
Foreiro infantil
29/06/09
0 Carreiras
141 Mensaxes

Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 8:26
Asunto: Re: carreira de meaño

Polo menos esta carreira esta ben organizada e sabese a informacion case un mes antes non coma a de cuntis.
lestrove

Experto no foro
Experto no foro
4/05/06
1625 Carreiras
14100 Mensaxes
Lestrove
Respostar citando Envío Mar, 25 Ago 2009, 8:39
Asunto: Re: carreira de meaño

picallo escribió:
Polo menos esta carreira esta ben organizada e sabese a informacion case un mes antes non coma a de cuntis.

Si,hai Carreiras que teñen boa logistica,a de Meaño Moi feliz ..............e outras que non,a de Cuntis. Guiño





Podes publicar novos temas
Non podes responder a temas
Non podes editar as túas mensaxes
Non podes borrar as túas mensaxes
Non podes votar nas enquisas
Non podes adxuntar arquivos
Podes descargar arquivos